miten viitsitte aloittaa keskustelun tällä palstalla?
Kertokaa ystävällisesti, kuinka te muut akateemiset viitsitte kirjoittaa tälle palstalle? Itse eksyin tälle palstalle eilen ja huomasin että tämä oli jotain muuta kuin olin osannut kuvitella. Tuli tämäkin nähtyä...anteeksi kommenttini negatiivisuus.
Kommentit (8)
Akateeminen, joka ei osaa aloittaa otsikkoa isolla alkukirjaimella. Akateeminen, joka tekee kolme virhettä noin lyhyessä aloituksessa. Onnittelut.
Terveisin amis.
Muuten oliskin voinut mennä läpi, mutta:
> anteeksi kommenttini negatiivisuus.
Mitä kuttua? Toteat asian, tai kysyt, kommentoit, joo, mutta "anteeksi" yhdentekevällä (mutta tietty viihteellisellä) av-palstalla. Joo, ei mene läpi, amis.
Mikä akateeminen hullu tänne nyt on pesiytynyt :(
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:15"]
Mikä akateeminen hullu tänne nyt on pesiytynyt :(
[/quote]
Ja kaikki mukaan yhteistumputtamaan!
AKATEEMINEN ON ALIN! AKATEEMINEN ON YLIMIELINEN! AHHHHH!
En edelleenkään tajua tätä akateeminen / amis jaottelua. Ihmiset ovat erilaisia koulutuksesta riippumatta, samoja ongelmia löytyy joka "koulutusluokasta". En ymmärrä miksi jotkut akateemiset oikeasti ovat olevinaan parempia kuin muut ja miksi jotkut ei-akateemiset lokeroivat kaikki akateemiset samaan nippuun.
Huvittaa myös aina nuo kirjotusvirheisiin takertujat. Mitä väliä sillä on onko joku tavuviiva väärin tai sijamuoto pielessä. Itse asiaan pitäisi keskittyä. Monesti hyvän aloituksen jälkeen ketju lähteekin ihan vinksalleen näiden off topic -huomattelijoiden takia. Jos useampi tarttuu itse aiheeseen, jäävät nuo pilkuttamiset vähemmälle. Itse en ainakaan - asiani tähän suollettuani - lue tekstiäni ennen lähettämistä, joten ihan varmasti virheitä löytyy.
t. akateemiseen lokeroon kuuluva
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:28"]
jotkut akateemiset oikeasti ovat olevinaan parempia kuin muut
t. akateemiseen lokeroon kuuluva
[/quote]
Just joo!
En ole akateeminen, mutta hyvin viitsin. En välitä vaikka tulee provosointia, haukkumista ja negatiivisiakin asioita välillä. Osaan vastaanottaa ja tunnistan mikä on provoilua ja mikä asiallista palautetta.
Kun kysyt miten viitsimme aloittaa keskustelun, niin etkö huomaa mitä itse teit? Siis miten viitsit aloittaa tällaisen turhan keskustelun?
t. amis
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 13:52"]
Kertokaa ystävällisesti, kuinka te muut akateemiset viitsitte kirjoittaa tälle palstalle?
[/quote]
No miksi en viitsisi? Varmaankin huomaat itse, että täällä on keskusteluja ihan joka lähtöön..Ei kiinnostava keskustelu tarkoita sitä, että kaikkien keskustelijoiden pitäisi olla koulutettuja.