Mitä mieltä nimestä Rebekka/Rebecca/Rebecka
Kommentit (32)
Rebekka tarkoittaa lammasta. Näin lukee omistamassani nimien merkityksistä kertovassa kirjassa.
Tuttavan undulaatti :). Mutta nimi on kaunis, oikeesti :) Mä tykkään kans Raakel nimestä, sopisi Rebekkan siskoksi.
Tulee mieleen se sinkkuelämää jakso jossa Charlotten piti antaa lempinimi vaginalleen ja antoi sille lempinimeksi Rebecka. :(
Tästä nimestä meillä väännettiin, kun esikoinen syntyi. Mies olisi halunnut antaa Rebekka nimen. Minä en ehdotukselle lämmennyt...
Vaikea nimi, joka paikassa saa taatusti tavata miten kirjoitetaan, tuleeko cee:t vai koo:t vai molemmat!
Kaunis nimi, ja tykkään. Kirjoitusasu on vaan hankala, onko se Rebekka, Rebecka, Rebecca. Aina saa olla sitten tavaamassa.
Kaunis nimi. Jos haaveeni lapsesta olisi toteutunut ja hän olisi ollut tyttö, olisi nimi ollut Rebekka.
Eikö Repe olisi kuitenkin parempi???
Vierailija kirjoitti:
Itse olen Rebecca. Nimeni on kiva ja suosittelen, on kuitenkin aika harvinainen ;)
Enkä tod ole uskovainen ja harvoin minulle sanotaan siitä "rebecca kaivolla" jutusta.
Tosin usein mulle lauletaan sitä "Rebecca" laulua ;)Tykkään kanssa siitä ettei nimeni ole mikään mikä on kaikilla. Koulussakin mukavaa kun oli ainut Rebecca- saatikka Henna tai Anna niitä kun koulussa taisi olla joka luokalla ja joillain useampikin ;)
"Nimeni on kiva"😄
Oletko repekka heta hetekka tarvainen 🤭
Älä viitsi, Anna tai jopa Henna paljon kauniimpia nimiä kuin omasi.
Se olis Uusi versio pekasta re-pekka
Minä taas en pidä nimestä lainkaan, enkä mistään kirjoitusasusta. Kamalin toi suomalaisittain kirjotettu versio..