Miten suhtaudut mieheen, jonka ihannenaisen ulkonäkö on tällainen?
Eli siis pienikokoinen, siro (ei tietenkään liian laiha) ja tyttömäinen.
Kommentit (13)
No se oli mun eksä. Miten sitä nyt avokumppaniinsa suhtautuu. Tämmöisen se kuitenkin huoli, joka ei vuosien vieriessä sen tyttömäisemmäksi muuttunut.
No en varmaan olisi sen tyyppiä, kun olen 168/58 ja aika isoluinen mutta enpä mitenkään erikoisemmin.
Miten tuohon pitäisi suhtautua? Tietenkin hyvä, että oma mies ajattelee noin (pienikokoinen kuin olen), mutta eipä muiden miesten naisihanteet minua kiinnosta.
Jos diggaa tyttömäisyydestä, ei saa pisteitä mun silmissä. Kyllä aikuisen miehen pitää aikuisista naisista pitää. Muuten menee omituiseksi.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 13:23"]
Jos diggaa tyttömäisyydestä, ei saa pisteitä mun silmissä. Kyllä aikuisen miehen pitää aikuisista naisista pitää. Muuten menee omituiseksi.
[/quote]
No itse olen ulkoisesti tyttömäinen: pieni ja siro, mutta ei se tee minusta yhtään vähemmän naista.
Minun mieheni. <3 Ja meillä on sama naismaku.
En mitään. Miksi pitäisi? Kuka tykkää mistäkin. Mulla ei ole hajuakaan, olenko mä esim. tyttömäinen vai en. Joku luonenehti joskus nukkemainen. Mitähän sekin tarkoitti. :D Hoikka, keskipituinen ja pitkäjalkainen olen.
Mieheltäni taisin kerran kysyä, miksi ihastui muhun ja vastaus oli hauskuus, itsenäisyys ja pylly, tässä järjestyksessä. :D
Olisit pannut kuvan mukaan. Annoit niin vähän tietoja, ettei oikein osaa olla mitään mieltä.
Voi luoja. En suhtaudu yhtään mitenkään. Käy vaikka kaupassa hakemassa lisää itsevarmuutta niin ei tarvitse vauvapalstalla kysellä yhtä dorkia asioita.