Mihin hautasitte kuolleen lemmikkinne?
Veimme tuhkat mökille meren rantaan. Siellä koiramme nautti olla.
Kommentit (88)
Minun kissani tuhkattiin ja olen siitä asti säilyttänyt hänen tuhkauurnaansa kirjahyllyn korkeimmalla tasolla.
Heitin kissavainaan sekajätteeseen.
Oman metsän reunassa on lemmikkiemme hautausmaa. Siellä lepää kaksi koiraa ja kolme kissaa.
Marsu joutui tavalliseen sekajätteen sekaan.
Tuolla on pienen lammikon rannalla hauta.
Koira lopetettiin eläinlääkärillä ja sinne se myös jäi, ei ollut varaa tuhkata rakastamme. En tiedä miten he toimivat siellä kuolleiden kanssa, varmaan polttavat?
Homman nimihän on sellainen, että minä en pystynyt menemään mukaan lopetukseen, vaan laitoin siskon asialle. En kadu tänäkään päivänä. Olen ihan liian herkkä kaikelle mikä liittyy rakkaaseen elukkaani. Ymmärtääkseni tuhkat ovat siskolla jossain. En ole kysynyt ikinä. Pikkuisellani ei ole mitään hätää, joten asia ei ole niin tärkeä minulle.
Meidän Pulivari sesse syötiin kiitospäivänä, hyvää oli!!!!
Yksin kissa on haudattu pihaan puun alle, toisen uurna on hyllyssä. Kun isokokoisesta koirastamme aika jättää, niin tuhkataan. Uurnaa tullaan säilyttämään varmaan siellä hyllyllä myös.
Luonnonsuojelualueelle.
Ei varmaan ehkä ole täysin laillista.
Omaan pihaan kissan lempipuun juurelle laitettiin tuhkat.
Haudattiin ruusupensaan juurelle omaan kotipihaan.
Ovat uurnissaan ja oma aika, kun koittaa siirtyvät omaan uurnaani. Yhdessä menemme maan alle.
Kotipihalla syreenin juurella lepää rakas koiramme.
He ovat uurnissa tuhkattuina. Aiemmin majailivat mm. sänkyni alla, nykyisin vitriinissä.
Uurna on vitriinissä ollut jo vuosia. Sielläpä hän.