Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitää voisim tehdä jotta saisin mätchejä noilta top 10% naisilta enkä vaan taviksilta?

Vierailija
01.10.2020 |

On se kumma kun noilla top 10% naisilla on näköjään kaikilla samanlainen miesmaku.

Miten sitten saisin signaloituu etten ole sellainen mies jonka kanssa tavisnaisen kannattaa yrittää jotain? Suorastaan on loukkaavaa tuo tinder kun kaikenlaiset ei niin hyvät luulevat että minunlainen mies jolla on kaikki jutut ihan top kunnossa kelpuuttaisi sellaisen. Sitäkin ihmettelen miten tulee mätchejä tollaisten kanssa joita en koskaan vetäisi oikealle.

Lähden kohta ulkomaille jos ei tule mitään hyviä tarjouksia pöytään.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry käyttämään Kiinan tinderiä. Kuvaa itsesi Tuurin kyläkauppiaan lamborginin kanssa.

Vierailija
42/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita kiinalaisia ja muita aasialaisia naisia on ollut nykyään melko paljon tinderissä. Ihan vaikka itsellä on 160km raja.

M38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Mulla oli kans huono saldo matcheissa.

Sit huomasin Espalla komian uuden Lamborghinin parkissa.

Näppäsin siitä itseni kanssa selfien, silleen että auto näkyi takana vain osittain, ikään kuin olisin sen just laittanut parkkiin.

Lisäsin kuvan profiiliini, en maininnut siitä mitään.

Tämän jälkeen tuli useita kymmeniä matcheja nuoremmilta töröhuulineideiltä.

Monella heistä oli treffeillä ilmiselvästi vaikeaa nostaa auto-asia esiin, muutama hermoheikko sitten panon jälkeen kysyikin että "koska sä viet mut ajelulle kaivariin"?

Ymmärränkö oikein, että tällainen rahan perässä oleva töröhuulineiti on siis miesten mielestä se top10?

Vierailija
44/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Näppäsin siitä itseni kanssa selfien, silleen että auto näkyi takana vain osittain, ikään kuin olisin sen just laittanut parkkiin.

Monella heistä oli treffeillä ilmiselvästi vaikeaa nostaa auto-asia esiin, muutama hermoheikko sitten panon jälkeen kysyikin että "koska sä viet mut ajelulle kaivariin"?

Kyllähän se noin on. Kunhan on nuori ja kaunis lattari niin ei ole paljon muulla väliä.

Ymmärränkö oikein, että tällainen rahan perässä oleva töröhuulineiti on siis miesten mielestä se top10?

Vierailija
45/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Varmaan tuon kommentoijan mielestä. Meillä kun ei ole kaikilla samat mielipiteet.

M38

Vierailija
46/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Ai vitsit te miehet ootte typeriä. Ette vieläkään usko, että suurinta osaa naisista ei kiinosta paskan vertaa miehen auto. Toisillenne te noita munanjatkeita esittelette. Joten kuule ukko, puhut täyttä skeidaa. Joku mies tosin uskoo sun juttusi silmät suurina. :D

Kummasti kyllä noilla ranta ahoilla ja stefuilla riittää vipinää. Eipäs nyt teeskennellä että sen takia kun ovat niin hyviä tyyppejä.

He ovat ulkonäöltään lähes miesmallin luokkaa. Toinen näistä voi ollakin ihan hyvä tyyppi, vaikka onkin tyhmä ja rikollinen.

Ehkä, en usko kuitenkaan että ovat mua paremman näköisiä.

Ja varallisuuttakin on varmaan enemmän kuin noilla kahdella.

Ainoa mikä puuttuu on se etten ole julkkis.

Vierailija
47/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita kiinalaisia ja muita aasialaisia naisia on ollut nykyään melko paljon tinderissä. Ihan vaikka itsellä on 160km raja.

M38

Maksa tinder plussasta. Älä ole pihi.

Vierailija
48/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul oli kuva tinderissä ladan ratissa ja tuli matcheja hyvännäköisten hipsterimuijien kanssa:) yks blondi pankkineitikin yritti ladan repsikalle mut en päästäny.

Ei se autosta kiinni ole vaan miehestä.

Vierailija
49/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yli 7-kymppiselle ihan kohtuullinen.

Vierailija
50/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Siis miksi maksaisin?

M38

Vierailija
51/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Siis miksi maksaisin?

M38

Pääset näkemään miten ulkomaan naistarjonta hakkaa suomen 100-0.

Vierailija
52/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Siis miksi maksaisin?

M38

Pääset näkemään miten ulkomaan naistarjonta hakkaa suomen 100-0.

En tee sillä tiedolla mitään. Minulla kiinnostaa ihan tavalliset suomineidot 🤗

M38

Vierailija
53/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä huomattavasti paremmalta, ole hoikka ja treenattu, yritä vaikuttaa fiksulta ja huomaavaiselta.

Näytä paremmalta, näytä paljon, paljon, paljon paremmalta ja nuoremmalta.  

Keksi nyt jotain muuta.

Olen jo treenattu, ulkonäkö kunnossa jne.

Nuo jutut riittää tinderissä vaan johonkin ylipainoiseen yh tiinaan, ikää 30v+

Et silti ole mitä ilmeisimmin top 10 tasolla itse. Jos olisit, saisit kyllä matcheja muiltakin kuin lihavilta yh-naisilta. Kuinka paljon plussaa sulla sen 30 ikävuoden päälle on ja minkä ikäluokan nainen sulla on hakusessa?

Vierailija
54/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain aloituksesi ja kayttamasi Finglish jai kuin luu kurkkuun. Ei minulla olisi mitaan yhteista kanssasi.

t.kympin nainen.

Vierailija
55/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin vain aloituksesi ja kayttamasi Finglish jai kuin luu kurkkuun. Ei minulla olisi mitaan yhteista kanssasi.

t.kympin nainen.

Eipä se oikein kirjoitus sultakaan ihan nappiin menny.

Ja älä huolehdi, mulla on kyllä av mammoja tasokkaammat muikkelit tähtäimessä.

Vierailija
56/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvata leukaa ja habaa, kasva ainakin 185 cm ja 25 cm mittaan, varmista että silmäsi ovat kuin saalistajalla ja täytä taskusi rahalla. Eikö nää opeteta jo uliopiston ekalla kurssilla?

25cm megaleuka : D

Vierailija
57/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä huomattavasti paremmalta, ole hoikka ja treenattu, yritä vaikuttaa fiksulta ja huomaavaiselta.

Keksi nyt jotain muuta.

Et silti ole mitä ilmeisimmin top 10 tasolla itse. Jos olisit, saisit kyllä matcheja muiltakin kuin lihavilta yh-naisilta. Kuinka paljon plussaa sulla sen 30 ikävuoden päälle on ja minkä ikäluokan nainen sulla on hakusessa?

36v, tinderissä 29v. 22-28v muikkeli hakusessa. Toki nuorempikin käy.

Vierailija
58/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites valokuvien ja muun profiilin laita? Juttujesi perusteella siis kaikki on kunnossa, mutta et saa markkinoitua tarjoomaasi kohdeyleisölle niin että viesti menisi perille? :-D

Visuaalinen media kun on kyseessä, ilman laadukkaita ja nätisti stailattuja kuvia saattaa olla melko haastava menestyä. Kysäise vaikka muutamalta frendiltä mielipide profiilistasi, joskus sitä saattaa hiukan sokeutua omille jutuilleen. 

Tai eiköhän tähänkin hommaan joku ole keksinyt jo alkaa konsultointia myymään! CV-pajat on nähty... Nyt värkätään tinder-profiilit kuntoon!

Vierailija
59/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus, että joissain deittisovelluksissa osa näistä "top" profiileista oli feikkejä, joilla houkuteltiin käyttäjiä sivustolle. Ja vähän aikaa sitten joukko miehiä jäi kiinni siitä, että olivat luoneet profiileja Facebookiin joissa esittivät nuoria, kauniita naisia tarkoituksena lypsää rahaa miehiltä.

Eli ne top profiilit ei välttämättä edes ole oikeita ihmisiä, jotka etsivät oikeita kumppaneita.

Vierailija
60/62 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksi nyt jotain muuta.

36v, tinderissä 29v. 22-28v muikkeli hakusessa. Toki nuorempikin käy.

Heh kuulostat kyllä aika ikävältä ja aika yksinkertaiselta tyypiltä. Kukaan huippumiehistä jota olen tapaillut tai tuntenut kaverina ei tietoisesti etsi mitään bimboa vierelleen. Toki he ovat fiksuja ja haluavat muutakin naiselta kuin pimatsun poseeraamaan vierelle, joten ennen jotain ihmeen ikähaarukkoja ja törröhuulitoiveita tulisi kyllä vaikkapa toiveet samoista harrastuksista, jonkinlaisista tulevaisuudensuunnitelmista ja vaikkapa urasta. Toki ulkonäkö on myös oleellinen, mutta jos sitä lähtee etupäässä hakemaan niin tulee tavattua idioottia idiootin perään.

Toki, näillä miehillä ei ole ollut mitään tarvetta etsiä kumppania netistä koska naisia tulee kainaloon ihan elävästä elämästäkin jo tarpeeksi :)