Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitää voisim tehdä jotta saisin mätchejä noilta top 10% naisilta enkä vaan taviksilta?

Vierailija
01.10.2020 |

On se kumma kun noilla top 10% naisilla on näköjään kaikilla samanlainen miesmaku.

Miten sitten saisin signaloituu etten ole sellainen mies jonka kanssa tavisnaisen kannattaa yrittää jotain? Suorastaan on loukkaavaa tuo tinder kun kaikenlaiset ei niin hyvät luulevat että minunlainen mies jolla on kaikki jutut ihan top kunnossa kelpuuttaisi sellaisen. Sitäkin ihmettelen miten tulee mätchejä tollaisten kanssa joita en koskaan vetäisi oikealle.

Lähden kohta ulkomaille jos ei tule mitään hyviä tarjouksia pöytään.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matchejahan ei Tinderissä tule sellaisten ihmisten kanssa, joiden profiilista ei itse tykkää. Joten niiden tavisnaisten matchit saat loppumaan sillä, ettet matchaa heitä itse.

Sitä sitten en tiedä, kuinka voisit alkaa saamaan matcheja top 10 naisilta, jollet tähän mennessä ole siinä onnistunut. Oletan että olet jo hionut ulkonäkösi, tyylisi ja profiilisi niin lähelle top 10:tä kuin pystyt, joten saattaa keinot olla vähissä. Varallisuutta kannattaa ehkä kasvattaa ja olla valmis käyttämään rahaa sen top 10 naisen hyväksi, jos joskus treffeille asti sellaisen kanssa pääset. Toivotan onnea yritykseen. 😊

Vierailija
22/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele nyt aluksi kirjoittamaan suomea oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Mulla oli kans huono saldo matcheissa.

Sit huomasin Espalla komian uuden Lamborghinin parkissa.

Näppäsin siitä itseni kanssa selfien, silleen että auto näkyi takana vain osittain, ikään kuin olisin sen just laittanut parkkiin.

Lisäsin kuvan profiiliini, en maininnut siitä mitään.

Tämän jälkeen tuli useita kymmeniä matcheja nuoremmilta töröhuulineideiltä.

Monella heistä oli treffeillä ilmiselvästi vaikeaa nostaa auto-asia esiin, muutama hermoheikko sitten panon jälkeen kysyikin että "koska sä viet mut ajelulle kaivariin"?

Ai vitsit te miehet ootte typeriä. Ette vieläkään usko, että suurinta osaa naisista ei kiinosta paskan vertaa miehen auto. Toisillenne te noita munanjatkeita esittelette. Joten kuule ukko, puhut täyttä skeidaa. Joku mies tosin uskoo sun juttusi silmät suurina. :D

Kummasti kyllä noilla ranta ahoilla ja stefuilla riittää vipinää. Eipäs nyt teeskennellä että sen takia kun ovat niin hyviä tyyppejä.

Vierailija
24/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kiinnostaisi miten saisi tykkäyksiä niiltä tavallisilta joita ap ei kelpuuta.

M38

Vierailija
25/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaa konsultaatio minulta. Saan välillä matcheja todella kauniiden naisten kanssa, vaikka en ole itse huomattavan komea.

M31

Miten olisi jos vaan kertoisit täällä salaisuutesi?

Eiköhän tämä ketju poisteta kohtapuoliin, joten voin sen kertoakin: pipo ja aurinkolasit.

M31

Vierailija
26/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee itsestäsi top10% mies. Muuten ei auta.

Olen jo. Takuulla en saisi mätchejä ollenkaan jos en olisi.

Luulenpa että tässä pitäisi ruveta top 1% mieheksi.

Vierailija
27/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-treenaa kroppa tosi hyväksi

-hanki "statusammatti" tyyliin juristi/rahoitusanalyytikko/lääkäri/palomies tai sitten vaan ammatti, jossa tienaat muuten vaan paljon

-pukeudu tyylikkäästi ja tavalla, joka tuo vartalosi myös esiin

-ole muutenkin mielenkiintoinen

Jos hän pystyisi tähän, niin hän olisi nämä jo tehnyt. Mutta kun ei pysty niin ei löydy esittelynaista.

Vierailija
28/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo top-10-mies. Miten saisi top-10-naiset tajuamaan sen?

Vierailija
29/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Näppäsin siitä itseni kanssa selfien, silleen että auto näkyi takana vain osittain, ikään kuin olisin sen just laittanut parkkiin.

Monella heistä oli treffeillä ilmiselvästi vaikeaa nostaa auto-asia esiin, muutama hermoheikko sitten panon jälkeen kysyikin että "koska sä viet mut ajelulle kaivariin"?

Ai vitsit te miehet ootte typeriä. Ette vieläkään usko, että suurinta osaa naisista ei kiinosta paskan vertaa miehen auto. Toisillenne te noita munanjatkeita esittelette. Joten kuule ukko, puhut täyttä skeidaa. Joku mies tosin uskoo sun juttusi silmät suurina. :D

Ei suurinta osaa naisista kiinnostakaan, mutta ap:llahan oli hakusessa kauniit naiset, jotka tavoittelevat korkean statuksen miestä. :)

Niinpä. Kummasti noita hotteja fitness missejä kiinnostaa ne varakkaat miehet. Siis noi tuollaiset naiset joilla olisi varaa valita.

Lihavaa lähiö-sirpaa ei taas kiinnosta sellaiset miehet pätkääkään. Häntä kiinnostaa afrikka miehet, ehkä irakilaiset. On kuulemma liian kaunis kelpuuttaakseen suomalaisen miehen. Ne eivät ole niin komeita.

Vierailija
30/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kiinnostaisi miten saisi tykkäyksiä niiltä tavallisilta joita ap ei kelpuuta.

M38

Hiusimplantit turkissa, horkkaa suoneen ja punttikselle. Kalliit merkkivaatteet. Kuvat otat jossain kaverin kattohuoneistossa joka on täynnä sisustajan valitsemaa design huonekaluja.

Vierailija
31/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Kummasti kyllä noilla ranta ahoilla ja stefuilla riittää vipinää. Eipäs nyt teeskennellä että sen takia kun ovat niin hyviä tyyppejä.

He ovat ulkonäöltään lähes miesmallin luokkaa. Toinen näistä voi ollakin ihan hyvä tyyppi, vaikka onkin tyhmä ja rikollinen.

Vierailija
32/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo top-10-mies. Miten saisi top-10-naiset tajuamaan sen?

Et selvästikään ole. Miten saisit itsesi tajuamaan sen?

Vierailija
33/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Hiusimplantit turkissa, horkkaa suoneen ja punttikselle. Kalliit merkkivaatteet. Kuvat otat jossain kaverin kattohuoneistossa joka on täynnä sisustajan valitsemaa design huonekaluja.

Ilmankos ne ei kiinnostu :/

M38

Vierailija
34/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et yllä top-kymppiin, joten tyydy vain tavismammoihin.

Vierailija
35/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liioittele varallisuuttasi. Käyttäähän ne naisetkin meikkiä.

Millä tavalla meikin käyttö ja varallisuudesta valehtelu rinnastuvat toisiinsa?

Vierailija
36/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala Brad Bittiksi, muuten KUKAAN nainen, ei toi 10 tai edes tavis halua olla kaltaisesi rassukan kanssa!

Vierailija
37/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä huomattavasti paremmalta, ole hoikka ja treenattu, yritä vaikuttaa fiksulta ja huomaavaiselta.

Näytä paremmalta, näytä paljon, paljon, paljon paremmalta ja nuoremmalta.  

Vierailija
38/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä huomattavasti paremmalta, ole hoikka ja treenattu, yritä vaikuttaa fiksulta ja huomaavaiselta.

Näytä paremmalta, näytä paljon, paljon, paljon paremmalta ja nuoremmalta.  

Keksi nyt jotain muuta.

Olen jo treenattu, ulkonäkö kunnossa jne.

Nuo jutut riittää tinderissä vaan johonkin ylipainoiseen yh tiinaan, ikää 30v+

Vierailija
39/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala Brad Bittiksi, muuten KUKAAN nainen, ei toi 10 tai edes tavis halua olla kaltaisesi rassukan kanssa!

Tän palstan mukaan brad pit, dicaprio ym ovat suorastaan rumia.

Jos nr eivät kelpaa edes av mammalle niin miten ne saisivat hottis muijat?

Vierailija
40/62 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Top 10 naiset eivät tarvitse Tinderiä mihinkään, miehiä tulee ovista ja ikkunoista siitä huolimatta. Miksi tyytyä tavikseen kun on parempaakin?