Vaimolle lahjaksi dyson imuri
Vaimo monesti halunnut uuden imurin lahjaksi niin ajattelin joululahjaksi dyson imuria. Olisiko surkea lahja ostaa imuria?? Se olisi ainakin sellainen mitä haluaa :/
Kommentit (29)
Onnea vaimolle ihanasta lahjasta!
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 10:27"]
Tuon takia ajattelinkin kun vaimo suorastaan rakastaa siivota ja imuroida :) niillä kaikki perheensä naiset samanlaisia
[/quote]
Eihän sen äiti siivoa ja eihän sillä oo sisaruksia?
Mutta joo, osta se imuri mieluummin teidän talouden yhteiseksi lahjaksi. Ei vain vaimolle.
Täytyy olla samaa mieltä tuota Mieleä suosittelevan kanssa. Meillä on Dyson DC23, vaikka itse pidin enemmän jostain Mielen mallista. Mies maksoi laitteen, joten hänellä oli se lopullinen päätösvalta. Tehokas laite toki on, mutta niin pitääkin, koska into imurointiin on itselläni Dysonin tulon jälkeen huomattavasti vähentynyt. Itse koen imurin vaikeaksi liikuttaa ja perussuuttimen kömpelöksi ahtaissa kulmissa (pitäisi vaihtaa suutin niitä varten, mikä on rasittavaa pikkusiivousta tehdessä). Lisänä tietysti on se ääni, jota voisi käyttää lintupelotteena lentokentän kiitoradalla. Olen vakavasti harkinnut jonkun kätevän pienen pystyn lattiaimurin hankkimista Dysonin seuraksi, entinen imuri vietiin kierrätyskeskukseen, koska säilytystilaa on rajoitetusti.
Dysonin rikkaimuri meillä jo onkin, ja se on aidosti hyvä. Tuossa se imuteho pääsee oikeuksiinsa. Käytämmekin sitä useita kertoja päivässä!
Mä olen toivonut ukolta uutta imuria jo kahdesti joulu- tai synttärilahjaksi, mutten ole saanut. Ensimmäisen hyvän ja kalliin imurini äijä vei ulos hiekalle ja imuroi sillä autoaan. Imuri naarmuuntui ja jäi pysyvästi likaiseksi. Ostin sitten itselleni uuden halvimman mahdollisen imurin. No, vessanpönttö hajosi ja piti vaihtaa. Vanha oli valutellut alleen lattian reikään PASKAA ja eikös ukko ottanut ja imuroinut sen minun imurillani pois! Olen pyytänyt uutta imuria, koska vanhan putki on nyt siinä ihtessään, mutten saa, koska se kuulemma maksaa liikaa!
Jos joku nainen PYYTÄÄ imuria lahjaksi, niin OSTA SE.
Dysoni on kyllä paras imuri mikä meillä on ollut, ja en osaa ääntä pitää mitenkään erikoisen kovana, kaikissa imureissa on mun mielestä kova ääni, eikä sillä ole mitään merkitystä, eihän sillä tarvi joka päivä tuntitolkulla hinkata. Dyson tekee jopa ilmasta puhtaan tuntuisen eli raikkaamman.
Jos olisin ap, ostaisin sen jo ennen joulua, niin sillä olisi kiva tehdä joulusiivot, ja sitten avata jonkun ihan muun lahjan jouluna paketista.
Luultavasti saat tuosta hyvästä jatkossa jouluateriasi ulkoruokintaan katettuna.
Jos AP:n vaimo on toivonut imuria lahjaksi, voi imurin ostaa. Jos AP:n vaimo ei ole toivonut imuria lahjaksi, vaan on muuten sanonut, että imuri tarvittaisiin, en ostaisi ainakaan vaimolle sitä lahjaksi (korkeintaan perheen yhteiseksi lahjaksi).
Se on vähän lahjan saajasta kiinni, pitääkö käytännöllistä lahjaa onnistuneena vai ei. Joku toinen voi olla ilahtunut, toinen taas närkästyä (ihan sama, vaikka kumpikin sen uuden imurin tarvitsisi).
Ihan hyvä lahja! Itse ainakin arvostaisin. Olen asiaa ehdottanutkin miehelleni... Toisaalta hän on se, kuka meillä aina imuroi :D.
Mielestäni imuri on sellainen ostos joka tehdään arkena, ei se ole joululahja. Minä haluaisin olla tekemässä ostopäätöstä minkä merkkisen imurin valitsisin. Inhoan kovaa melua ja ketjussa on mainittu että kyseisessä imurissa on kova ääni.
Menkää yhdessä imurikauppaan niin imuriin ei tule "vain naisen käyttöön" leimaa.
kokemuksen syvä rintaääni, ikää yli 50