joulukiukutteluketju
Tähän saa avautua, jos joku asia jouluna nyppii tai siis suoraan sanottuna vituttaa. Mä voin aloittaa. Vaimo pyysi työttömän veljensä meille siipeilemään jouluksi. Anoppi tulee myös.
Kommentit (11)
Inhoan joulua. Yksin asuvana menen sukulaisille jouluksi kun en muutakaan keksi. Olisipa enemmän rahaa, niin voisin karata jonnekin ulkomaille jouluksi.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 08:55"]
Inhoan joulua. Yksin asuvana menen sukulaisille jouluksi kun en muutakaan keksi. Olisipa enemmän rahaa, niin voisin karata jonnekin ulkomaille jouluksi.
[/quote]
Mä tein kerran juuri noin sinkkuna, ihanaa oli olla Kanarian lämmössä. En ostanut yhtään jouluun liittyvää sinä vuonna.
Tsekkaa, niitä matkoja voi saada tosi halvalla.
t. ap
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 08:51"]
Tähän saa avautua, jos joku asia jouluna nyppii tai siis suoraan sanottuna vituttaa. Mä voin aloittaa. Vaimo pyysi työttömän veljensä meille siipeilemään jouluksi. Anoppi tulee myös.
[/quote] Annatte liittonne mennä lujaa vauhtia loppua kohden.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 08:51"]
[/quote] Lapanen?
Mua kiukuttaa - ei itse joulu vaan joulua edeltävä aika - kun keskustaan ei saa autoa parkkiin mihinkään. Kiva yrittää päästä omaan harrastukseen kun ei löydy parkkipaikkaa, lapsen sentään voi jättää kyydistä harrastuspaikan lähellä ja noutaa samasta paikasta vaikka ei parkkipaikkaa saisikaan.
Ei nyt kiukuta mutta jotenkin ahdistaa tulla tänä jouluna Suomeen. Tai ei vielä varsinaisesti ahdista mutta vanhasta kokemuksesta päätellen muutaman päivän Suomessa olon jälkeen tekee mieli lähteä takaisin kotiin.
t. ulkosuomalainen
Ärsyttää joulu anopin seurassa.. Ärsyttää jouluruoat miehen sukulaisilla..
En voi polttaa kynttilöitä pöydässä kun saan niistä liekeistä migreenin. Ja saan joka ainoalta "kaverilta, tutulta ja ystävältä" joulumuistamisen, joka on kynttilä. Kiva kun muistatte!
En ole lainkaan jouluihminen ja tuntuu, että kaikki muut ovat. Olen jo kiukutellut etten nouse aattona sängystä lainkaan, ehdin kyllä juoksemaan kaikki omat ja miehen sukulaiset läpi välipäivinä.
Anoppi on otettava taas meille. Muuten vetää maapallon kokoisen herneen nenään ja kaivaa vanhan (jo poistuneen) syöpänsä ja mahdollisen (pikaisen)kuolemansa esiin.
ottaa päähän kun suutuin omalle äidilleni niin hirveästi ihan tyhjänpäiväisestä asiasta ja uhkasin jo olla menemättä sinne jouluna... mutta kun suutun niin olen pitkävihaista tyyppia (niin kuin äitinikin) mutta yritän nyt käyttäytyä aikuismaisesti ja päästä täsä yli.