Mistä "lapsellisista" asioista tykkäät?
Lainausmerkit ovat siksi, etteivät nämä asiat välttämättä ole lapsellisia, mutta kuitenkin sellaisia, jotka yleensä jäävät aikuisikään kasvaessa. Miksi sinulla ei ole jäänyt?
Minulla tällainen asia on puissa kiipeily. Yksi syy sen harrastamiseen on, että ajattelen, että sen olevan hyvää liikuntaa.
Kommentit (47)
Lattialla istumisesta. Syönkin usein lattialla istuen ja tv-katsoen. Vieraisilla pitää kovasti muistuttaa itseään että normaalisti ihmiset istuu sohvalla tai tuolilla.
Ja kaakaosta ja suklaamuroista.
Lumipallojen heittely. Pöytäroolipelit. Limsan juominen suoraan pullosta. Karkkiöverit.
Videopeleistä, animaatioelokuvista ja sisähuvipuistoista. Oon äiti jote pääsen käyttää näitä hyvin ja näytän vaa hauskalta äidiltä joka touhuaa lapsensa kans. Todellisuudessa nauttisin näistä ilman lastakin mut näyttäisin hieman oudolta.
Kerään My Little Ponyja. Mulla on myös poni vaatteita, lisäksi oon melko tissitön ja pieni, niin ostan joskus lastenvaateosastolta itelleni jotain kivoja vaatteita. Meillä on myös joitakin yhteisiä vaatteita mun 9v tyttären kanssa.
Lasken pulkkamäkeä pihalla, eilen kolattiin iso kasa mäeksi ja laskettiin lapsen kanssa.
Rikon myös jäät lammikoista, puhallan voikukan haituvia ja poksautan savusieniä. Syön ulkoa kaikenlaista matkanvarrelta, suolaheinää, marjoja, ketunleipiä yms.
Tykkään pelata myös kaikkia pelejä, myös niitä pikkulasten.
Joskus mietin, mahtaakohan miestä hävettää, kun vaimo kulkee My Little Pony paidassa, tai ajaa pihaan ja siellä se vaimo taas laskee pulkalla toppahousut jalassa..
Vierailija kirjoitti:
Metsäretki sateella! Minulla on jopa vastaavanlainen Rukka sadepuku, jota lapsena käytettiin.
Minäkin tykkään pukeutua lapsellisiin kuravaatteisiin eli kunnon olkainkurahousut, sadetakki ja Kontio kumisaappaat ja kurarukkaset. Sitten kovalla vesisateella metsään, pellolle ym. Saa vapaasti touhuta eikä tarvitse pelätä kastumista.
Apua, mäkin kiipeilen puissa :D Ja teen joka vuosi lumiukon.
Vietin viime joulun kahden miespuolisen kaverini kanssa ja käytiin pitkällä kävelyllä. Yhtäkkiä ne alkoi painia ja ne oli ihan innoissaan siitä, ne oli vaan sillei "omg I used to do this with my brothers ALL the time". Mä nauroin itseni ihan kippuraan. Toiselta alkoi vielä vuotaa verta nenästä ja se oli siitä niin ylpeä, kun se oli niin coolia. Etsittiin sitten sammalta, että saatiin vuoto tyrehtymään.
Ja täyshippejä ollaan, tuo paini oli todellakin jotain nostalgialeikkipainia.
Olen itse 31, miehet 32 ja 28.