Mistä "lapsellisista" asioista tykkäät?
Lainausmerkit ovat siksi, etteivät nämä asiat välttämättä ole lapsellisia, mutta kuitenkin sellaisia, jotka yleensä jäävät aikuisikään kasvaessa. Miksi sinulla ei ole jäänyt?
Minulla tällainen asia on puissa kiipeily. Yksi syy sen harrastamiseen on, että ajattelen, että sen olevan hyvää liikuntaa.
Kommentit (47)
Meinasin sanoa nuudelit, mutta kai niitä aikuisetkin syövät.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin sanoa nuudelit, mutta kai niitä aikuisetkin syövät.
Nuudelit tulivat kauppoihin vasta teini-iässäni. Itse en siis syönyt niitä lapsena, mutta aikuisena kyllä.
Ei minulla ole aikomustakaan kasvaa aikuiseksi, jos se tarkoittaa sitä, että täytyy luopua hauskoista asioista.
Kevät on purojen tekemistä vartem, talvi lumipallojen, kesällä voiseikkailla metsäpoluilla ja syksyllä kerätä tammenterhoja. Noin esimerkiksi. M yli 50
Yökyläillä kaverin luona, vaikka hän asuu niin lähellä että ihan hyvin voisin yöpyä kotonakin.
Nukkekodeista, saduista ja tarinoista, lastenlauluista ( toki muistakin, mutta moni lastenlaulu on ihana) , joulun taiasta, jäiden rikkomisesta, savusienten tallomisesta,
Luen kesäisin muutaman Aku Ankan taskukirjan. Ne vain jotenkin kuuluvat kesään. Kuulemma samojen asioiden tekeminen, joita on tehnyt lapsena, laskee stressiä ja rentouttaa aikuisena.
Muumit, pulkkamäki, taikinakulhojen nuoleminen...
Omenavarkaudet 😂
Pieraisen äänettömästi peiton alla ja sitten nostan peittoa tyttöystävän puolelta sen verran, että hajut levähtää hänen naamalleen haha tulee aina naurettua hyvin sen reaktioille :D
pelaan uusinta Animal Crossingia, aivan, kuten lapsena.
Halloweenina ja vappuna pukeutuminen naamiaisasuun. Muutenkin tykkään koristella vuodenajan mukaan. Disney leffojen katsominen. Joka vuosi kun ensilumi tulee katson Frozenin ❄️
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole aikomustakaan kasvaa aikuiseksi, jos se tarkoittaa sitä, että täytyy luopua hauskoista asioista.
Kevät on purojen tekemistä vartem, talvi lumipallojen, kesällä voiseikkailla metsäpoluilla ja syksyllä kerätä tammenterhoja. Noin esimerkiksi. M yli 50
Voiseikkailla :)
Kunnon pulkkamäki on parasta ja kuten lapsenakin mäet saa olla kunnollisia ja jyrkkiä, hyppyreitä sun muuta.
En ole ikinä tajunnut aikuisten sanontaa: hyvää kakkua, ei liian makeaa. Kun syödään makeaa niin sen pitää olla makeaa. Rakastan kunnon överisokerimättöjä ja tujun esanssisia karkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Ihana, tästä tuli hyvä mieli :) Ja olen ihan samaa mieltä, moni "lapsellinen" juttu on tosi kivaa, ei niistä tarvitse luopua vaan koska ikä nyt sattuu olemaan mitä nyt ikinä onkaan.
Itse tykkään lukea ihan Aku Ankkoja yms. sarjakuvia, katsoa piirrettyjä, puhaltaa saippuakuplia, rakentaa Legoilla, lukea satuja, nuolla taikina/kermavaahtokulhoja, jäätyneen lätäkön tallaamisesta rikki, tietokonepeleistä (ihan tyyliin Angry Birds)...
N 42
Lapsille suunnattujen elokuvien katsominen.
Pelien pelaaminen.
Lapsellisien kappaleiden soittaminen pianolla tai kitaralla.
Mä rakastan puissa kiipeilyä ja olen opettanut sen taidon lastenlapsillekin. Mennään myös kuperkeikkoja ja tehdään lumiukkoja. T:Mummo
Talloa jäät lätäköiden päältä rikki.