Mistä "lapsellisista" asioista tykkäät?
Lainausmerkit ovat siksi, etteivät nämä asiat välttämättä ole lapsellisia, mutta kuitenkin sellaisia, jotka yleensä jäävät aikuisikään kasvaessa. Miksi sinulla ei ole jäänyt?
Minulla tällainen asia on puissa kiipeily. Yksi syy sen harrastamiseen on, että ajattelen, että sen olevan hyvää liikuntaa.
Kommentit (47)
Kaikki ihanat glitterikynät, kynät joiden päässä jokin maskotti, tekokarvaiset vihot, söpöt korut, hiuspannat missä on korvat tai rusetteja tai pompuloita, kengät missä on led-pohja tai häntä. Jos olisin yhtään pienikokoisempi käyttäisin jotain pörröhaalaria, nyt näyttäisin vaan muumilta, oli päällä sitten mikä tahansa haalari. 😂
En nyt sentään leiki barbeilla, mutta teen niille huikeita vaatteita.
N47
Tisseistä.
Niitä on kiva näplätä ja imeä, vaikka ikää jo on...
Tykkään rakennella edelleen legoista kaikenlaisia rakennelmia. Mukavan stressiälievittävää iltapuuhastelua.
m38
Metsäretki sateella! Minulla on jopa vastaavanlainen Rukka sadepuku, jota lapsena käytettiin.
Glitteristä, paljeteista, yksisarvisista, kaikesta söpöstä, pehmoleluista ja saippuakuplista.
Disneyn leffat ja laulut on edelleen ihania, odotan jo malttamattomasti, että omat lapset tulee siihen ikään.
- Syntymäpäivien viettäminen siten, että kutsuu kavereita juhlimaan
- Yökyläily
- Aku Ankan lukeminen
- Lumesta rakentaminen
- karkkien ja sipsien syöminen leffan ääressä
- Disney elokuvien katsominen
- Ruuan muussaaminen sekaisin (esim kastike ja perunat), mutta vain kotona, julkisilla paikoilla ei kehtaa
- Leivän reunojen syömättä jättäminen
Nämä nyt ekana tuli mieleen.
Sateella/keväällä tekee mieli mennä tekemään puroja lätäköistä toiseen ja juoksuttaa sade/sulamisvesiä ojaan.. Joskus laitan kaarnaveneenkin matkaan jos on iso puro.
N 30
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole aikomustakaan kasvaa aikuiseksi, jos se tarkoittaa sitä, että täytyy luopua hauskoista asioista.
Kevät on purojen tekemistä vartem, talvi lumipallojen, kesällä voiseikkailla metsäpoluilla ja syksyllä kerätä tammenterhoja. Noin esimerkiksi. M yli 50
Minä heitin tänään lumipallon Pasilan asemalla, koska voin 🤪😊👍🤸♂️
Mieslapsi 40 v.
Tykkään naamiaisista enemmän kuin omat lapseni :)
Isom vesilätäkön halki juokseminen niin että vettä roiskii kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin sanoa nuudelit, mutta kai niitä aikuisetkin syövät.
Opiskelijaruokaa tämmöset 20 sentin mikro lämmitettävät paketit.
Itse en ihan ymmärrä kun tyttis kertoi, yhden kananmunan kun saa halvemmalla.
50 v tätsy täällä.
Bl manga on mun heikkous. Eli toi boyxboy.
värityskirja talvipäivinä jolloin vasta haaveilee kevään kesäkukka kylvöksistä, joita onkin sitten liki tuhat pikkuruukkua. Kaikki ikkunalaudat ja yläkerran kirjasto täynnä, kunhan ensin itävät keittiön työtasoilla joiden ylle vaihdetaan kasvilamput siksi aikaa. On ruma punertava valo, mutta minkäs teet kun multapeukalo pakottaa niin tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin sanoa nuudelit, mutta kai niitä aikuisetkin syövät.
Opiskelijaruokaa tämmöset 20 sentin mikro lämmitettävät paketit.
Itse en ihan ymmärrä kun tyttis kertoi, yhden kananmunan kun saa halvemmalla.
En ole noita ikinä ostanut, kun en tiedä miten niitä käytetään...
Kivilaatoilla käveleminen niin et ei astu reunojen päälle. Tai jos on korkeat reunakivet kävelen tämän päällä.
Ostan joka vappu edelleen saippuakuplia ja suklaakalenterin jouluisin, nyt ei tullut muuta mieleen :D