Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä "lapsellisista" asioista tykkäät?

Vierailija
01.10.2020 |

Lainausmerkit ovat siksi, etteivät nämä asiat välttämättä ole lapsellisia, mutta kuitenkin sellaisia, jotka yleensä jäävät aikuisikään kasvaessa. Miksi sinulla ei ole jäänyt?

Minulla tällainen asia on puissa kiipeily. Yksi syy sen harrastamiseen on, että ajattelen, että sen olevan hyvää liikuntaa.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talloa jäät lätäköiden päältä rikki.

Vierailija
2/47 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin sanoa nuudelit, mutta kai niitä aikuisetkin syövät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin sanoa nuudelit, mutta kai niitä aikuisetkin syövät.

Nuudelit tulivat kauppoihin vasta teini-iässäni. Itse en siis syönyt niitä lapsena, mutta aikuisena kyllä.

Vierailija
4/47 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole aikomustakaan kasvaa aikuiseksi, jos se tarkoittaa sitä, että täytyy luopua hauskoista asioista.

Kevät on purojen tekemistä  vartem, talvi lumipallojen, kesällä voiseikkailla metsäpoluilla ja syksyllä kerätä tammenterhoja. Noin esimerkiksi. M yli 50

Vierailija
5/47 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökyläillä kaverin luona, vaikka hän asuu niin lähellä että ihan hyvin voisin yöpyä kotonakin.

Vierailija
6/47 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkekodeista, saduista ja tarinoista, lastenlauluista ( toki muistakin, mutta moni lastenlaulu on ihana) , joulun taiasta, jäiden rikkomisesta, savusienten tallomisesta,

Vierailija
7/47 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen kesäisin muutaman Aku Ankan taskukirjan. Ne vain jotenkin kuuluvat kesään. Kuulemma samojen asioiden tekeminen, joita on tehnyt lapsena, laskee stressiä ja rentouttaa aikuisena.

Vierailija
8/47 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumit, pulkkamäki, taikinakulhojen nuoleminen...

Omenavarkaudet 😂

Vierailija
9/47 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videopelien pelaaminen.

Vierailija
10/47 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihitä platku, tilaa Aku!

Vierailija
11/47 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisen äänettömästi peiton alla ja sitten nostan peittoa tyttöystävän puolelta sen verran, että hajut levähtää hänen naamalleen haha tulee aina naurettua hyvin sen reaktioille :D

Vierailija
12/47 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelaan uusinta Animal Crossingia, aivan, kuten lapsena.

Vierailija
13/47 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloweenina ja vappuna pukeutuminen naamiaisasuun. Muutenkin tykkään koristella vuodenajan mukaan. Disney leffojen katsominen. Joka vuosi kun ensilumi tulee katson Frozenin ❄️

Vierailija
14/47 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole aikomustakaan kasvaa aikuiseksi, jos se tarkoittaa sitä, että täytyy luopua hauskoista asioista.

Kevät on purojen tekemistä  vartem, talvi lumipallojen, kesällä voiseikkailla metsäpoluilla ja syksyllä kerätä tammenterhoja. Noin esimerkiksi. M yli 50

Voiseikkailla :)

Vierailija
15/47 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon pulkkamäki on parasta ja kuten lapsenakin mäet saa olla kunnollisia ja jyrkkiä, hyppyreitä sun muuta.

En ole ikinä tajunnut aikuisten sanontaa: hyvää kakkua, ei liian makeaa. Kun syödään makeaa niin sen pitää olla makeaa. Rakastan kunnon överisokerimättöjä ja tujun esanssisia karkkeja.

Vierailija
16/47 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana, tästä tuli hyvä mieli :) Ja olen ihan samaa mieltä, moni "lapsellinen" juttu on tosi kivaa, ei niistä tarvitse luopua vaan koska ikä nyt sattuu olemaan mitä nyt ikinä onkaan.

Itse tykkään lukea ihan Aku Ankkoja yms. sarjakuvia, katsoa piirrettyjä, puhaltaa saippuakuplia, rakentaa Legoilla, lukea satuja, nuolla taikina/kermavaahtokulhoja, jäätyneen lätäkön tallaamisesta rikki, tietokonepeleistä (ihan tyyliin Angry Birds)...

N 42

Vierailija
17/47 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille suunnattujen elokuvien katsominen.

Pelien pelaaminen.

Vierailija
18/47 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisien kappaleiden soittaminen pianolla tai kitaralla.

Vierailija
19/47 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satukirjoista ja pehmoleluista.

Vierailija
20/47 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan puissa kiipeilyä ja olen opettanut sen taidon lastenlapsillekin. Mennään myös kuperkeikkoja ja tehdään lumiukkoja. T:Mummo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän