Mitä miehet kehuvat usein ulkonäössäsi
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 01:21"]
Peppua ne kattoo ainaskin usein, jää kiinni tuijottamasta. Ja seurustelen ja en käy baareissa niin ei ne jonoks asti nykyään oo kehumassa. Töissä kyllä päivittäin kuulee jos minkä näköstä kehua ulkonäöstä, mutta varmaan kaikki myyjät saa kuulla. Lemppari on "äitis on varmaan tosi kaunis". Tollaset epäsuorat on kivoja mihin ei tarvii kiittää. Ärsyttää sellaset naistennaurattajat, jotka kehuu tavan vuoks ja velvollisuutena ois sanoa kiitos, vaikka oikeesti lähinnä äklöttää.
[/quote]
Mä olin myyjänä pari kuukautta, eikä kukaan kehunut ulkonäköäni kertaakaan. En myöskään kuullut, että kollegoja olisi kehuttu. Taidat olla paljon keskivertoa kauniimpi ;)
Treenattua kroppaani. Olen siis mies. Ja heterokin vielä.
Silmät ovat ne, joista kuulen ensimmäisenä. Hymy toisena.
sit kun on kyseessä parisuhde, niin sit kehutaan peppua ja tissejäkin. Mutta ei ennen parisuhdetasoa.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 09:12"]
Hymyä ja pilkettä silmäkulmassa, paksuja taipuisia punertavia hiuksia jotka kuulemma suorastaan vaatii koskettamaan:) Oma mies kommentoi kyllä tissejä ja peppuakin aina kun mahdollista, sanoo että näytän hyvältä tuossa hameessa/mekossa tms.
Hauskinta ja imartelevinta oli se kun eräs nuorempi mies oli kertonut kollegalleen että miten minut tunnistaa (olimme tapaamassa): Sellainen pitkä ja hoikka kaunis nainen.
Jep 162cm ja 66kg. Mutta ilmeisesti kannan itseni aika hyvin:D
[/quote]
Pitkä ja hoikka nainen?? Pullukka ja tosi lyhyt olet...sääli et uskot kaikkea...
Tässä joitakin, mitä tulee mieleen:
Silmiä, hiuksia, lantiota, pyllyä, niskaa, selkää, hymyä...
Olipa muuten kiva aloitus, tuli oikein muistutettua itselle, että kyllä sitä vaan kehujen perusteella taitaa melko kaunis pakkaus olla :)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 09:01"]
Ei mitään! Olen kai vaan niin huomaamattoman keskinkertainen... En kaunis enkä ruma, en tyhmä mutten viisaskaan. Kroppa ei oo huono mutta ei erityisen hyväkään. Tissit on, no ne vaan on ja perse samoin! :D BLAAHH! Nii ja hiukset, nekään ei oo minkään mittaiset, siis ei pitkät muttei lyhyetkään...
[/quote]
Ei minuakaan, tosin pari kertaa on sanottu minun olevan itsevarman oloinen. Ei mua sitten kai tarvitse kehua.
Persettä, sääriä ja hiuksia (pitkät, ja hyvin punaisiksi värjätyt, mikä on epätavallista asuinmaassani. joudun ostamaan hiusvärini Suomesta).
Paljon saan kehuja ihan siitä että olen kaunis ja nimenomaa luonnon kaunis. Kropassa suurinta huomiota on herättänyt takapuoli ja rinnat (ylläri). Harvemmin kun miehet kehuvat, että "ompas kiva masu sulla" vaikka kiva onkin.
Ei ole tähän 39 vuoden ikään mennessä ikinä kukaan kehunut... En taida siis olla kovin kummoisen näköinen ollut nuorenakaan ;-) Olen kyllä semmoinen supertavallinen harmaahiirulainen, jota tuskin kukaan edes huomaa.
Kauniiksi yleensä kehutaan. On sanottu myös upeaksi ja hyvännäköiseksi ja että mulla on sex appealia. Yksittäisistä ominaisuuksista ja asioista on kehuttu silmiä, huulia, hiuksia ja vaaleaa väriään, peppua, sopusuhtaista kehoa, sääriä, rintoja.
Kulmakarvoja ja käsiä :D Outoa kyllä.
Minua on kehuttu takapuolestani niin usein etten muistakaan. Viime kesänä eräiden festarien aikaan eräs mies halusi jopa ottaa siitä kuvan :D urheilullista kroppaa ja kasvoja on myös kehuttu kauniiksi, ja sitä pilkettä mikä silmistä löytyy kun katson hieman kiusoittelevasti :D
Hienoa naiset, tämä on huippu ketju kaikille meille! Saamme kerrankin kehua itseämme, toisin kuin suomalaisten "kuuluisi tehdä", eli vaatimattomasti sanoa että eivät kai ne miehet niin erikoisesti kehu, vähän vaan jotain kommenttia tulee joskus.
Nyt kaikki muistelkaahan parasta kehuanne jonka olette saaneet niin johan mieli piristyy! ;)
(Ja jokainen on jonkun kehun elämänsä aikana saanut kuulla ihan takuulla)
Eipä kehunut mitään. Muisti kyllä sanoa, mitä pitäisi korjata, muuttaa tai kohentaa. Olen ihan tavallisen näköinen nainen, en mikään sotanorsu. Arvatkaa, onko mies entinen nyt, 10 kk:n suhde oli aivan liikaa tämän tyypin kanssa. Nyt alkaa pitkä itsetunnon korjausproggis. Huoh.
Silmiä. Ne ovat isot ja siniset, joiden iiriksen ympärillä on tummansininen rinkula. Ripset ovat luonnostaan pitkät ja kaarevat.
Rinnat on toinen. Ovat kokoa 70H, ilmeisesti se riittää.
Silmiä, pituutta/kroppaa, kasvonpiirteitä, hymyä, ryhtiä, ensimmäisinä tulevat nämä mieleen.
Ja kun mies tulee jutulle asti, jos jäämme juttelemaan niitä näitä niin lähes kaikki jossain kohtaa toteavat, että oho, sullahan on päässäkin jotain tai muutoin ilmaisevat yllättyvänsä siitä että olen fiksu nainen.
Kuulemma ulkonäkö ja aivot harvoin kohtaavat samassa ihmisessä. Tästä olen kyllä itse eri mieltä.
Enkä muutoinkaan ymmärrä ulkonäköni hehkutusta, monesti tulevat ihan vain kehumaan ulkönäköä ja lähtevät, pojasta vaariin. En kuitenkaan näitä jää miettimään, varmasti jokainen nainen saa kehuja.
Hymyä ja pilkettä silmäkulmassa, paksuja taipuisia punertavia hiuksia jotka kuulemma suorastaan vaatii koskettamaan:) Oma mies kommentoi kyllä tissejä ja peppuakin aina kun mahdollista, sanoo että näytän hyvältä tuossa hameessa/mekossa tms.
Hauskinta ja imartelevinta oli se kun eräs nuorempi mies oli kertonut kollegalleen että miten minut tunnistaa (olimme tapaamassa): Sellainen pitkä ja hoikka kaunis nainen.
Jep 162cm ja 66kg. Mutta ilmeisesti kannan itseni aika hyvin:D