Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miehet kehuvat usein ulkonäössäsi

Vierailija
13.12.2013 |

?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että olen suloinen ja hymyni on ihana. Myös takapuoli herättää ihailua.

Vierailija
2/41 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nechevo. Ei mitään.

Tutun mielestä voin olla noin yleisesti sanottuna söpö ja joku on kehunut tuoksua, mitä ihmettelen, koska mulla on nuoresta asti ollut ongelmia hikoilun kanssa. On kai sitten joskus tullut laitettua vähän reilusti dödöä. Nuorena enimmäkseen kuuli niitä negatiivisia juttuja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut :huulia, kauniita kasvoja,silmiä, hiuksia(pitkät vaaleahkot), peppua,jalkoja,sääriä, poskipäitä, kulmakarvoja, otsaa, ihoa, hoikkuutta,vaatetyyliä,hienostuneisuutta?

Minun mieheni: Kaikkea mitä minussa on. Palvoo suorastaan...eniten tottakai tissejä ja peppua. Ja on onnellinen ettei muut niitä näe? ettei muutkin hullaantuisi, just joo

Tää nyt kuulostaa vähän tyhmältä ,mutta en siis ole itserakas.. tähän nyt vaan aloin kokoamaan kun en muistanut ulkoa :/

Vierailija
4/41 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Silmiä

2. Hymyä

3. vartaloa/hoikkuutta

4. Tyyliä

5. Rintoja,

siinäpä ne

Vierailija
5/41 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiä, hymyä ja valitettavasti enemmän kuin mitään muuta: tissejä..

Vierailija
6/41 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti olen kuullut, että minulla on todella pehmeä iho. Muita mitä olen kuullut: silmät, tuoksu, pukeutumistyyli, hymy, hiukset ja perse

Vierailija
7/41 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia, silmien väriä ja kasvojen muotoa, säärten pituutta lähinnä ihmettelevät.

Vierailija
8/41 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppua ne kattoo ainaskin usein, jää kiinni tuijottamasta. Ja seurustelen ja en käy baareissa niin ei ne jonoks asti nykyään oo kehumassa. Töissä kyllä päivittäin kuulee jos minkä näköstä kehua ulkonäöstä, mutta varmaan kaikki myyjät saa kuulla. Lemppari on "äitis on varmaan tosi kaunis". Tollaset epäsuorat on kivoja mihin ei tarvii kiittää. Ärsyttää sellaset naistennaurattajat, jotka kehuu tavan vuoks ja velvollisuutena ois sanoa kiitos, vaikka oikeesti lähinnä äklöttää.

Vierailija
9/41 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävät ovat kehuneet silmiä, hiuksia, rintoja, hymyä, käsiä, vartalon ihoa ja vartaloa yleensä. Itsetuntoni on kyllä olematon, muistan paremmin nuorena saamani haukut kuin aikuisena saadut kehut.

Vierailija
10/41 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kommentteja:

1. Rinnat

2. Vartalo kokonaisuudessaan

3. Silmät

4. Takapuoli

5. Hymy

Vierailija
11/41 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei väsy kehumaan rintojani. Ihailee niitä yli kaiken. Ja kehuu muutenkin ulkonäköäni silloin tällöin. Ei kuitenkaan liikaa.

Ja vuosien varrella muutkin miehet ovat rintojani kehuneet. Ja aikoinaan huulianikin joku taisi kehua. Mutta tärkein on että oma mieheni tykkää.

Vierailija
12/41 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos, t.pena 65v

Vierailija
13/41 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmiä

Vierailija
14/41 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään! Olen kai vaan niin huomaamattoman keskinkertainen... En kaunis enkä ruma, en tyhmä mutten viisaskaan. Kroppa ei oo huono mutta ei erityisen hyväkään. Tissit on, no ne vaan on ja perse samoin! :D BLAAHH! Nii ja hiukset, nekään ei oo minkään mittaiset, siis ei pitkät muttei lyhyetkään...

Vierailija
15/41 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapuolta jos on farkut jalassa ja ikää sentään 49.

Vierailija
16/41 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 08:46"]Mieheni ei väsy kehumaan rintojani. Ihailee niitä yli kaiken. Ja kehuu muutenkin ulkonäköäni silloin tällöin. Ei kuitenkaan liikaa.

Ja vuosien varrella muutkin miehet ovat rintojani kehuneet. Ja aikoinaan huulianikin joku taisi kehua. Mutta tärkein on että oma mieheni tykkää.

[/quote]

Yök mä inhoan kun rintojani kehutaan ja ylipäätään kommentoidaan. On jotenkin niin junttia ja asiatonta. Enkä todellakaan käytä mitään erityisen paljastavia vaatteita tai provosoi mitenkään. Varsinkin vanhemmilla miehillä on tapana kommentoida. Kyllä töissä palvelu muuttuu välittömästi kohteluksi kun tulee tuollaisia asiattomuuksia.

Vierailija
17/41 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 09:01"]

Ei mitään! Olen kai vaan niin huomaamattoman keskinkertainen... En kaunis enkä ruma, en tyhmä mutten viisaskaan. Kroppa ei oo huono mutta ei erityisen hyväkään. Tissit on, no ne vaan on ja perse samoin! :D BLAAHH! Nii ja hiukset, nekään ei oo minkään mittaiset, siis ei pitkät muttei lyhyetkään...

[/quote]

En ole minäkään saanut vielä kertaakaan kehuja miespuolisilta ihmisiltä ja tuskin enää saankaan kun ikäkin alkaa jo näkyä.

Vierailija
18/41 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiäni ja peppuani. :P Vakipanollani on kova pakkomielle mun pepusta. :D

Vierailija
19/41 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiä ja lihaksikkaita jalkoja, peppua ja koko kroppaa, rintoja, kuitenkin ehkä kaikkein eniten kasvoja ja ihan vaan yleistä olemusta :)

Vierailija
20/41 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kehu ketkään miehet (eikä naisetkaan) "usein", omaa miestä lukuunottamatta. Tuntuis muutenkin epäilyttävältä, jos esim. työkaveri rupeis kehumaan ulkonäköä.