Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset luulee, että miehet pitävät laihoista naisista?

Vierailija
12.12.2013 |

Oikeasti muodokas nainen on miesten mielestä kaikkein seksikkäin. Kyllä naisella pitää olla rinnat ja kunnon kurveja.

Valitettavasti suurin osa nuorista naisista on liian laihoja, kun ei ole vielä kehittynyt aikuisen naisen muotoja. 30+ naiset ovat naisellisempia kropaltaan.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihmeen 0,7 vyötärölantio-suhde???

Vierailija
2/61 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi sanoa, että kaikki miehet pitäisivät kurvikkaista. Minä en pidä. Pidän laihoista naisista huomattavasti enemmän kuin lihavista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 16:56"]

Ihan sairaan upee plusmalli: 

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2295777/Robyn-Lawley-shows-fabulous-curves-new-Panache-lingerie-campaign.html

[/quote]

Minusta hän on liian pullukka.

Vierailija
4/61 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma mieheni ainakin pitää hoikista ja siroista naisista. "Muodokas" on kai lähinnä kiertoilmaus vähän tukevalle.

Vierailija
5/61 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaablaablaablaa. Älä jaksa.

Vierailija
6/61 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa muuta. Näin juuri tänään poikkeuksellisen monta laihaa ihmistä samaan aikaan. Vähän säälitti, kun olivat niin kurjan näköisiä. Ei ole laihuus kaunista jos ei lihavuuskaan. Ja kun laihuuden hoito on helpompaa kuin lihavuuden - en todellakaan usko, ettei syömällä lihoisi. Ja kyllä, olen itsekin ollut laiha, mutta syöminen siihen auttoi kyllä.

Vierailija
7/61 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis, sä olet siis pullukka.

Vierailija
8/61 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäävät laihoista, siksi sanovat niin. Oletko ap itse muodokas? 

Vierailija
9/61 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niinkun pikkusen kulunut juttu jo! Miten jotkut jaksaa vaivautua oikein vastaamalla vastaamaan näihin.

Vierailija
10/61 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mallipojat pitävät laihoista naisista. Maataloustyöläiset hieman kurvikkaammista.

Vierailija
11/61 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin naisena tykkään isoista miehistä, kaipa sitten miehetkin voi tykätä vähän pulskemmistakin naisista, ainakin kaikki tietämäni lihavat naiset ovat naimisissa.

Vierailija
12/61 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, naisella pitää olla kurveja, eli rinnat ja perse. Kurvikkuus ei kuitenkaan tarkoita sellaista palloa. Esim. Scarlett Johansson on kurvikas, kun taas tämä satunnainen plusmalli on vain lihava: http://i.imgur.com/n4hlTY8.jpg

Ikis?

Vierailija
13/61 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole yhtenäinen ryhmä mieltymyksiensä suhteen. Osa tykkää laihoista, osa normaalipainoisista ja osa lihavista. Ja näissäkin on ruumiinrakenteessa eroja. Osa tykkää pienistä rinnoista ja osa isoista, joillekin takapuolen muoto on tärkeä. Ja sitten on se osa miehiä, joille se ulkonäkö ei ole niin tärkeä asia, vaan se mitä löytyy sisältä.

Vierailija
14/61 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä olla kenelläkään mitään. Ihmiset on erilaisia ja hyvä niin.

Vierailija
15/61 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin imetyksen myötä 79 kiloisesta 60 kiloiseksi (olen pitkähkö). Naiset ja muut miehet kehuvat, mutta oman miehen mielestä olen liian laiha. Olin pikkaisen pyöreä kun tavattiin ja sellaisena hän minusta eniten tykkää :P

Vierailija
16/61 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän osa miehistä oikeasti tykkää laihoista naisista. Osa tykkää sellaisista, jotka eivät ole ihan laihoja mutteivät runsaitakaan. Osa taas sitten tykkää rehevistä. Jotkut taas voi tykätä monenlaisista. Ehkä tärkeämpää joillekin on jopa kropan malli ja muoto ja mittasuhteet, kuin pelkkä koko. Itsestäänselviä asioitahan nämä on. Itsekin voin tykästyä monenkokoiseen mieheen, miksi miehillä olisi vain yksi muotti jota ihannoivat. 

Vierailija
17/61 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertauksena esimerkiksi miehet, itse en pidä millään tavalla viehättävänä tai seksikkäänä "liian treenattua" miestä, kuten esimerkiksi Vin Diesel. Kaverini taas on hulluna sentyylisiin miehiin. Moni mies on kieltämättä saanut minulta eikiitos-vastauksen vaikkapa baarissa, jos näyttää minun silmääni liian lihaksikkaalta :D

Vierailija
18/61 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tykkään pullukoista miehistä. Kunnon kaljamaha edustaa elintasoa ja arvokkuuttaa. Syvä napa on ihana ja kikkeliäkin joutuu masun alta etsimään - käy ihan esileikistä.

Vierailija
19/61 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 -repesin :D ihanat esileikit teillä!

Vierailija
20/61 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti kropan muoto ja mittasuhteet on tärkeämpiä kuin koko, jos on suht normaalin kokoinen. Itse pidän itseäni vähän pyöreänä, mutta koska mittasuhteet on ok ja kroppa tiimalasi, niin kyllä vaan on miehet tykänneet. Ei tietenkään kaikki, kuten sanottu, miehillä on eri mieltymyksiä ja jotkut varmasti tykkäävät sirommista kuin minä (itsellä leveä selkä ja lantio, joten en ollut siro edes 50-kiloisena).