Miksi naiset luulee, että miehet pitävät laihoista naisista?
Oikeasti muodokas nainen on miesten mielestä kaikkein seksikkäin. Kyllä naisella pitää olla rinnat ja kunnon kurveja.
Valitettavasti suurin osa nuorista naisista on liian laihoja, kun ei ole vielä kehittynyt aikuisen naisen muotoja. 30+ naiset ovat naisellisempia kropaltaan.
Kommentit (61)
Olen mies ja pidän laihoista naisista. Hoikka ja hentoinen vartalo on minun silmääni miellyttävä piirre riippumatta muista tekijöistä. Kaikkein paras on nelikymppinen tyylikkäästi pukeutuva hoikka nainen, jossa eivät näy raskauden ja synnytyksen merkit.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 11:56"]
Olen mies ja pidän laihoista naisista. Hoikka ja hentoinen vartalo on minun silmääni miellyttävä piirre riippumatta muista tekijöistä. Kaikkein paras on nelikymppinen tyylikkäästi pukeutuva hoikka nainen, jossa eivät näy raskauden ja synnytyksen merkit.
[/quote]
Vai ei saisi äitiyskään näkyä? Mistäs meinasit tällaisen löytää?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 11:59"]
Vai ei saisi äitiyskään näkyä? Mistäs meinasit tällaisen löytää?
[/quote]
No tuossa viereisessä huoneessa on ainakin yksi, vaimoni. Ja raskaus- ja synnytysjäljet ovat tosiaan suuri turn-off minulle, ja usein lihavuus kuuluu niihin.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:40"]
Sanopa muuta. Näin juuri tänään poikkeuksellisen monta laihaa ihmistä samaan aikaan. Vähän säälitti, kun olivat niin kurjan näköisiä. Ei ole laihuus kaunista jos ei lihavuuskaan. Ja kun laihuuden hoito on helpompaa kuin lihavuuden - en todellakaan usko, ettei syömällä lihoisi. Ja kyllä, olen itsekin ollut laiha, mutta syöminen siihen auttoi kyllä.
[/quote] Siis näin läskejä ihmisiä ei ollut ennenvanhaan. Kyllä ihmisen kuuluu olla hoikka. Kuinka moni on nähnyt lihavan 100-vuotiaan?
Valitettavasti aina ei ole kyse luulosta, vaan tiedosta. Tietty miestyyppi, kontrollifriikki narsisti, alistaa hoikkuusvaatimuksella naistaan ja uhkailee, että jos lihot, niin ... Avioerollahan useimmiten kiristetään ja uhataan jättää nainen puille paljaille. Nainen on usein valitettavasti niin ahdistunut ja alistettu, ettei hän edes jaksa ottaa asioista selvää. Harvoi nainen jää puille paljaille erossa, ellei sitten ole sellaista avioehtoa, että kaikki on miehen. Sellaisiakin papereita nämä alistetut naiset on kiristetty allekirjoittamaan.
Ja minkä mallisia nämä hoikkuutta naisilta vaativat ovat itse? Usein plösöjä kaljamahoja. Että silleen.
Ap on läski joka ei jaksa laihduttaa
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 23:43"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 23:01"]
Itse tykkään 10-vuotiaista laihoista tyttölapsista. Kiihottaa eniten.
[/quote]
E kukaan ole haukkunut hoikkia esiteinejä. Miksiköhän ;)
[/quote]
10-vuotias on lapsi, ei esiteini, teini tai mikään muukaan kuin lapsi.
[/quote]
Onpas: 10v on myös ipana, muksu, kakara, tenava, vekara, penska, kakru, taapero, nappula, pirpana, pikkupoika/-tyttö, mukula, pikkuinen, metriheikki, lapsukainen, vintiö, pentu, pikkulapsi jne. Termejä riittää.
Rakel Lingnell hehkutti valtavana plösönä ollessaan, kuinka on ylpeä "muodoistaan", eikä välitä arvostelijoista. Mutta, laihdutti sitten yli 20kg ja nyt on toinen ääni kellossa. On kertonut lehtien palstoilla, kuinka hirveää oli olla lihavana jne.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 12:40"]
Rakel Lingnell hehkutti valtavana plösönä ollessaan, kuinka on ylpeä "muodoistaan", eikä välitä arvostelijoista. Mutta, laihdutti sitten yli 20kg ja nyt on toinen ääni kellossa. On kertonut lehtien palstoilla, kuinka hirveää oli olla lihavana jne.
[/quote]
Hirveäähän se on. Naiset halveksivat, miehet eivät vilkaisekaan, työelämässä pidetään laiskana, rappusia ei jaksa nousta hengästymättä, nivelet ovat kovilla ja erilaisia vaivoja riittää jne.
Ja joku oikeasti luule, että miehet tykkää,läskeistä? Ei helvetti,,mihin tämä maailma on menossa. Läskit edessä ka läskit takana. Yäk.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 12:40"]
[/quote]
Raakel laihdutti 50 kg ei 20kg!
Miehet pitävät kurveista... On myös fetissiryhmiä jotka pitävät lankuista ja palloista. On se nainen sitten sx, s, m, l, xl, xxl kokoinen, ei väliä kunhan on kurveja - näin karkeasti karrikoiden, muut avut sitten lisäävät tai poistavat viehätystä.
- Oskari
No mutta pitäähän ne laihoista.
Mulla mitat 103-84-118 eikä kukaan ole koskaan ollut kiinnostunut paitsi lapsen isä joskus
Muodokas ja läski ovat kaksi eri asiaa. Hoikka voi olla muodokas. Läski ei ole koskaan laiha. Että silleen.
T. Hoikka 36 v.
Miehet valitsivat maailman sexyimmäksi naisen, joka on laiha.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:42"]
Minä ainakin naisena tykkään isoista miehistä, kaipa sitten miehetkin voi tykätä vähän pulskemmistakin naisista, ainakin kaikki tietämäni lihavat naiset ovat naimisissa.
[/quote]
Joillakin miehillä on alitajunnassa se että, pulskanainen on hyvää vaimomateriaalia, osaa kokata ja leipoa eikä valita siitä, jos mies itse hiukan lihoo :D
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 15:32"]
Miehet valitsivat maailman sexyimmäksi naisen, joka on laiha.
[/quote]
Laiha, mutta muodokas.
Se tässäkin keskustelussa aiemmin mainittu vyötärön ja lantion suhde on kohdillaan.
http://www.iltalehti.fi/kauneus/2010082612246753_ka.shtml
Minusta tuntuu että miehet pitävät eniten muodokkaista naisista. Laiha voi olla muodokas (kuten 61.viestissä), joskin myös lihava voi olla muodokas. Eivät kaikki lihavat ole omenavartaloisia. Esimerkiksi minä olen lihava mutta vyötärö-lantiosuhde on 0,7. Se muodokkuus on kiinni vartalonmallista. Tuntuu olevan tämän palstan oletus että laiha=totaalinen aidan lankku ja lihava=vyöryvä läskipallo. Vartalomuotoja on erilaisia ja ne yleensä pysyvät samana laihtui tai lihoi vaikka 30 kiloa.
Ihan itsensä takia naiset laihduttaa, ei kukaan kurvikas ajattele että nyt pitää saada muutama kilo pois jotta miehet tykkää!
Siksi kun miehet PITÄVÄT hoikista naisista. Läskifetisistit on tietenkin erikseen, mutta tykkäähän jotkut miehet pukeutua naisten vaatteisiin tai jotain muuta epänormaalia. :D