Milloin harrastit seksiä viimeksi?
Saa myös kertoa onko omasta valinnasta vai itsestä riippumattomista (esim. kaukosuhde) johtuva syy.
Itsellä aika kova 8 viikkoa nyt viime kerrasta, kaukosuhde.
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:18"]perjantaina, lauantaina, sunnuntaina, tiistaina ja keskiviikkona. Tuo keskiviikko oli eilen. Syynä lapsenteko :)
[/quote]
Miksi mun vauvantekoa on alapeukutettu. Käsittääkseni lapsia ei synny, jos on selibaatissa.
Tänään töistä tultuani. Syynä lähisuhde.
Reilu kuukausi sitten. Syynä sikuus ja lapsen yksinhuoltajuus....
Launataina tai sunnuntaina. Sen jälkeen ei olla juuri ehditty miehen kanssa nähdäkään.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:50"]Reilu kuukausi sitten. Syynä sikuus ja lapsen yksinhuoltajuus....
[/quote]
Kuka eläimiinsekaantuja tuolloin reilu kuukausi sitten antoi sialle?
30.9. Miestä kiinnostaa tietokoneet enemmän.
Viime sunnuntaina. Panetti niin pirusti että oli pakko soittaa vakkaripanolle et mä ajan sinne nyt.
Helmikuussa 2001. Miestä ei kiinnosta seksi.
2008 tai 2009, en muista enää kun en merkinnyt kalenteriin!
Tunti pari sitten, parisuhde. Ihan omasta tahdostani.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:50"]Reilu kuukausi sitten. Syynä sikuus ja lapsen yksinhuoltajuus....
[/quote]
[/quote]
SINKUUS!! Piti kirjoittaa :D
viime sunnuntaina. kovin on viikonloppupainotteista tämä seksi täällä, arkisin on vaan niin rikkipoikkiväsynyt että ei meinaa seksi kiinnostaa kumpaakaan.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:54"]
[/quote]
[/quote]
SINKUUS!! Piti kirjoittaa :D
[/quote]
Sinkuus, tuleeko se sanasta sinko?
Mutta koska viimeksi? Viime yönä sun mutsis kanssa.
Sunnuntaina, kun koko viikonlopun olin kinunnut. Etäsuhde.
Viime sunnuntaina tai maanantaina. En muista enää.
vartti sitten ;)