Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva huomata etten ole tajunnut omasta ulkonäöstä mitään

Vierailija
01.10.2020 |

Olen kuvitellut olevani kaunis ja hyvin pukeutunut mutta kun näin toisen ottaman kuvan itsestäni, järkytyin. Olenko mä tuollainen lihapulla joka istuu lysyssä ja ujon näköisenä.

Liian pieni vaatekoko ja kukaan ei voinut mainita asiasta mitään. En tajunnut sitä nuorempana itse ja ihmettelin kun jouduin tuijotuksen alaiseksi aina.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saa jatkuvasti kehuja kuinka näytät niin kauniilta ja nuo vaatteet sopivat sinulle hyvin, siihen alkaa itsekin uskoa. Todellisuudessa nuo ihmiset eivät vaan ole kehdanneet sanoa mitä oikeasti ajattelevat. Jos sanoisivat rehellisesti mitä ajattelevat tai eivät kommetoisi mitään... Ehkä ovat halunneet piristää mutta oikeasti ovat aiheuttaneet vain hallaa.

Sen verran monta kertaa olen järkyttynyt nähtyäni minusta otetun kuvan etten usko enää yhtäkään kehua.

Usko vain kehuja. Ihminen, josta pitää, näyttää kauniilta.

Vierailija
22/32 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän useimmat meistä katso nuoruuskuviaan kauhulla, että mitä hittoa sitä on joskus ajatellut. Omissa nuoruuskuvissani kammottaa hirveät vaatteet ja kampaukset. Ja silloin nuorena luuli näyttävänsä tosi kivalta niissä...

Nuorena NÄYTTI tosi nätiltä

ja kaikilla siis kaikilla oli ne hirveet vaatteet ja kampaukset

ainoo mikä harmittaa et niitä kuvia ei voi laittaa tinderiin:(

Nuoret ottakaa PALJON KUVIA UIMARANNALLA VESI TAUSTALLA:

sit vanhana ä.mmänä ,guppelina voi käyttää niitä kuvia tinderissä..

Ja aina tukka suorana..se ei oo koskaan nou nou

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saa jatkuvasti kehuja kuinka näytät niin kauniilta ja nuo vaatteet sopivat sinulle hyvin, siihen alkaa itsekin uskoa. Todellisuudessa nuo ihmiset eivät vaan ole kehdanneet sanoa mitä oikeasti ajattelevat. Jos sanoisivat rehellisesti mitä ajattelevat tai eivät kommetoisi mitään... Ehkä ovat halunneet piristää mutta oikeasti ovat aiheuttaneet vain hallaa.

Sen verran monta kertaa olen järkyttynyt nähtyäni minusta otetun kuvan etten usko enää yhtäkään kehua.

ookko kuullu pllun vonkaajista;)

Vierailija
24/32 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ihminen josta haluaa hyötyä=pimperoo tai rahaa tai suhteita

Vierailija
25/32 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä kommentteja en siis ole kuullut pelkästään tutuilta ihmisiltä vaan silloin tällöin myös tuntemattomilta ja puolitutuilta. Ehkä näytän niin reppanalta että jopa tuntemattomat haluavat piristää kehuilla, joissa ei ole mitään perää. Ja oikeasti kuvittelevat että uskon.

Vierailija
26/32 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ookko kuullu pllun vonkaajista;)

Ainakin puolet kehuista on tullut naisilta, että että...

Vierailija
27/32 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on aika negatiivinen kuva muista ihmisistä. Ai muut ihmiset on kunnon sikoja, jotka kehuvat toisia kauniiksi vain koska ovat oikeasti aivan eri mieltä? Eikö olisi loogisempaa vain olla sanomatta mitään? En minäkään näytä valokuvissa kauniilta, koska minulla on aika latteat kasvonpiirteet ja ilmeikkäät kasvot. Kummasti vaan saan miehiltä katseita silloin tällöin, eli luotan siihen että kaksiulotteinen kuva valehtelee. Ihmisen persoona harvoin säteilee valokuvassa.

Vierailija
28/32 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän useimmat meistä katso nuoruuskuviaan kauhulla, että mitä hittoa sitä on joskus ajatellut. Omissa nuoruuskuvissani kammottaa hirveät vaatteet ja kampaukset. Ja silloin nuorena luuli näyttävänsä tosi kivalta niissä...

Nuorena NÄYTTI tosi nätiltä

ja kaikilla siis kaikilla oli ne hirveet vaatteet ja kampaukset

ainoo mikä harmittaa et niitä kuvia ei voi laittaa tinderiin:(

Nuoret ottakaa PALJON KUVIA UIMARANNALLA VESI TAUSTALLA:

sit vanhana ä.mmänä ,guppelina voi käyttää niitä kuvia tinderissä..

Ja aina tukka suorana..se ei oo koskaan nou nou

No ei. Kuvien pitää vastata nykyhetkeä.

Vierailija
29/32 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran vielä että mulla on hahmotushäiriö joten miksi kukaan ei voinut olla rehellinen että herää hyvä ihminen et mahdu enään siihen vaatteeseen. Olen täysin nolannut itseni kun olin 18v. Häpeä on kauhea kun nyt olen oppinut katsomaan vartalolle sopivat vaatteet. Ja ne kamalat meikit huhhuh. Voi että hävettää.

Minkä ikäinen olet nyt? jos 19 niin ymmärrän jotenkin että yhä hävettää, jos 35 niin oiskohan aika antaa olla jo. 

Ensinnäkään kukaan tuskin 

a) kiinnitti huomiota

b) muistaa koko asiaa

c) on selvinnyt nuoruudesta ilman yhtään tyylimokaa

Vierailija
30/32 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on aika negatiivinen kuva muista ihmisistä. Ai muut ihmiset on kunnon sikoja, jotka kehuvat toisia kauniiksi vain koska ovat oikeasti aivan eri mieltä? Eikö olisi loogisempaa vain olla sanomatta mitään? En minäkään näytä valokuvissa kauniilta, koska minulla on aika latteat kasvonpiirteet ja ilmeikkäät kasvot. Kummasti vaan saan miehiltä katseita silloin tällöin, eli luotan siihen että kaksiulotteinen kuva valehtelee. Ihmisen persoona harvoin säteilee valokuvassa.

Ei, vaan kehuvat koska haluavat ilahduttaa, luoda hyvää fiilistä. Ei niinkään että toteaisivat tosiasian. Minä taas en tulkitse miesten katsovan siksi että olisin kaunis, vaan jostain aivan muusta syystä. Aika harvassa ovat olleet tilanteet joissa komea mies olisi tunnustanut olevansa minusta kiinnostunut ja se kyllä kertoo jotain. Lähinnä kiinnostuneet miehet ovat olleet niitä jotka yrittävät kaikkia naisia eivätkä silti saa ketään.

Vierailija
31/32 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran vielä että mulla on hahmotushäiriö joten miksi kukaan ei voinut olla rehellinen että herää hyvä ihminen et mahdu enään siihen vaatteeseen. Olen täysin nolannut itseni kun olin 18v. Häpeä on kauhea kun nyt olen oppinut katsomaan vartalolle sopivat vaatteet. Ja ne kamalat meikit huhhuh. Voi että hävettää.

Minkä ikäinen olet nyt? jos 19 niin ymmärrän jotenkin että yhä hävettää, jos 35 niin oiskohan aika antaa olla jo. 

Ensinnäkään kukaan tuskin 

a) kiinnitti huomiota

b) muistaa koko asiaa

c) on selvinnyt nuoruudesta ilman yhtään tyylimokaa

Juuri näin, Antti Holmaa lainatakseni. Ketään ei kiinnosta! Maailman paras ja vapauttavin elämänohje. 

Vierailija
32/32 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille käy noin joskus. Huono asento toisen ottamassa kuvassa muuttaa paljon.

Ainakin nyt osaat vaihtaa meikkivoiteen sävyä! Kannattaa meikata mahdollisimman ”luonnonvalossa” ja häivyttää huolella kaulaa kohti, ettei jää rajaa.

Jos vaatekoko on hyvin selkeästi liian pieni, on se asia, jonka luulisi siun itse tajunneen jo aiemmin - mutta asentokin tekee paljon. Vaatteiden ei kuulu kiristää istuessa ja liikkuessa.

Kaikilla meillä on worst-and-ugliest-picture-ever Oh no momentteja.

Pyydäppä vaikka ystävääsi ottamaan siusta kuvia luonnonvalossa niin, että olet mahdollisimman luonnollisesti mutta olet valmistautunut silti kuvaan - näin sinulle selviää onko vaatekoossa ongelmaa, jos et ole sitä itse huomannut. Voi olla että ei, vaan juuri nämä vaatteet ja tässä kuvassa istuivat huonosti ja siulla oli huono asento.

Meikkaamista voi opetella:

Pää pystyyn, näitä sattuu! Kukaan ei ole aina kaikissa kuvissa kaunotar.

N28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän