Onko Idris Elba maailman komein tummaihoinen mies?
Mielestäni on. Michael B Jordan tulee hyvänä kakkosena.
Kommentit (41)
Ei välttämättä komein mutta ihan järkyn seksikäs
Ja Idriksen ääni kruunaa komeuden!
Julkkiksista kenties. Mutta onhan niitä maailma pullollaan. Meillä on työyhteisössä yksi afrikkalaistaustainen mies. Sen piirteet on jotenkin niin täydellisen symmetriset, geenit on kuin savannien juoksijalla, pitkä, sopusuhtainen ja sellaiset tasapainoiset lihakset, selkeästi näkyvät mutta ei mitkään muskelit. Sillä on aivan ihana hymy joka näkyy silmissä asti ja valloittava nauru. Minun mielestä hän on komein mustaihoinen jonka oon koskaan nähnyt.
No on ainakin karismaattisin ja seksikkäin. Huh!
En pidä paksuista huulista ja nenistä, siksi minusta kukaan musta mies ei ole varsinaisesti komea, vaikka voikin olla vartaloltaan hyvännäköinen.
Itiksen Muhis on komeampi. Wallah ma vannon tän.
Ei ole. Näyttelijä Jimmy Jean-Louis on paremman näköinen (mm. Heroesista tuttu) ja ehkä myös Hisham Tawfiq (Blacklistin Dembe). Biracial-näyttelijöistä esim. Ricky Whittle ja Shemar Moore ovat komeita.
Lopettakaa rodullistaminen. Rasistit!
Komeita mustia miehiä ei ole olemassakaan. En ole ainakaan vielä nähnyt yhtäkään.
Valkoisista löytyy komeita.
Lenny Kravitz menee heittämällä ohi. Ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
En pidä paksuista huulista ja nenistä, siksi minusta kukaan musta mies ei ole varsinaisesti komea, vaikka voikin olla vartaloltaan hyvännäköinen.
Minä taas en pidä ohuista hiuksista, olemattomista lihaksista ja hailakoista silmistä. Siksi suomalaismiehet eivät ole makuuni. Tummat miehet on hot.
Idris Elba on maailman komein ja seksikkäin mies. Haluan sen kanssa naimisiin välittömästi.
TYSON BECKFORD