Onko Idris Elba maailman komein tummaihoinen mies?
Mielestäni on. Michael B Jordan tulee hyvänä kakkosena.
Kommentit (41)
Idris Elba, Lenny Kravitz, Seal, kaikki käy.
Vierailija kirjoitti:
Ruma nenä
Ei ole perussuomalainen perunanenä tai tyttönenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma nenä
Enpä ole nähnyt yhtään kaunista tai tervejärkistä suomalaista naista mustan kanssa. ihan vastakommenttina.
Vierailija kirjoitti:
Lenny Kravitz menee heittämällä ohi. Ikuisesti.
Samaa mieltä. Lenny Kravitz on aina ollut todella upean näköinen ja on edelleen. Ei uskoisi herran olevan jo 56 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma nenä
Enpä ole nähnyt yhtään kaunista tai tervejärkistä suomalaista naista mustan kanssa. ihan vastakommenttina.
Sinä et itse ole kovin tervejärkinen jos mielestäsi ihonväri määrittelee ihmisen arvon.
Denzel oli aivan ihana silloin vähän nuorempana. Lenny on kyll ollut mulle aina se maailman ihanin, on tosin pienikokoinen käppänä. Seal on kaikessa karuudessaan aivan upea.
Koko ikäni oon seurannut yleisurheilua ja sieltähän sit löytyy kymmenittäin aivan mielettömiä komistuksia. Miksei futiskentiltäkin.
Eiköhän se ole Mike Tyson, joka on komein musta mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma nenä
Sinä et itse ole kovin tervejärkinen jos mielestäsi ihonväri määrittelee ihmisen arvon.
Eli määrittelen suomalaisen naisen rassemaisesti ja halveksin valkoista ihoa, vai mitä tarkoitit. Sentään nenästä en puhunut mitään. Kerroin vain minkälaiset naiset minun näkemykseni mukaan pyörii tummempien inisinöörien kanssa.
Minun mielestäni yksikään musta mies ei ole viehättävä. Sori. Makuja on monia. Olen ajatellut miltä tuntuisi vaikka katsella leffaa, halailla ja suudella jotain mustaa pakolaismiestä ja se ajatus ei tuota mitään minussa. Mutta ajatus jonkun ihanan, ihanakasvoisen ja miehekäskroppaisen valkoisen miehen syliin käpertymisestä...
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni yksikään musta mies ei ole viehättävä. Sori. Makuja on monia. Olen ajatellut miltä tuntuisi vaikka katsella leffaa, halailla ja suudella jotain mustaa pakolaismiestä ja se ajatus ei tuota mitään minussa. Mutta ajatus jonkun ihanan, ihanakasvoisen ja miehekäskroppaisen valkoisen miehen syliin käpertymisestä...
En minäkään haluaisi suhteeseen mustan miehen kanssa, mutta voin silti tunnustaa, että jotkut mustat julkkismiehet ovat kivannäköisiä. Harvoin sellaisia tulee vastaan, mutta joskus. Yleensä heillä on sitten aika "valkoiset" piirteet kuitenkin.
Kauniita mustia naisia tulee vastaan paljon useammin.
Vierailija kirjoitti:
Juurihan tässä valittiin John Legend maailman seksikkäimmäksi mieheksi
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/04/John_Legend_2…
Varmaan vaikea tuosta iloita nyt, justhan tuli tieto että Johnin ja Chrissyn kolmas lapsi syntynyt kuolleena.
Komein tummaihoinen mies on Esa Pakarinen elokuvassa Pekka ja Pätkä n**kereinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma nenä
Eli määrittelen suomalaisen naisen rassemaisesti ja halveksin valkoista ihoa, vai mitä tarkoitit. Sentään nenästä en puhunut mitään. Kerroin vain minkälaiset naiset minun näkemykseni mukaan pyörii tummempien inisinöörien kanssa.
Heidi Klumkin on mielestäsi ruma ja tyhmä? Onnistui vaan muutaman miljoonan tienaamaan toisin kuin sinä. Näkemyksesi on äärimmäisen suppea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma nenä
Heidi Klumkin on mielestäsi ruma ja tyhmä? Onnistui vaan muutaman miljoonan tienaamaan toisin kuin sinä. Näkemyksesi on äärimmäisen suppea.
Näin vierestä, Heidi Klum ei todellakaan ole kaunis nainen ainakaan minun mielestä. Näyttää jotenkin transulta ja olin tätä mieltä jo ennen hänen Sealin kanssa yhteenmenemistä.
mies52v
Katsoin kerran pätkän jotain (en edes muista mitä, sarja tai leffa, ihan sama), jossa kyseinen tyyppi on. Ihan vain sen hypetyksen vuoksi. Eipä ollut ihmeellinen edes lahjoiltaan, saati sitten ulkonäöltään.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kerran pätkän jotain (en edes muista mitä, sarja tai leffa, ihan sama), jossa kyseinen tyyppi on. Ihan vain sen hypetyksen vuoksi. Eipä ollut ihmeellinen edes lahjoiltaan, saati sitten ulkonäöltään.
Jos jos nyt pitää joku komea bläkki mainita nimeltä, niin Denzel Washington. On hän kyllä hivenen raaasizisisti ja paljon sususususuvakki.
Juurihan tässä valittiin John Legend maailman seksikkäimmäksi mieheksi
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/04/John_Legend_2…