Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Umpikuja miehen kanssa.

Vierailija
12.12.2013 |

En jaksa olla enää kotona työttömänä mutta töitä ei löydy siis fyysisesti helppoja töitä kun raskaisiin en sairauksien takia kykene. Ja oppimisvaikeuksien takia en kovasta yrittelystä huolimatta saa ammattia. Mä olen väsynyt kotona oloon mutta mies ei vaan välitä en enää tiedä mitä teen.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 15:01"]

"se että miehen mielestä mun pitäisi olla tyytyväinen että saan olla kotona ja mä voin huonosti kun en löydä töitä ja joudun olemaan kotona. Haluaisin jonkun muutoksen ja ratkaisun tähän tilanteeseen."

Ei se sinua paljoa lämmittäisi, jos mies sitten sanoisikin, että otan osaa, ymmärrän että sinun on kurja olla kotona. Ja koska kerran olet tehnyt täälläkin, ja varmasti miehellesi kotona, 100% selvästi, että uskot ettet ikinä pääse töihin, niin ainoa järkevä ratkaisu on tuo mitä miehesikin sanoo, eli opettele sopeutumaan tilanteeseen ja lopeta vinkuna.

[/quote]

En aio opetella. Miksi ihmeessä mun pitäisi hyväksyä se että joudun aina olemaan kotona ja tekemään jotain jonninjoutavaa vapaaehtoistyötä? ei kukaan halua elää sellaista elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi