Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauheeta miten tutut on vanhentunu!!40v

Vierailija
30.09.2020 |

Monia kollegoita en ole nöhnyt 5-8 vuoteen. Muistan heidät kauniina ja hehkeinä. Nyt kun olen törmännyt niin kun ikää on 40-45 v niin voi hirveä miten paljon vanhentunu, lihonu, rupsahtany. Olen heitä nuorempi joten tuoko tulee sitten väistämättä? Katsokaa paola suhostakin nykyään. Lehdessä oli ja en ollut tunnistaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, itse näin Paolan jossain messuilla viime vuoden puolella ja hämmästelin samaa, että miten voi olla nainen yhtäkkiä noin hulvattomasti rupsahtanut :D No, onneksi sitä itse on ikinuori ja täydellinen.

Vierailija
22/23 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihminen on kaunis, kun vanhenee luonnollisesti. Harrastan valokuvausta ja tykkään kuvata ihmisiä ja parasta on luonnollisuus oli sitten nuori tai vanha tai siltä väliltä. Ikääntymisen kuuluu näkyä. Totuus vaan on ettei 40-50-vuotias näytä enää 20-vuotiaalta. Ei vartaloltaan, vaikka hoikka ja urheilullinen olisikin eikä kasvoiltaan vaikka kuinka olisi stereotypisen kaunis tai lapsenkasvoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kohta 47 ja just toissapäivänä tuijotin peiliin epäuskoisena: toisen silmän alle oli ilmestynyt pitkähkö viisto uurre, jota ei varmasti ollut vielä edellisenä päivänä :D Ja siihen se saamarin viiva näyttää jääneen. Mutta selvä syyllinenhän on maskin käyttö, koska maskihan painaa ja rypistää nassua :P