Montako miestä tuli tänään swaipattuu vasemmalle?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
50
Onks toi tinderin päivä annostus ilmais käyttäjille?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka säälittävä täytyy ihmisen olla, että alentuu hakemaan seuraa joistain rahvaiden deittisovelluksista?
Mistä sinä haet seuraa?
En ole swaipannut tänään yhtään miestä yhtään mihinkään. Ihan omilla jaloillaan tuo tuohon oikealle puolelleni käveli. Tai ehkä hän käveli siihen ensin ja minä tulin tähän hänen vasemmalle puolelleen vähän myöhemmin. Yleensä hän istuu vasemmalla puolellani, mutta nyt on oikealla.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka säälittävä täytyy ihmisen olla, että alentuu hakemaan seuraa joistain rahvaiden deittisovelluksista?
Aah taidat käyttää wannabe käyttäjien palvelua eliittikumppanit.. Eliitit ovat kyllä kauempana tosta palvelusta kuin osaisitkaan arvata. 😂
Hei "uli" oon analysoinu tätä. Katsoin ekana Tinderistä naisena miehet sitten miehenä naiset. Naisten laittautumisen taso on 100 kertaa parempi ja kuvat laadukkaita. Eli miehet laittakaa kivat ja siistit vaatteet päälle ja ottakaa pari hyvää kuvaa jossain aktiviteetissa tai metsässä tms. Ihan oikeasti. !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä haet seuraa?
En mistään.
Vierailija kirjoitti:
Hei "uli" oon analysoinu tätä. Katsoin ekana Tinderistä naisena miehet sitten miehenä naiset. Naisten laittautumisen taso on 100 kertaa parempi ja kuvat laadukkaita. Eli miehet laittakaa kivat ja siistit vaatteet päälle ja ottakaa pari hyvää kuvaa jossain aktiviteetissa tai metsässä tms. Ihan oikeasti. !
Hah hah hah.
Joku ruutupaita partamies skutsissa. Eipä tuu mieleen joku kirvesmies murhaaja joka raiskaa sun kylmän kropan. Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä haet seuraa?
En mistään.
Taas noita jotka keskittyy palstaulinaan päivät pitkät.
Ei tuota ole tarvinnut swaippailla, ihan itse tuo tuli tuohon vasemmalle puolelle makoilemaan.
148.
Leuattomia, kotihiirisilmäisiä, lyhyitä miehenpuolikkaita kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aah taidat käyttää wannabe käyttäjien palvelua eliittikumppanit.. Eliitit ovat kyllä kauempana tosta palvelusta kuin osaisitkaan arvata. 😂
Uskaltaisin väittää että enemmistö ei käytä minkäänlaisia parinhakupalveluita. Kummaa kyllä suurin osa ihmisistä elää ihan oikeaa elämää netin ulkopuolella. Suosittelen lämpimästi.
Mikä siinä Tinderissä osaa oikein kiukuttaa? Toiselle toimii, toiselle ei. Kenenkään ei moista sovellusta ole pakko käyttää, jos ei koe omaksi tavakseen hakea seuraa.