Kannattaako Tinderiä edes kokeilla?
Olen parikymppinen nainen, enkä ole vielä koskaan kokeillut Tinderin käyttämistä. Muutama kaveri on löytänyt sieltä itselleen ihan kunnollisen suhteen, mutta kuulemma se on ollut työn takana, ja suurin osa koko sovelluksen käyttäjäkunnasta etsii lähinnä yhden illan juttuja. Kannattaako edes yrittää?
Kommentit (24)
Kyllä sieltä nyt nainen jotain aina löytää, jos ei ole turhan ronkeli.
Tinderin karuselli ku pysähtyy kohdalle niin aina on rosvosektori
Kun olet nainen niin kannattaa; miehiä tulee ovista ja ikkunoista.
No joo kyllä sieltä löytyy ihan kivojakin miehiä. Kannattaa kuitenkin ensin tehdä vaikka mensan nettitesti. Jos tuloksesi on alle 90 niin sinne sekaan vaan, kyllä sieltä sitten joku löytyy. Jos tuloksesi on 110+ tai+++ niin ei älä, et sieltä kyllä kestävää suhdetta löydä. Toki fiksukin nainen voi harrastaa seksiä sinkkuna tai avoimessa suhteessa ja siksi menee Tinderiin. Se ei tainnut olla se mitä haet kuitenkaan. Anteeksi, mutta tinder-kokemukseni mukaan voin vain kuvitella kaverisi poikakaverit... Ei sviddu
No, sieltä löytää panopetterin, joka uskottelee sinulle, ettei ole sellainen. Ihan kuten naistenkin osalta.
Mie en suosittele. :/ Ite en oo sitä käyttäny, nii ei välttämättä kannata jatkaa lukemist… Jep, eli pienellä paikkakunnalla se o melko turha. Ihmiset ei käytä sitä, ku muutkaa ei käytä. Sit siel ollaa julmii, eikä vastata viestiin. Naiset ilmeisesti tekee sitä tosi paljo, nii en tiiä onko tuo siulle ongelma. Seksiseuraa sieltä ilmeisesti etsitään, joten voi äkkiä turhaantuu, ku ekoilla treffeillä painostetaan sänkyyn. :/ Voiha sieltä se unelmien prinssi löytyy, mut jaksatko tehä työtä, ku o muitakin tapoja löytyy seuraa. Onnea matkaan! :) M25
En ole hakemassa useampaa miestä, vaan ihan yksikin riittäisi.
- ap
Sinun ikäiselle tinder saattaa olla ihan hyvä vaihtoehto. Varmasti sieltä joku sopiva löytyy mutta ei kannata odottaa että ois heti ensimmäisten kymmenien treffien sisällä se poikakaveri. Tietenkin voi olla että monet huojaa sinulle siellä ikänsä ja joudut meidän "vanhusten" ikäisten kanssa treffeille.
Mutta jos sinulla on muita toiveita kuin pelkkä ulkonäkö ehkä jotkut muut palvelut myös toimisi teidän ikäpolvelle. Epäilen ettei OkCupid koska luultavasti sinun ikäluokkaa siellä ei ole kauheasti (se on minun mielestä paras palvelu, ainakin +30v jäsenille).
Jos sulla on jumalattomasti aikaa tuhlattavaksi, ei parempaa tekemistä elämässä ja lehmän hermot, niin sinne vaan.
Menettäisitkö mielestäsi jotain, jos kokeilisit, vaikka se ei tulosta tuottaisikaan? Ei kai sitä muuten kuin kokeilemalla voi tietää, kannattaako vaiko ei. Sellaisia asioita ei tietenkään välttämättä kannata rynnätä kokeilemaan, joihin sisältyy erittäin vakavia riskitekijöitä, mutta en näkisi Tinderiä sen vaarallisempana seuranhakukanavana kuin esimerkiksi ihan jotain baarissa käymistä. Mikä on pahinta mitä voi käydä? Se ettet löydä sopivaa kumppania? Koska tämä ihan sama riski on olemassa Tinderin ulkopuolellakin, mielestäni voit ihan hyvin kokeilla Tinderiä. Ei kai se ota jos ei annakaan?
Kokeile.. Tosiaan ei sovi kaikille :p
Jos pää kestää niin voihan sitä yrittää. Älä anna kenellekään seksiä niin voi toimiakin.
Vierailija kirjoitti:
Sinun ikäiselle tinder saattaa olla ihan hyvä vaihtoehto. Varmasti sieltä joku sopiva löytyy mutta ei kannata odottaa että ois heti ensimmäisten kymmenien treffien sisällä se poikakaveri. Tietenkin voi olla että monet huojaa sinulle siellä ikänsä ja joudut meidän "vanhusten" ikäisten kanssa treffeille.
Mutta jos sinulla on muita toiveita kuin pelkkä ulkonäkö ehkä jotkut muut palvelut myös toimisi teidän ikäpolvelle. Epäilen ettei OkCupid koska luultavasti sinun ikäluokkaa siellä ei ole kauheasti (se on minun mielestä paras palvelu, ainakin +30v jäsenille).
Ei OkCupid kyllä ole paras ainakaan +30v. miehille. Ehkä miehet siellä ovat naisia normaalimpia, joten sieltä voi löytää jotain naisena.
M31
En mä ainakaan helsinkiläisenä naisena löytänyt sieltä kaltaistani seuraa. Mua ei siis kiinnosta baareilu, shoppailu, salilla poseeraus. Kalastus, luonnossa liikkuminen ja matkailu sekä hyvät dokkarit ovat lähellä sydäntä. Sellaisia miehiä ei ilmeisesti ole olemassakaan. Kävin kymmeniä keskusteluja ja kymmeniä treffejä läpi. Ja ei, se ulkonäkö ei merkkaa kaikkea, mutta tapaani lyhyet miehet olivat todella epävarmoja. Loppupäätelmä: ajanhukkaa.
Vierailija kirjoitti:
No, sieltä löytää panopetterin, joka uskottelee sinulle, ettei ole sellainen. Ihan kuten naistenkin osalta.
Jotenkin tuntuu, että Pettereillä ei ole kauheen hyvä flaksi.
Itse en ole kokeillut paljossa juuri sen "panosovellus" ja tai "seksitutka" maineen vuoksi. (Haluaisin "jo" löytää sen, jonka kanssa edetä muuhunkin kuin nauttia mahd. vain ohi kiitävä hetki ai kaksi) Arkuuttani Tideriin menemiseen selittää osaksi myös asuinpaikkani. (Keskikokoinen kaupunki).
Mutta toisaalta missäpä sitä miehenä lähtisin seuraa "metsästämään" kun ei myöskään oikein baarit ja yökerhot tms. nappaa. Toki niisä olen löytänyt ja saanu seuraa mutta en vain tahdo viihtyä niissä.
Olen varmaan tylsä kun mieluummin valitsen yleensä oman seurani ja suuntaan vaikka lenkkipolulle tai lueskelen ja tai yleisemmin puuhaselen kotona. - - - Onko ihmekään kun olen sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Mie en suosittele. :/ Ite en oo sitä käyttäny, nii ei välttämättä kannata jatkaa lukemist… Jep, eli pienellä paikkakunnalla se o melko turha. Ihmiset ei käytä sitä, ku muutkaa ei käytä. Sit siel ollaa julmii, eikä vastata viestiin. Naiset ilmeisesti tekee sitä tosi paljo, nii en tiiä onko tuo siulle ongelma. Seksiseuraa sieltä ilmeisesti etsitään, joten voi äkkiä turhaantuu, ku ekoilla treffeillä painostetaan sänkyyn. :/ Voiha sieltä se unelmien prinssi löytyy, mut jaksatko tehä työtä, ku o muitakin tapoja löytyy seuraa. Onnea matkaan! :) M25
Ei kai Tinderissä pelkästään omalta kylältä pakko ole seuraa hakea? Ja ainakin naisille seksivonkaajia riittää elävässäkin elämässä, eli jos niiltä haluaa välttyä, kannattaa unohtaa koko kumppanin etsintä kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole kokeillut paljossa juuri sen "panosovellus" ja tai "seksitutka" maineen vuoksi. (Haluaisin "jo" löytää sen, jonka kanssa edetä muuhunkin kuin nauttia mahd. vain ohi kiitävä hetki ai kaksi) Arkuuttani Tideriin menemiseen selittää osaksi myös asuinpaikkani. (Keskikokoinen kaupunki).
Mutta toisaalta missäpä sitä miehenä lähtisin seuraa "metsästämään" kun ei myöskään oikein baarit ja yökerhot tms. nappaa. Toki niisä olen löytänyt ja saanu seuraa mutta en vain tahdo viihtyä niissä.
Olen varmaan tylsä kun mieluummin valitsen yleensä oman seurani ja suuntaan vaikka lenkkipolulle tai lueskelen ja tai yleisemmin puuhaselen kotona. - - - Onko ihmekään kun olen sinkku.
Kuulostaapa todella tutulta. En itsekään viihdy baareissa tai yökerhoissa, enkä oikein muissakaan tapahtumissa, joissa tulisi juteltua uusille ihmisille. Ujouden takia lähestyminen olisi helpompaa netin kautta, jonka takia olen nyt ylipäätään harkinnut Tinderin testaamista. Tähän ketjuun tulleiden kommenttien perusteella alan kuitenkin tulla varmemmaksi siitä, että kaltaiseni ihminen tuskin löytää tuolta toivomaani seuraa.
- AP
Onko teillä sitten kokemusta muista deittisovelluksista, joista voisi kenties löytää erityyppistä seuraa? Joku mainitsi aiemmin jo OkCupidin. Tuleeko mieleen muita?
- AP
Moni kaverini on löytänyt sieltä parisuhteen. Riippuu ilmeisesti siitä, millaisen profiilin luo. Jos laittaa herutuskuvan ja tekstiksi: "Moi!", voi varmaan olla aika haasteellista.