Lue keskustelun säännöt.
Nyt tomaattia tulee, katso kuwat ! -Zinccis näyttää ..
Kommentit (26)
ONko zincciksellä lapoa koneella?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ootko näplänny käyny juoksulla papujen leikkauksen jälkeen pesemättä käsiä saippualla?
Vierailija kirjoitti:
Ootko näplänny käyny juoksulla papujen leikkauksen jälkeen pesemättä käsiä saippualla?
nonii, käyny huilulla tarkotin
Kaikki tomaatteja kasvattavat ovat hienoja ihmisiä. Tiesin sinunkin olevan
mies52v
Nyt on syöty. Kiitos vaan kysymästä. Pieni tulisuus suussa ja hyvät jälkimaut.
Tuo sili yläkuvassa oli tämä:
http://www.chiliwiki.fi/index.php/Aji_Cristal
Zinc