Lue keskustelun säännöt.
Onko isoissa juhlissa moka, jos ei ole KAKKUHAARUKOITA?
Kakkumaakari
30.09.2020 |
30 vierasta tulossa viiskymppisille, jotka lupauduin järjestämään.
Kahvipöydässä tietysti kahvilusikat kuppien ohessa, mutta täytekakku kuuluisi syödä kakkuhaarukalla.
Ja kun pikkulusikat on hopeisia, näyttää ryhmältä, jos haarukat on jotain teräksisiä.
En nyt voitaisi ostaa kolmeakymmentä hopeahaarukkaa. Mitä tekisitte?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Syöttäisin kakun lusikalla. Mutta sulla on siis kahviastiasto 30:lle hengelle? Aika hyvin.