Kotiäidin tylsyyttä, olen rakastunut Tunteita ja tuoksuja Michael Baldviniin :(
Ihanan lojaali ja huumorintajuinen mies. Fiksukin vielä. Nyt sitten roikun joka aamupäivä teeveen edessä :(
Kommentit (9)
myöskin hänen veljensä kevin ja nikcholas nyman.
Saavathan kotiäiditkin fantasioida. Mun päiväunelmien kohde on the Walking Deadin Rick Grimes :)
Sama täällä ap! Mä riisun aina pikkarit telkun edessä, ja Maikkeli katsoo vaan minua.
Eli ap on rakastunut sarjan käsikirjoittajaan ja hänen huumoriinsa. Heh, voi olla nainenkin..
Baldwinin näyttelijä ei kylläkään taida olla naisista kiinnostunut. Mutta ei kai se haittaa, jos vain roolihahmoon olet rakastunut ;)
Minä fanitan tällä hetkellä Isänmaan puolesta sarjan Quinniä (meniköhän nimi oikein). Viime jaksossa vain vilahti:(
Rick Grimes..... uuuh siinä vasta mies <3
Mulla vaihtelee rakkauteni kohteet aina tasasin väliajoin. Ihan piristäväähän se on ihastua johonkin julkkikseen tai sarjan hahmoon :) Paljon "turvallisempaakin" verrattuna esimerkiksi työkaveriin ihastumiseen. Niin se vain on, että kun itsellä on tylsää, ja elää pitkässä parisuhteessa, niin sitä ihastuu herkästi. Parempi vaan kun kyseessä on sellaisia tapauksia, joiden kanssa houkutuksia ei ole edes mahdollista tulla. Oli sitten kuinka noloa tahansa aikuiselle ihmiselle :)