Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Jumala tekee minulle näin?

Vierailija
30.09.2020 |

Käännyin muutamia vuosia sitten ja saan rukousvastauksia hengellisiin kysymyksiin ja asioihin, pääsen eteenpäin asioiden loksahdellessa paikoilleen. Mutta suunnilleen samaan aikaan sain konkreettisen vaivan joka on ollut mukanani suurin piirtein kaikki nämä vuodet, mitä ei ennen ollut. Onko tämä nyt ollut joku sellainen pistin ettei ihminen ylpisty kun asia ahdistaa? En halua kantaa tätä enkä ymmärrä mitä se hyödyttää että arkeani hidastetaan ja minulle aiheutuu ylimääräistä tuskaa.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä maan päällä on vaivoja ja vaikeuksia. Uskovaisena saat myös voimaa ja rakkautta. Tämän vaivan kanssakin olet Jumalan oma.

Vierailija
22/52 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu oli niille jotka tietävät Jumalan olevan olemassa. Te muut suunsoittajat vain viette kaikkien aikaa, sekä minun että omaamme. Vaikka mitäpä teillä olisi tärkeämpääkään kuin koittaa toisia kiusata ja lyötyä lyödä etten sinänsä saamiani kommentteja ihmettele.

Ap

Eiköhän juurikin uskikset näitä jyrkkiä vastauksia sulle antaa.

He tietty myös mutta tässä keskustelussa ei niinkään. Miettikääpä sitä ketutuksen määrää kun toisessa päässä on jumalattomat (se sana kuvaa ihan hyvin) ja toisessa päässä tekopyhät paremmin tietäjät.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitkeys ja kilvoittelu ei tarkoita ettei mitään ongelmia olisi, vaan sitä että selviää ongelmista huolimatta.

Tärkeä on myös kyky tuntea myötätuntoa.

Niillä jotka eivät tunne myötätuntoa muita kohtaan, esim narsistit, on vain sielun pimeys, kuten saatanalla.

Muut voi elää rauhassa.

Vierailija
24/52 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on rajallinen fyysisesti ja henkisesti.

Elämme armon alla. Sen kautta voimme löytää kiitollisuuden.

Kärsimysten ja koettelemusten tarkoitus on muistuttaa meitä Jumalan suuruudesta. Hän johdattaa meitä ja hän pitää meistä huolen.

Meidän ei tule turvata itseemme, toisiin ihmisiin eikä materiaan vaan häneen.

Hänessä on rauha ja rakkaus, joka on kaikkea ihmisen ymmärrystä ylempi.

Vierailija
25/52 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsimysten ja koettelemusten tarkoitus on muistuttaa meitä Jumalan suuruudesta. Hän johdattaa meitä ja hän pitää meistä huolen.

No tuo on tietysti yksi positiivinen vaihtoehto. Voima tulee täyteen heikkoudessa, miten se meni.

Ap

Vierailija
26/52 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kieltänyt itsesi ja hylännyt tämän maailman? Jos et, niin opiskele lisää kristinoppia.

Vierailija
27/52 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko rukoillut Jumalalta apua tähän? Serkkuni sai äkisti käsilläparantamisen armolahjan mutta rukoili että Jumala ottaa parantamisen lahjan pois jos se ei ole Hänestä lähtöisin. Taito katosi.

Jos kykysi ei olekaan lahja Jumalasta lähtöisin ja siksi sinulla on oireita kun Jumala haluaa sinun luopuvan tästä toimesta

Vierailija
28/52 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni hyväksikäytti minua ja on aivan tyytyväinen itseensä. Kun on se armo.

Minä en ole vahingoittanut ketään mutta kärsin kovasti.

Varmasti Jumala joitakin rakastaa, mutta ei kaikkia. Lapsen hyväksikäyttöä ei voi Jumalalla selittää, niin yleistä kuin onkin.

Vierailija
29/52 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käännyt uskoon ja heti ensimmäiseksi alat esittää jumalalle vaatimuksia kun elämässä ei kaikki menekään 100%sti kuten haluat?

vasta 20 vuotta uskossa järkähtämättä ollut voi vaatia tuollaista. joku tolkku pitää jumalan jauhoissakin olla. nyt heti lukittaudut vuodeksi kammioosi ja ruoskit perkeleen itsestäsi, syntinen paska.

Vierailija
30/52 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro nyt se vaiva kun muuten teit aivan turhaan tämän avauksen

En todellakaan senkin hyeena.

Ap

No eihän sinua voi sitten kukaan auttaa. Voi teitä pikku ihmisiä

Mitä täällä sitten uikutat, jos et edes kerro mikä vaivaa!

Vierailija
31/52 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti Jumala joitakin rakastaa, mutta ei kaikkia. Lapsen hyväksikäyttöä ei voi Jumalalla selittää, niin yleistä kuin onkin.

Joo en tiedä miten tuollainen henkilö kääntyy, ihan sydämessään oikeasti sillä tavalla että omat tekoset valkenee. Älä itse hylkää Jumalaan tukeutumista siksi että ajattelet teon olevan Jumalan silmissä ihan jeppis jee.

Ap

Vierailija
32/52 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala osaa vääntää veistä haavassa

Vierailija
33/52 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et rukoile juutalaisten heimojumalaa Jahvea, vaan Taivaan Isää, eli Korkeinta

Jumalaa.

Nämä ovat muuten kaikki sama asia.

Vierailija
34/52 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se onkin saatana joka sulle tekee niin.

Vierailija
35/52 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Jumala kostaa sinulle pahat tekosi!

Vierailija
36/52 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joo mutta vähän nopeampia korjaustoimenpiteitä tuholle olen Jumalalta odotellut.

Ap

Vierailija
37/52 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joo mutta vähän nopeampia korjaustoimenpiteitä tuholle olen Jumalalta odotellut.

Ap

Eihän uudestisyntyneessä feeniks-linnussakaaan roiku enää entisen ruumiin repaleet, vaan miksi minun tulee kantaa saatanan tekemiä tuhoja edelleen kantaa! Se on se kysymys.

Ap

Vierailija
38/52 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän uudestisyntyneessä feeniks-linnussakaaan roiku enää entisen ruumiin repaleet, vaan miksi minun tulee kantaa saatanan tekemiä tuhoja edelleen kantaa! Se on se kysymys.

Ap

Niin. Apostoli Paavali valittaa raamatussa: ”Sitä hyvää mitä tahdon, en tee, vaan sitä pahaa jota en tahdo minä teen. Voi minua viheliäistä ihmistä! Kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?”

Kuulostaako siltä että Paavali oli kokonaan vapaa kaikista synnin rippeistä? Ja jos ei edes P. Paavali ollut, niin luota sinäkin Kristuksen armoon ja tyydy kärsimykseesi.

Vierailija
39/52 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala rakastaa kaikkia ihmisiä, mutta vihaa sitä, että ihmiset tekevät syntiä. Lapsen hyväksikäyttö on yksi suurimmista synneistä.

Hyväksikäyttäjä ei voi itse itselleen armoa antaa, se on Jumalan käsissä. Jos tekijä tunnistaa syntisyytensä, katuu sitä koko sydämestään ja turvaa Jumalan apuun, hänellä on vielä toivoa.

Hyväksikäytössä viattoman uhrin sydän pahimmillaan särjetään.

Voimaa voi saada "särkynyt saviruukku" -laulusta. Luoja eli rakkaus rakentaa uutta kun hänen käsiinsä annamme palaset. Hän on nähnyt myös pahimmat hetkesi ja tuntee sinut paremmin kuin itse tunnet itsesi.

Jumala on itse hyvyys, joten hän on luonnollisesti hyvän puolella ja pahaa vastaan. Ja koska luoja on rakkaus ja suurin, niin rakkaus voittaa aina.

Vierailija
40/52 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up