Mielipiteenne jota ette sano ääneen?
Mitä sellaisia mielipiteitä teillä on, jotka on parasta pitää omana tietona ainakin niiltä joita se koskee?
Omani:
Vegaanit on vieraantuneet luonnosta.
Tupakoivat/kiroilevat/eineksiä syövät ihmiset on keskimäärää tyhmempiä ja todennäköisesti huonosti, jos ollenkaan, koulutettuja.
Korvikkeen syöttäminen vauvalle näyttää kamalalta.
Lihavuus on laiskuutta (poislukien sairaudet).
Ja ei tarvitse provosoitua, me tiedämme kaikki miksi näitä mielipiteitä ei kannata ääneen sanoa :)
Kommentit (690)
Ehkä se korviketta syövä vauva on ketjun aloittajan mielestä kamala näky, koska on harmillista, että äidin maito ei riitä tai imettäminen ei ole mahdollista. Tuskin hän tarkoittaa, että mieluummin näkisi kuolleen tai nälkiintyneen vauvan, eikö niin? :)
Menestyksekkäimmät eivät ole älykkäimpiä, eivätkä varsinkaan sivistyneimpiä.
Nalkuttaminen on typerää.
Yksi ystäväni jaksaa luetella vikoja miehestään. Joka siunaaman illanistujaisessa saa kuulla kuinka mies kuorsaa, kolistelee aamuisin töihin lähtiessään, tekee liikaa töitä, on remontoinut talonsa väärin... Ja kuitenkin on ihan itse äijänsä valinnut, ja vieläpä vienyt hänet toiselta naiselta! Tekee itsensä idiootiksi tuolla arvostelemisella. Mutta enpä viitsi päin naamaa sanoa:)
-Nirsoilijat ja yökkijät vittuttavat rankasti
-en pidä lapsista, yhtään
-kehitysavun voisi lopettaa
Työkavereille: Ainakin osa niska-hartiasäryistänne voisi helpottua, jos vähän venyttelisitte, jumppaisitte ja liikkuisitte.
Pari äitikaveria: Syy sille, että olette niin tietämättömiä maailman tapahtumista ja ette ikinä ehdi lukea sanomalehteä, on se, ettette osaa/halua nähdä sitä tärkeänä. Jos aikaa riittää vauvankin kanssa kisssavideoiden lähettelyyn yms. niin samassa ajassa ehtii lukea päivän uutisetkin.
Tehotuotetun lihan syöjät, tupakoitsijat ja mässäilijät ovat kuvottavia.
Lähes kaikki vauvat ovat todella rumia.
Lapsen/lasten tekeminen tähän maailmaan on järjetöntä.
Ne, jotka eivät lue ja katsovat paljon tv:tä, ovat tyhmiä. Suosituimmat musiikkivideot ovat täynnä okkultistista symbolipaskaa ja viitteitä suunnitteilla olevasta poliisivaltiosta, eivätkä ihmiset oikeasti näe sitä aivopesuna.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:48"]
Itselläni on myös tuo tatuointi-juttu, ne ovat oikeastaan aina rumia ja myös lävistykset. Mutten voi tätä ääneen sanoa, koska en halua loukata suurinta osaa ihmisistä.
[/quote]
Muuten hyvä, mutta tatuointeja ei edelleenkään ole "suurimmalla osalla ihmisiä" :D Ja joo, itsekin vihaan useimpia tatuointeja, varsinkin tribaaleja. Jos tapaisin jonkun muuten kympin miehen, jolla kuitenkin on tribaalitatuointi, en ottaisi. Sellainen vain on merkki todella huonosta mausta.
jotkut tekevät lapsia saadakseen huomiota ja erityiskohtelua.
jotkut tekevät iltatähtiä jottei tarvitse tunnustaa, edes itselleen, olevansa tosiasiallisesti syrjäytynyt työmarkkinoilta.
Avovaimoni tytär on täysi kusipää, valehtelee koko ajan ja sotkee. En viitsi äidilleen siitä sanoa, olkoon.
-taaperoikäisten lasten imettäminen on ällöttävää.
-masennuksesta voi parantua jos on halua, ei tarvi jäädä sinne sängyn pohjalle. tiedän kokemuksesta.
-tupakkaa polttavat vain tyhmät ihmiset, yleensä pelkän amiksen käyneet.
-suorastaan raivostun jos kuulen, ettei joku ole peruskoulun jälkeen saanut hommattua itselleen mitään ammattia tai työtä ja tekee vielä lapsia siihen soppaan.
Vihreillä ei ole kykyä matemaattiseen ajatteluun tai oikeaan suvaitsevaisuuteen. He eivät kestä totuutta ja hassaavat säälimättä veronmaksajien rahoja, mutta eivät itse elä kuten opettavat: yksikään vihreä ei elä mamulähiössä vuokratalossa tai jätä nostamatta heille kuuluvia etuuksia, vaikka raha riittäisi muutenkin. Oikeastaan he ovat hyvin kaukana alkuperäisistä vihreistä ajatuksista, jotka mm. hyväksyivät pedofilian ja anarkian.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:43"]
Ei ole olemassa erityislapsia, on vain huonosti kasvatettuja lapsia.
Jos olet sairastunut työuupumukseen, HAE SAIRAUSLOMAA, älä saatana narise. Jos sinut hälyytetään kesken vapaapäiväsi töihin, älä valita. Olisit jättänyt vastaamatta puhelimeen!! Minulla on tuttu joka vapaapäivinään vastailee työpaikan numeroon ja parkuu kun ei TAASKAAN saanut pitää vapaita kuten kuuluu.
I will be A Martyyyyyyyr!!
Jatkuvasti äänessä olevat ihmiset imevät kaiken energian huoneesta pelkästään astumalla sisään. Minua kuvottaa koko ajan mölöttävät tyypit joilla ei ole oikeasti edes mitään asiaa. Hohottavat kovaäänisesti ja hornuvat suureen ääneen työpaikan käytävillä :x.
MIKÄÄN ei oikeuta raskausaikana tapahtuvaan tupakointiin. Rinnastettavissa lapsen pahoinpitelyyn ja siitä pitäisi mielestäni rangaista.
[/quote]
Meidän työpaikalla uhkaillaan (epäsuorasti, mutta ymmärrettävästi) potkuilla, jos ei vapaapäivänä vastaa puhelimeen! Saatetaan soittaa helposti 20 kertaakin putkeen... Jokaisen pitäisi olla aina valmiina töihin ja perumaan vaikka lomamatkansa! Tietenkään potkuja ei voi antaa, mutta kostoksi saat sitten vittumaisimmat vuorot ja vapaa toiveesi jätetään huomioimatta...
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:04"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:57"]
Äiti on lapselle tärkeämpi kuin isä. Ts. lapsi pärjää helpommin ilman isää kuin äitiä. Olen työssäni nähnyt, että lähes kaikki yh-isät ovat jollain lailla enemmän pihalla lapsen asioista kuin äidit.
Kiusatuksi joutuminen on joissakin tapauksissa aivan kiusatun omaa syytä.
Juoppoja ja narkkareita pitäisi paapoa paaaljon vähemmän.
[/quote]
Minua kiinnostaisi tietää (ihan mielenkiinnosta), minkälaisissa tapauksissa kiusaaminen on kiusatun omaa syytä.
[/quote]
Esimerkitksi sellaisessa tapauksessa, että tämä ns. kiusattu seuraa kokoajan, roikkuu perässä ja vikisee, että miksi kukaan ei ole mun kaveri...
Tässä tapauksessa tämä ns. kiusattu voisi tarkistaa vähän omaa käyttäytymistään.
Tällaiset ketjut ahdistavat ja kykenin lukemaan vain ensimmäisen sivun puoleen väliin.
Se, että kaverin harrastukset menee hänellä lasten edelle (harrastuksia 5 iltana viikossa yli puolen tunnin ajomatkan päässä), on minusta ikävän oloista. Kaksi lapsista oli 39.5 asteen kuumeessa, hän raahasi ne meille hoitoon, koska harrastusta vaan EI voi jättää välistä. Lapset itki äitiä, mutta tulihan harrastettua.
Se, että sukulaiseni tuhoaa pienten lastensa aivot ja elämän antamalla näiden pelata non-stop tietokoneella, pleikkarilla, tabletilla, kännykällä. Näiden lasten elämän tärkein arvo on pelaaminen. 7-vuotias sanoi, kun vein hänet teatteriin, että olisi mielummin pelannut, koska elämässä mikään ei ole niin tärkeää kuin pelaaminen paitsi syöminen. Kun sanoin, että onhan perhe tärkeämpi ja koulu niin ei, pelaaminen tärkeintä.
Sitä, kun ystävä antaa 8- ja 10-vuotiaiden katsoa k-16-kauhuleffoja ja esim. Ringiä ja nauraa vaan, että ei niitä mikään pelota.
En myöskään sano ääneen mitään elintasopakolaisvastaisuudestani. Tai venäläisvihastani.
Korkeastikoulutetuilla lapsiuutisiin liittyy monesti humble brag valmistumisesta, vakivirasta, ylennyksestä,... he kun eivät yleensä tee lapsia ennen kuin puitteet ovat kunnossa.
- Naiset joilla on sovinistimies joka ei osallistu kotitöihin eikä muutenkaan kunnioita naista ovat itse tiensä valinneet kun ovat tuollaisen miehen kanssa naimisiin menneet, joten turha valittaa.
- Uskovaiset ovat valtaväestöä vähä-älyisempiä.
- Olen kateellinen minua isopalkkaisemmille.
Pahojen poikien naiset ovat ylpeitä kumppaneidensa aggressiivisuudesta ja naisseikkailuista. Jotkut jopa siitä kun mies pettää.
- miksi pitä tehdä lisää lapsia jos edellisten hoitaminen jo väsyttää? Miten nämä ihmiset luulee että tilanne parantuu jos on jo yksi vauva/taapero, kun siihen tulee vielä toinen vastasyntynyt/vauva lisää??
- en tajua näitä äitejä jotka uppoavat totaalisesti siihen äiti-lapsi elämän suohon, niin että ei ole muita puheenaiheita kun lapset
-Liian moni synnyttäjä ottaa epiduuralin yms puudutteita. Luomuna synnytystä ei edes haluta ajatella. Vaikka epiduraali yms puudutteet menevät myös vauvan verenkiertoon.. Suomessa vain 9% synnyttää täysin luomuna, kyllä siihen pystyisi useampikin jos vaan viitsisi.
-Imettäminen.. Miksi niin harva imettää? Vai onko se vaan täällä pk-seudulla? Jos mietin kaikkia kavereiden tai tuttujen lapsia jotka syntyneet parin vuoden sisällä niin omani on ainoa joka on saanut esim täysimetyksen 6kk asti ja sen jälkeen ruoan jälkeen myös. EI vaan voi olla mahdollista että kaikilla on joku "oikea" syy miksei voi imettää. Pidän sitä välinpitämättömyytenä sekä laiskuutena ettei viitsi edes yrittää. Helpompi vaan tunkea korviketta lapselle.. Ja valitettavasti moni haluaa antaa korviketta niin vauva nukkuu yöt paremmin.
-Se että ajatellaan ettei vauvan kannata tottua syliin.. Mitä ihmettä? Kaverini jolla siis 3vko vanha vauva sanoi ettei halua totututtaa vauvaa syliin. Teki mieli sanoa muutama sana, mutta jätin välistä. En vaan voi ymmärtää.
-En myöskään sanoisi kenellekään (paitsi miehelleni) ääneen sitä että liian moni (ihan omasta lähipiiristäkin) haluaa vauvan, mutta sitten kun vauva syntyy siitä ei saa olla MITÄÄN haittaa. Eli vauvan pitää heti oppia nukkumaan yöt putkeen, omassa sängyssä. Ei jakseta yhtään olla sen vauvan kanssa. Laitetaan 3kk vauva unikouluun.. Huh. En ymmärrä ollenkaan.
-Kaverini, joka hankkiutui raskaaksi vaikka ei jaksanut edellistäkään hoitaa. Riitelee miehensä kanssa, parisuhteessa niin henkistä kuin fyysistäkin väkivaltaa, jota esikoinen on joutunut näkemään. Pian syntyy vauva, en todellakaan tiedä miten he jaksavat hoitaa sitä. Mielipiteeni kun kuulin että raskaana: voi lapsiparat.. Sitä en koskaan sanoisi kaverilleni ääneen.
Surettaa kun ihmiset ovat hirmu itsekeskeisiä nykypäivänä. Minä minä minä mulle heti kaikki. Ei mietitä asioita objektiivisesti ja kaikilta/kaikkien kannalta. Ahdistaa kun näen miten jotkut kohtelevat omia vauvojaan ja lapsiaan. Tekee ihan pahaa seurata vierestä. Mutta en myöskään halua loukata ketään ja siksi pidän suuni visusti supussa.
-