Naisellinen mies... :(
Tässä vuoden verran seurustellut oikein mukavan miehen kanssa, ok näköinen (kasvoista), hyvin menestynyt ja fiksu, vähän jäykkä kyllä.. mutta se mikä häiritsee on miehen naisellisuus.. Kaikki liikkeet, eleet, kävelytyyli yms.. äääk...mietin jopa että voisiko olla homo tietämättään..
Nyt tämä vaivaa joka päivä, silti hän on oikein ihana "mies"...kellään mitään vastaavaa? yli 35 v:tä ollaan.
Kommentit (39)
Nää viestit on varmaan suurin osa jonkun saman provon kirjoittamia.
En oo koskaan seurustellut muiden kuin "naismaisten" miesten kanssa. En tajua mikä siinä haittais.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 13:38"]
Nää viestit on varmaan suurin osa jonkun saman provon kirjoittamia.
En oo koskaan seurustellut muiden kuin "naismaisten" miesten kanssa. En tajua mikä siinä haittais.
[/quote]
Oma egosi kestää sen, mutta ap:llä on huono itsetunto ja hänellä ei kestä.
Hän varmaan haluaisi, että miehensä näyttäisi joltain George Clooneyltä.. joka varmaan ei käytä aikaa eikä rahaa ulkonäköönsä ja peilailuun, saati merkkivaatteisiin...
En haluaisi että mies näyttää George Glooneyltä...mutta haluan miehen. miehekkään. sori vaan.
ap
no jos se on bi? :) mitä jos kysyisit kiertoteitse?
Olen kysynyt, sanoi ettei ole... mutten usko. Luulen että ei tiedä olevansa, mutta sitä tässä kyselen että onko sellainen mahdollista?
ap
mun exä oli. On kyllä siinä mielessä hetero, että on seurustellut naisten kanssa(tälläkin hetkellä yhden naisen). On hyvin ulkonäkökeskeinen; viihtyy peilin edessä tuntikausia ja panostaa ulkonäköön. Kerran löysin yöpöytämme laatikosta oudon lelun. Ihmettelin, mikä on. Oli aivan punainen ja kertoi, että on peräaukkoon laitettava seksilelu. Oli tilannut netistä. Oli myös innostunut salaa käymään homoklubeilla.
auts... tuokin kyllä puunaa itseään aika paljon, käyttää hienoja (merkki)kamppeita, ei peilaa pahemmin mutta on sellainen erittäin huoliteltu ja siisti.. argh, se on todella epämiehekästä ja so turn off!
Vierailija kirjoitti:
Ketju paljastaa suomalaisen naisen hämmentävän miesmaun. Siitähän oli tutkimuskin taannoin, että suomalaisen naisen miesmaku on feminiinisempi kuin muiden maiden naisten. Alapeukut kommenteissa jo kertovat jotain. Ihanko todella siis naiset voivat sanoa, että naismaisia eleitä ja piirteitä omaava mies herättää mielenkiinnon, etenkin seksuaalisen mielenkiinnon tätä miestä kohtaan? On siis puoleensavetävää, jos mies vaikka pukuu akkamaiseen tyyliin, kävelee neitimäisesti ja elehtii kuin nainen? Todella hämmentävää. Itse tunnen vetoa vain miehisiin miehiin.
Itse tunnen vetoa vain naismaisiin miehiin, esim. balettitanssijamiehiin. Pidän heitä supermiehekkäinä. Itse olen siro ja hoikka, kai aika naisellinen. Pidän romantiikasta, kohteliaista käytöstavoista ja estetiikasta. Tällainen mies sopii täydellisesti minun luonteeseeni ja kauneustajuuni. Perinteinen isovatsainen leveävartaloinen juro "miehekäs mies" ei herätä minussa mitään seksihaluja tai rakkautta.
Exä on mies, joka huolehtii itsestään vähän liikaakin varmaan jonkun makuun. Ennen vielä värjäsi kulmakarvoja ja ripsiä, nyttemmin ei, ehkä siitä on huomautettu. Ihan kivannäköinen ja tykkää pukeutua hyvin, mutta just noita jotenkin feminiinisiä eleitä ja esim kävelyssä jotain sellasta. Hänelle on aiemmin huomauteltu tästä ja asia on vähän kipeä ja on varmasti siitä epävarma. Mutta ei hän homo ole. Sattuu nyt vain olemaan mies, jolla feminiinisiä piirteitä. Ja niistä on kyllä paljon iloakin parisuhteessa ( kiinnostunut shoppailusta yms). Että kyllä, on mahdollista että mies on täysin hetero vaikka omaakin jotain naismaisia piirteitä. Ei ole helppoa. Suosittelen myötätuntoa.
20 vuoden kuluttua olet erittäin onnellinen miehestä, joka jaksaa tuoda feminiinistäkin puolta itsestään esille. Jos nyt itsestään huolehtiminen, ulkonäkökeskeisyys ja "naismaiset" eleet siksi luetaan???
Jos miehet eivät muutu isiensä oolimalleista ihmisiksi jatkuvat naisten samat ongelmat miesten kanssa maailmanloppuun asti.
Siinä, missä naiset koettavat olla äijiä, ja sellaisia on valitettavan paljon kun naisellisuuskin katsotaan naisissa pahaksi, niin on todella hienoa, että miehesi uskaltaa olla oma itsensä. Ei yritä olla kukaan muu kuin onkaan.
Olen ikäloppuna naisena 59 vee järkyttynyt, miten nuoremmat naiset ovat yhä noin konservatiivisia ja arvostavat miehiä joita minun ikäiseni naiset kiireellä haluavt elämästään jättää.
Luonto yrittää korjata tilannetta, koska suomalaiset naiset ovat jo kauan sitten menettäneet naisellisuutensa. Voisi kuvitella, että miehekästä naista kiehtoo naisellinen nainen seksuaalisesti. Perheen nainen sitten hoitaa raskaat ansiotyöt ja naisellinen mies on kotona lasten kanssa. Siihenhän feminismi käytännössä pyrkii.
No onhan jotkut naisetkin miehekkäitä. Mun mies on ajoittain naisellinen. Siis joissain tilanteissa sen elekieli muuttuu naiselliseksi. On silloin jotenkin herkkää myös, haluaa syliä ja huolenpitoa. Musta se on ihan herttainen silloin. Ja pitäähän miehenkin saada olla oma itsensä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Taitavat kaikki tämän ketjun viestit olla jonkun Penan kirjoittamia kun hän hieman hakee lohtua sille kun naiset eivät välitäkään hän miehekkäästä kaljamahastaan. Voi harmi...:)
Sinä taas olet varmasti omenavartaloinen Annikki, jota ei edes kaljamahainen Pena ole huolinut.
Vierailija kirjoitti:
Ketju paljastaa suomalaisen naisen hämmentävän miesmaun. Siitähän oli tutkimuskin taannoin, että suomalaisen naisen miesmaku on feminiinisempi kuin muiden maiden naisten. Alapeukut kommenteissa jo kertovat jotain. Ihanko todella siis naiset voivat sanoa, että naismaisia eleitä ja piirteitä omaava mies herättää mielenkiinnon, etenkin seksuaalisen mielenkiinnon tätä miestä kohtaan? On siis puoleensavetävää, jos mies vaikka pukuu akkamaiseen tyyliin, kävelee neitimäisesti ja elehtii kuin nainen? Todella hämmentävää. Itse tunnen vetoa vain miehisiin miehiin.
Kyse on evoluutiopsykologi Markus J. Rantalan ja kumppaneiden tutkimuksesta, jossa vertailtiin naisten viehtymystä miehekkäisiin piirteisiin 14 toista maassa. Tutkimuksen mukaan suomalaiset naiset suosivat kaikkein feminiinisempiä miehiä, kamerumilaiset maskuliinisimpia. Tutkimuksen mukaan eroa selitti parhaiten se, kuinka suuri todennäköisyys maassa oli sairastua infektiotauteihin. Toisin sanoen naiset arvostavat korkean hygieniatason maissa vähemmän ns. hyviä geenejä ja hyvää immuniteettia. Koska testosteronitasoilla ja hyvällä immuniteetilla on voimakas yhteys, niin heikon hygieniatason maissa suositaan miehekkäämpiä miehiä kuin korkean hygieniatason maissa. Suomalaisille naisille toisin sanoen miehekkyys ei ole yhtä tärkeä piirre, kuin esim. afrikkalaisille. Se ei tarkoita, että suomalaiset naiset viehtyisivät erityisen naisellisista piirteistä, miehekkyys ei vain ole yhtä tärkeä kriteeri parinvalinnassa kuin esimerkiksi Kamerumissa. Tosin kaikkein epäviehättävimpinä naiset pitävät kehonrakentajia. Keinotekoisesti nostettu testosteronitaso tuhoaa miehen terveyden, koska se nostaa miehen stressitasoa, mikä taas näkyy kasvonpiirteissä. Kaikkein puoleensavetävimmillä miehillä taas on alhainen kortisolitaso ja korkea testosteronitaso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on evoluutiopsykologi Markus J. Rantalan ja kumppaneiden tutkimuksesta, jossa vertailtiin naisten viehtymystä miehekkäisiin piirteisiin 14 toista maassa. Tutkimuksen mukaan suomalaiset naiset suosivat kaikkein feminiinisempiä miehiä, kamerumilaiset maskuliinisimpia. Tutkimuksen mukaan eroa selitti parhaiten se, kuinka suuri todennäköisyys maassa oli sairastua infektiotauteihin. Toisin sanoen naiset arvostavat korkean hygieniatason maissa vähemmän ns. hyviä geenejä ja hyvää immuniteettia. Koska testosteronitasoilla ja hyvällä immuniteetilla on voimakas yhteys, niin heikon hygieniatason maissa suositaan miehekkäämpiä miehiä kuin korkean hygieniatason maissa. Suomalaisille naisille toisin sanoen miehekkyys ei ole yhtä tärkeä piirre, kuin esim. afrikkalaisille. Se ei tarkoita, että suomalaiset naiset viehtyisivät erityisen naisellisista piirteistä, miehekkyys ei vain ole yhtä tärkeä kriteeri parinvalinnassa kuin esimerkiksi Kamerumissa. Tosin kaikkein epäviehättävimpinä naiset pitävät kehonrakentajia. Keinotekoisesti nostettu testosteronitaso tuhoaa miehen terveyden, koska se nostaa miehen stressitasoa, mikä taas näkyy kasvonpiirteissä. Kaikkein puoleensavetävimmillä miehillä taas on alhainen kortisolitaso ja korkea testosteronitaso.
Korjaan väitettäni, siis tavallaanhan naiset suosivat feminiinisiä piirteitä Suomessa. Tai voi olla, että miehellä feminiinisyys eli alhainen testosteronitaso singaloi sitoutumiskyvystä, mikä korostuu suomalaisnaisten seksuaalisissa preferensseissä, koska ei tarvitse huolehtia tartuntataudeista samassa suhteessa kuin Afrikassa.
Suomalainen nainen pelkää itsenäistä ja vahvaa miestä. Siksi naismainen mies on valinta, että sen saa alistettua.
Jss. Se tekee sulle pari lasta ja sitten tulee näyttävästi kaapista.
Jos tuntuu homolta, se on.
Oletteko tosiaan noin kaavamaisiin stereotypioihinne kangistuneita että miehen "on pakko olla" homo, tai vähintään bi, jos on ns. naismaisempi tapaus.
Ei ole. Tällaisia heteromiehiä on. Tämä on sitten kai joillekin uutta tietoa.