Paras katsomasi Veitola-jakso?
Ei, tämä ei ole dissausketju. Omaksi suosikiksi nousi Jukka Rintala -jakso. Aiempi oli Mikko Lempilammesta kertova jakso.
Kommentit (20)
?? Ei ole tullut mieleenikään katsoa!
En minä sitä Veitolanntakia katso, vaan niiden vuoksi, joilla se on yökylässä. Veitola voisi olla kuka vaan, ja joku toinen vois vetää paremmin.
Juu viime viikkoinen oli kyllä hyvä. Mielenkiintoinen persoona
Matti Nykänen on jäänyt mulla vahvasti mieleen.
Uusimmalla kaudella on ollut tasan yksi hyvä ja mielenkiintoinen jakso, ja se oli se jossa oli Tuomas Kyrö. Taso laskenut muulta osin, kun ei enää näytä löytävän mielenkiintoisia tyyppejä tuonne
Sen Maisa Torppa jakson jälkeen toi viimeviikkoinen Jukka Rintalan luona kyläily oli jotenkin tosi kiva ja lämminhenkinen jakso eikä sellainen teatteriesitys kuin Maisalla. Mariasta en tykkää yhtään mutta Jukka ja kumppaninsa vaikuttivat tosi ihanilta tyypeiltä.
Se missä oli Anneli Auerin luona yökylässä.
Jorma Uotisen ja Mikko Leppilammen luona kyläilyt.
Mieleen jääneitä: Matti Nykänen, Päivi Räsänen ja Cheek.
Vierailija kirjoitti:
Se missä oli Anneli Auerin luona yökylässä.
Sekö sen teki?
Oma lemppari jakso Päivi Räsäsen jakso. Oli niin sympaattinen ja ihana. Kuva hänestä muuttui täydellisesti. Olen niin herkkis, et pakko myöntää olen tirauttanut kyyneleet useammasta jaksosta.
Jukka Rintala ehdottomasti, aivan ihana persoona, ihana kumppani ja ihana koti.
ainakin Kaija Koo, Cheek, Matti Nykänen, Tuomas Kyrö ja nyt Jukka Hilden, on jäänyt mieleen.
UP