G: Rikoshistoriasi OV
Noniin mammat avautukaapas. Millainen rikoshistoria teillä on? Minulla on tuomio huumausaineiden hallussapidosta. Naapuri käräytti, kun yömyöhäisellä pössyttelin parvekkeella. Minulla on kolme lasta. Ei muuta kuin 10 päiväsakkoa, minun tuloillani ~800€.
Kommentit (33)
Ei ole vielä mutta petossyyte on päällä.
Tässä olen tuomiota odotellut mutta ei ole vielä tullut vaikka kuulusteluissa olen käynyt jo kolme vuotta sitten.
Kahdet ylinopeussakot ja yhdet parkkisakot.
40 vuotta olen elänyt täysin nuhteettomasti, joten enköhän tästä eteenpäinkin. Parkkisakot tms. hyvin pienet jutut eivät tosin maata kaada. :)
Kolmonen, mitä teit? Minullakin petossyyte, neljättä vuotta odotan jo. Tyhmänä varastin kaupan kassasta rahaa.
Rehellisesti, minulla ei ole rikoshistoriaa.
Huumausaineiden hallussapito ja myyminen, ylinopeussakot ja maksukorttipetos.
Ei ole. Kerran mentiin eteenpäin poliisille petosasiassa : epäselvyys Kelan kanssa yh-lisistä, kun muutin avoliittoon,. Ilmoitin Kelalle asiallisesti muuttopäiväni, avoliittoni ja kaikki. En tiennyt, että yh-lisä pitää erikseen irtisanoa.
Kaikista papereista löytyi nimet ja muuttopäivämäärät asiallisesti, eli tietämättömyyteni kaikista toimenpiteistä katsottiin uskottavaksi. Vakuuttavuutta toi myös se, että olin ollut ainoa huoltaja 10v, en arvannut avoliiton tarkoittavan "rahallisen" huoltajuuden muuttumista, vaikka uudella puolisolla ei ollut osaa eikä arpaa varsinaisiin huoltajuusasioihin. Ei mennyt syyteharkintaan. Maksoin maksusuuniteman mukaisesti takaisin 3kk yh-lisät.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 20:51"]
Kolmonen, mitä teit? Minullakin petossyyte, neljättä vuotta odotan jo. Tyhmänä varastin kaupan kassasta rahaa.
[/quote]
Olin järjestämässä erästä tapahtumaa ja osallistumismaksujen hoitaminen jäi minun vastuulleni. Itselläni oli kauhea rahapula juuri tuolloin ja ajattelin että lainaan noista hiukan ja maksan takaisin kunhan palkkani tulee. Ennakkotiedoista poiketen rahat tarvittiinkin aikaisemmin. Jouduin sitten kauheaan paniikkiin. Osa olisi halunnut hoitaa asian ihan niin että palkkapäivänä maksan takaisin mutta muutamat tekivät sitten rikosilmoituksen. Tai siis, maksoin ne ihan ajallaan takaisin mutta rikosilmoitusta ei vedetty pois.
En usko, että tuosta mitään kauheaan tuomiota tulee koska summa oli pieni ja se on maksettu pois. Olen vain ihmetellyt, miksi mitään tuomiota ei ole vielä tullut. Kestääkö tosiaan noiden antaminen näin kauan?
Yksi ylinopeussakko ja yksi parkkisakko.
Törkeä rattijuopumus vuodelta 1996. Ei muuta.
näpistelyä, muutama murto, törkeä hallussapito, törkeä pahoinpitely ja sekä kortitta-ajo. Vain näpistelyistä olen jäänyt kiinni.
Törkeä pahoinpitely v.2000
Rattijuopumus v.2000
Nykyään olen kolmen lapsen nuhteeton äiti!
Huumausaineiden käyttörikos ja hallussapito ja välittäminen. Törkeä ilkivalta ja näpistys.
Törkeä rattijuopumus ja liikenteen vaarantaminen, huumausaineen käyttörikos ja muutamia näpistyksiä.
Kuolemantuottamus (liikenneonnettomuus). Tämä vaivaa minua lopun ikäni.
Tein laittomasti töitä yhdessä Aasian maassa. Karkotettiin ja käskettiin olla palaamatta kahteen vuoteen. En tiedä minkälainen rekisterimerkintä siitä on jäänyt, jos on jäänyt. Muuten olen pulmunen.
varastaminen, huumeiden hallussapito, pahoinpitely.. Pahoinpitelystä sain syytteet, mutta mitään merkintää ei varmaan tullut tai ainakaan vuosi sitten ei mitään enää ollut näkyvissä.
Ei löydy mitään rekisteristä - ei edes parkkisakkoa. Jotain liikennerikkomuksia on kävellen/pyöräillessä tullut tehtyä. Pilveäkin poltin ulkomailla, joten tuskin kiinnostaisi täällä ketään.. Eli yksi aika puhtoinen pulmunen täällä.
Ylinopeus, kortti oli vuoden hyllyllä.
Yksi parkkisakko joka tuli kun olin 10 min. myöhässä.