Mitä teet työksesi?
Kommentit (52)
Tienaakohan kukaan 24 ensimmäisestä muuta kun minä (IT projektipäällikkö) edes yli 4000€ kuussa? Raajojen tekijä ehkä, tai en tiedä kun on niin erikoisala.
Maanviljelijä ja osa-aikainen vastaanottovirkailija.
Työtön työnhakija. Teoriassa. Käytännössä toimin vaksina erilaisissa oppilaitoksissa ja vähän muuallakin. Ei työsopimusta, välittäjä tarjoaa keikat ja maksaa palkat. Riesana pitkät työmatkat ja parin tunnin tilaukset.
Vierailija kirjoitti:
Tienaakohan kukaan 24 ensimmäisestä muuta kun minä (IT projektipäällikkö) edes yli 4000€ kuussa? Raajojen tekijä ehkä, tai en tiedä kun on niin erikoisala.
Pitäiskö tienata?
Vierailija kirjoitti:
Työtön työnhakija. Teoriassa. Käytännössä toimin vaksina erilaisissa oppilaitoksissa ja vähän muuallakin. Ei työsopimusta, välittäjä tarjoaa keikat ja maksaa palkat. Riesana pitkät työmatkat ja parin tunnin tilaukset.
Unohdin mainita jotta iltatyö rassaa.
Otan muiden ihmisten ongelmat ja vaikeudet hoidettavakseni. Asianajaja.
F
Väärä foorumi kysyä. Täällä 95% lukijoista ei käy (palkka) töissä. Heidän työnsä on ulista, jos joku tekee aktiivimallin jossa vähän potkitaan takalistoon ja kehoitetaan tekemään jotain elantonsa eteen.
Sairaanhoitaja (mutta opiskelen parhaillaan tietojenkäsittelytieteitä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö tienata?
Yksilön kannalta ei liene väliä, jos pärjää vähemmällä, mutta kansantalouden kannalta kaikkien työssäkäyvien kannattaisi tienata yli 5000€, jotta voitais elättää ne jotka eivät tee töitä ilman jatkuvaa valtion velanottoa. JOTEN tee hyvä teko ja pyydä ISO palkankorotus, jotta voit maksaa enemmän veroja.
Mukavaa ja hauskaa hommaa, olen tehnyt tätä kahdeksan vuotta joten asiakkaatkin ovat jo tuttuja. Työ ei ole pelkkää puhumista vaan aika paljon saa laittaa myös sähköpostia ym.