Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaako tällainen miestä ?

Vierailija
11.12.2013 |

Ottaako kolmekymppinen mies loukkauksena jos sanoo häntä lapselliseksi tai nuoruuden takia ymmärtämättömäksi? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se riippuu ihan siitä millaiset perusteet sille on. Jos sanot tuon siksi ettei hän usko Jeesukseen, niin ei ehkä ota loukkauksena mutta pitää sinua pölvästinä.

Vierailija
2/5 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet loukkaannu yhtä helposti kuin naiset. Tosin ihmettelen kyllä, millainen 30-vuotias on vielä nuoruuden takia ymmärtämätön. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos vertaa 6-kymmpiseen niin kyllähän sellasella enemmän on sitä iän tuomaa viisautta.

Vierailija
4/5 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu, kuka on sanojana. Jos sanojana on 80-vuotias isoisä, niin tuskin loukkaantuu nuoreksi haukkumista... Jos taas 27-vuotias avovaimo tiuskaisee aikuista miestä kypsymättömäksi, niin siitä jo voisi suutahtaakkin. Minulla ainakin nousee karvat pystyyn, kun kakarat alkavat neuvomaan minua elämässäni.

Vierailija
5/5 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 19:23"]

no jos vertaa 6-kymmpiseen niin kyllähän sellasella enemmän on sitä iän tuomaa viisautta.

[/quote]

Missä ne fiksut 6-kymppiset on? Minä kun olen nähnyt ja törmännyt vain kiukkusiin jöröttäjiin, joiden suusta ei ikinä kuulu mitään muuta, kuin "ennen oli paremmin"-juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi