Messuilla oli eraalla miehella vauva BB-rintarepussa. Vauvaparan jalat olivat ihan violetit, koska repun asento on aivan vaara.
Kommentit (4)
mä olen suunnilleen joka vuosi asuntomessuilla ihmetellyt, että MIKSI sinne ryysiksen ja ihmispaljouden keskelle yleensä pitää ängetä VAUVAN kanssa (ja tarkoitan tässä etenkin tuollaisia muutaman viikon ikäisiä vastasyntyneitä). Ei järki paljon päätä pakota, kun tuossakin asiassa ajatellaan vaan itseä " kun minun pitää päästä messuille, en jaksa millään odottaa ensi kesään..." ja viis välitetään, että se vauva ei taatusti nauti kamalan ryysiksen keskellä olostaan.
Selvästi monet haluavat vain näytellä sitä vauvaansa niin tohkeissaan, ettei ole vaivauduttu miettimään, että mihin sitä on järkevää viedä ja mihin ei. Itselläni on 3-vuotias poika, enkä ole kertaakaan raahannut häntä mukaani asuntomessuille (tai muihin vastaaviin tapahtumiin, joissa on valtavasti ihmisiä, tuskallista jonottamista yms.), vaikka joka vuosi olen niissä käynyt. Aina olen pojalle jonkun hoitajan saanut (poika jäänyt isänsä tai esim. mummonsa kanssa kotiin). Pojan kanssa sitten käydään erikseen hänelle mieleisissä tapahtumissa.
Mannerheimin lastensuojeluliitonkin maksaa melko paljon.
BB-reppua pidetään vaan jostain syystä niin hyvänä. Varmaan siksi kun sitä saa marketeista... helppo ostaa, eihän cittari myy kuin parasta ;/