Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olet lahjoittanut Uusi Lastensairaala 2017 -hankkeelle?

Vierailija
11.12.2013 |

Jos et senttiäkään, miksi et?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä mitään. Ensi keväänä ja syksynä nipistän sataset sinne. Se saa riittää meidän perheeltä.

Vierailija
2/65 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lahjoitan mieluummin eläinsuojelulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan. Jos tälläisessä verohelvettimaassa ei muka voida ilman kansalaisten ylimääräisiä avustuksia rakentaa _lastensairaalaa_, on kyllä kumma.

Vierailija
4/65 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 2e kolikon laittanu lippaaseen ku oli ohi kävellessäni kädessäni... voisin kyllä enemmänkin antaa ja annanki ku tulee taas lipas vastaan.

Vierailija
5/65 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin 5 euroa tilisiirtona nettisivujen kautta.

Vierailija
6/65 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan joulukorttirahat Lastensairaalalle. Toivotukset lähetän tekstarilla.

Vierailija
7/65 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En latin latia, enkä tule antamaankaan. Poliitikoilta huipputörkeää toimintaa jättää sairaala avustuksilla rakennettavaksi. Kun tämä kikka näyttää toimivan, tulevaisuudessa tullaan toimimaan samoin.

Vierailija
8/65 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lahjoita. 

Sairaalan toiminta tulisi taata verovaroin.

Tämä sairailla lapsilla rahastaminen ärsyttää. Ikään kuin muita avustuskohteita ei Suomessa olisikaan.

Minulle on ihan sama vaikka pari sairasta lasta kuoleekin, mitä sitten. Kuolema on osa elämää.

Vierailija
9/65 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yhtään enkä lahjoita. ei kiinnosta helsinkiläisten sairaalat!

Vierailija
10/65 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on tullut veroja maksettua joka vuosi, eiköhän niistä tuohonkin hankkeeseen jotain mene.

Vierailija
11/65 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lahjoita, en ole kiinnostunut hyväntekeväisyyskeräyksistä

Vierailija
12/65 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En senttiäkään, maksan veroja joilla se olisi saatu rakennettua jos tahtoa olisi ollut. Tässä nyt vaan kustiin kansalaisia linssiin ja oikein kunnolla. Hus on kummasti kyennyt rakentamaan esim. silmäsairaalan, mutta lastensairaalaan ei rahaa muka riitä. Kaikkea muutakin on rakennettu ja korjailtu, vain lapsirukat on jääneet jalkoihin. Ja miksi ovat jääneet, no koska kansa kyllä kerää ne rahat lastensairaalaa varten ihan itse, joten hus saa käyttää säästyneet rahat muuhun. Sellaiseen johon kansa ei keräisi. Kusetusta!

Minä en verojen lisäksi ala keräämään rahaa hankkeelle jonka tulisi olla verovaroin kustannettu. Mihin seuraavaksi kerätään?

Vierailija
13/65 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 13:19"]

[/quote]

Tuo lastensairaala vasn sattuu olemaan se "pääsairaala" jossa hoidetaan kaikkein vaativimmat tapaukset kaikkialta Suomesta.

Vierailija
14/65 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä meidän lapset ainakin aina hoidettu tämän tuppukylän terveyskeskuksessa. ei koskaan ole lähetettä muualle laitettu. täältä ois matkaakin sinne 1000 km tuskinpa ees niin kauas kotoa minkään sairauden takia lähdettäiskään.

Vierailija
15/65 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä meidän lapset ainakin aina hoidettu tämän tuppukylän terveyskeskuksessa. ei koskaan ole lähetettä muualle laitettu. täältä ois matkaakin sinne 1000 km tuskinpa ees niin kauas kotoa minkään sairauden takia lähdettäiskään.

Vierailija
16/65 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 13:19"]

[/quote]

Tuo lastensairaala vasn sattuu olemaan se "pääsairaala" jossa hoidetaan kaikkein vaativimmat tapaukset kaikkialta Suomesta.

[/quote]

Turussapa ollaan hiukan eri mieltä: http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/564636/Helsingin+lastensairaala+jyraa+muut

Vierailija
17/65 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 13:34"]

[/quote]

No kyllä ihan tasan lähetettäisiin, jos tarvetta olisi. Toivottavasti ymmärrät olla onnellinen terveistä lapsistasi. Kaikki eivät ole yhtä onnekkaita.

Vierailija
18/65 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran skeptinen näiden keräyksien kanssa, että odottelen rauhassa, koska alkaa uutisiin pulpahdella paljastuksia kaikenlaisesta puljauksesta näiden rahojen suhteen. Lähinnä sitä, että kuinka paljon potista menee järjestäjien taskuihin ja juhliin yms. Sitten loppusuoralla, jos ei mitään epäilytävää ole uutisoitu, voin ehkä harkita laittavani jokusen kympin pottiin.

Vierailija
19/65 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lahjoittanut senttiäkään, koska olen vähävarainen ja saita. Minulla ei ole lapsia.

Vierailija
20/65 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lajoita mitään. En halua Suomeen jenkkityyliä, jossa pienituloisten tukeminen on rikkaampien hyväntahtoisuuden varassa. Yhteiskunnan on maksettava, jos sairaala tarvitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän