Minkä värisiä vaatteita sinulla ei ole?
Minulla ei ole yhtään ruskeaa vaatetta eikä myöskään keltaista. Vihreitäkään ei ole kuin pari. Enimmäkseen sinistä ja punaista.
Kommentit (27)
Keltaista, pinkkiä tai oranssia. Näitä värejä en käytä.
Minulla ei ole vaalenpunaisia, kirkkaan keltaisia tai sinisiä.
Kullan tai hopean. Muita värejä löytyy.
On minulla tosin kangaskaupan ylijäämälaarista hopeaa stretch-kangasta. Se oli vähän vitsi eikä siitä taitaisi riittää kuin disco-shortseihin. ;)
Sinisiä, punaisia, violetteja, ruskeita, beigejä, eikä myöskään mitään pastellisävyjä.
Keltaisia, oransseja, ruskeita, possunpinkkejä tai oikeastaan muitakaan pinkkejä tai vaaleanpunaisia. Yksi punainen paita löytyy kyllä, mutta se on joulupaita.
Ei ole keltaisia eikä taida olla vihreitäkään vaatteita. En edes muista kun samoissa vaatteissa tulee pyörittyä, toki ne säännöllisesti pesen mutta en jaksa oikein panostaa vaatteisiin muuta kuin että ovat ehjät ja puhtaat.
Metallivärejä ei ole, mutta kaikkia muita taitaa löytyä, ei nyt ihan jokaista sävyä kuitenkaan.
Mitään pastelliväristä ei ole eikä tule koskaan olemaan.
Ei mitään punaista, ruskeaa, violettia tai oranssia.
Punaisia, keltaisia, oransseja. Kaikki sävyt mukaan luettuna.
Sinisiä. Valkoistakaan ei ole kuin alusvaatteissa.
Punaista, keltaista, ruskeaa tai beigeä. Muut eivät sovi mun väritykseen ja punaisesta sain jo lapsena yliannostuksen. Olin ainoa tyttö ja äiti puki aina punaiseen. Jotkun traumat on ikuisia :D.
Helpompi sanoa mitä on: mustaa, harmaata, valkoista, farkunsinistä ja sammalenvihreää.
Vaaleanpunaisia, keltaisia, vaaleansinisiä, liiloja. Yök!
T. Nainen
Varmaan kaikkia perusvärejä löytyy, en ainakaan nyt heti keksi mitä ei olisi.
Violettia ei taida olla. Kirkkaita värejä tai pastellisävyjä en tykkää käyttää joten niitä ei löydy.
Beige kaikissa sävyissään. Kaikki hailakat pastellit, tummanpunainen, vihreä.
Vaaleanpunaisia.
Tai no, rakas ja vanha laamapaita on, koska se muistuttaa isoäidistäni jolta sellaisen sain melkein joka joulu. Vaaleanpunaista joutui lapsena käyttämään koko elämän tarpeiksi
Valkoista on tosi vähän. En oikeastaan pidä valkoisista vaatteista _itselläni_, yksi kesäinen pitsipaita tarttui kerran kirpparilta mukaan kun se oli niin kaunis ja laadukaskin mutta en osaa käyttää sitä. Taidan värjätä sen ensi kesäksi niin pääsee käyttöön.
Toisilla puhdas valkoinen, norsunluu ym ovat kauniita, itse en vaan tunne niitä omikseni
Vihreitä ei taida löytyä.