Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tämän hetken it-huivi?

Vierailija
11.12.2013 |

Mies lupasi ostaa mulle lahjaksi, mikä olis kiva nyt? Onko Mulberryllä jotain hyväksi havaittua?'

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä kun ensin ajattelin, että it = information technology ja mietin, että mitä nörttihuivia AP oikein etsii..

Vierailija
2/4 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin luulin, että joku nörttihuivi. Ihmettelin, että onko tää nyt joku usb-väylään laitettava oikea huivi vai vaan joku laite, jota nimitetään myös huiviksi. Itse asiassa en vieläkään oikein tajua, mikä tuo it tuossa yhteydssä on, vaikka ymmärsin jo että kyseessä ei sitten varmaan olekaan mikään tietokoneisiin liittyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen harhaanjohtavaa otsikointia, luulin että tuo it-termi olisi ihan yleisesti käytetty! "It"=suosittu, haluttu, "se oikea" tavara. T: ap

Vierailija
4/4 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettyhän tuo "it" toki on, englanninkielisissä yhteyksissä. Kannattaa pysyä yhdessä kielessä tai sitten tehdä selväksi se että yhdistelee eri kieliä. Kaikki ei osaa kieliä, toiset ei taas hallitse kuin koulussa opitun, ja joidenkin on vaikea ymmärtää sekakieltä vaikka kumpikin käytetty kieli olisi hallussa. Ensisijainen oletus kuitenkin on että yhdellä kielellä selviää aika hyvin olettaen että se on hyvin hallussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän