Seksilakko
Moro,
Mitäs sanotte tähän?
Olen seurustellut tyttökaverin kanssa reilut pari vuotta. Ongelmat seksin kanssa ovat alkaneet n. vuosi sitten.
Alussa seksi oli OK, kertojen ja laadun suhteen. Noin vuoden seurustelun jälkeen tahti ollut kerta tai kaksi viikossa.
Toi määrä sinänsä on melkein OK, mutta se alkoi olemaan pelkästään viikonloppuaamuseksiä, ja välillä tuntui, että oli "kiintiöseksiä". Ei koskaan mitään spontaania tai vaihtelua, joka mua olis innostanut.
Kun sanoin tyttöystävälleni, että haluaisin enemmän seksiä, hän sanoi, että "pitäisikö minun aina olla haarat levällään".
Det var det. Asiasta ei sitten sen enempää puhuttu. Mut oli tyrmättä, eikä mitään vastaehdotusta tai vastaantuloa tullut...
Jouluna ostin tyttöystävälle lahjaksi "seksirasian": Muutama seksilelu, myös pari sellaista, joita olisi voinut yhdessä käyttää.Tyrmäys. Oli ihan paska lahja. Ei tullut yhteisiä leikkejä.
Tossa kesällä ehdotin seksiä ulkona, mutta vastaus oli: "En ala paskaisilla rannoilla panemaan". Det var det.
Sitten tota lihallista rakkauselämää on vaikeuttanut tyttöystävän alapääherpes ja hiivat.
Tähän vielä bonkusena päälle.
Asioista on puhuttu ja olen saanut jotain luopauksia "yrittämisestä", mutta mitään ei ole tapahtunut.
Meikä on sitten "kilahtanut" aika monta kertaa, joka ei tietenkään ole auttanut tilannetta yhtään.
Nyt olen lopettanut seksin, koska en halua enää yhtään pettymystä enkä kilahdusta. Mun mielestä olis kohtuullista, että tyttöystävä tulisi tässä asiassa vähän vastaan.
Pienellä parannuksella seksielämään hän tekisi minut maailman onnellisimmaksi mieheksi.
Kommentit (14)
Aloittajan kommentti:
Just näin. Miksi se seksin antaminen on niin vaikeaa - meikkaamiseen menee enemmän aikaa. Voisko parisuhteen hoitamiselle uhrata seksin muodossa saman ajan. Naiset kommenttia?
Ja tota määrääkin tärkeempi on se, että mies(kin) tuntee itsensä halutuksi. Eikö nämä nykyajan naiset osaa käyttää naisellisia keinoja?
Silloin ei tarvis vongata. Kaikista pahinta on se, kun joutuu vonkaan ja aina on tuloksena tyly ei.
No tää on kyllä ihan oikeesti tärkeä ketju. Aina valitetaan siitä kuinka mies ei osaa tai muuten vaan tee sitä ja tätä, Ajatus on aina etät seksi pitää ansaita!
Miksei hyvässä parisuhteessa asia voisi olla niinkin, että seksiä olisi suunnilleen säännöllisesti, vaikka aina molemmat eivät olisikaan maailman parhaassa kiihkossa ja iskussa.
Seksilakko on oikeesti aika hyvä ajatus! Aloitetaan se nyt!
Iiiihan täysin eri asia on jos joku kaunis nainen haluaa sattumalta täyttävää aisaani kokeilla...
No tää on kyllä ihan oikeesti tärkeä ketju. Aina valitetaan siitä kuinka mies ei osaa tai muuten vaan tee sitä ja tätä, Ajatus on aina etät seksi pitää ansaita!
Miksei hyvässä parisuhteessa asia voisi olla niinkin, että seksiä olisi suunnilleen säännöllisesti, vaikka aina molemmat eivät olisikaan maailman parhaassa kiihkossa ja iskussa.
Seksilakko on oikeesti aika hyvä ajatus! Aloitetaan se nyt!
Iiiihan täysin eri asia on jos joku kaunis nainen haluaa sattumalta täyttävää aisaani kokeilla...
siis mitä vittua? te miehet vaaditte naista avaamaan haarat silloinKIN kun naista ei haluta? miettikää asia omalle kohdalle; jos sinun ei tekisi seksiä mieli tippaakaan/mummosi alkaisi sinua nussimaan väkisin?! miltäpä se tuntuisi ja arvatkaa tekisikö sitä seksiä mieli edes kerran viikossakaan?! en yhtään ihmettele miksei naisesi halua sinua. tuollaiset miehet jotka ajattelevat ja toimivat n.99,99% kyrvällään pitäis viedä lähimmälle eläinlääkärille kastraatioon.
6:llahan on just oikee asenne, jolla ongelmat syntyy ja pahenee!!
Eikö nainen voisi antaa suu- tai käsihoidon, jos siellä haaroissa on sellainen aarre ettei siitä voi rakkaimmallen antaa.
Eikös sitä vois pitää vähän samana kuin hartiahierontaa....
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 12:29"]
Eikö nainen voisi antaa suu- tai käsihoidon, jos siellä haaroissa on sellainen aarre ettei siitä voi rakkaimmallen antaa.
Eikös sitä vois pitää vähän samana kuin hartiahierontaa....
[/quote]
Avovaimo hoitelee mut käsin tai ottaa suihin, jos ei ittellä satu justiin silloin tekemään mieli. Arvostän sitä tosi paljon. Tulee hyvä mieli, kun saa pussit tyhjiksi. Naisen tarpeetkin tulee huomioitua aivan eri tavalla, kun tietää, että hän on valmis tuottamaan mulle nautintoa aina, kun olen sen tarpeessa.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 10:25"]
Nyt olen lopettanut seksin, koska en halua enää yhtään pettymystä enkä kilahdusta. ...
Pienellä parannuksella seksielämään hän tekisi minut maailman onnellisimmaksi mieheksi.
[/quote]
Pihtaaminen, kovin naisellinen reaktio ongelmiin, mutta ei silti saanut täältä kannatusta. Olen itse harkinnut tuota samaa, kun ei itsetunto enää kestä torjutuksi tulemista.
Oletko ikinä kysynyt, miksi tyttöystäväsi ei tahdo seksiä? Oletko kysynyt, voitko tehdä jotain tyttöystäväsi seksihalujen lisäämiseksi? En siis tarkoita, että sinun pitäisi siivota tai pestä pyykkiä enempää kuin oman osasi kodin pyörittämisestä ja siten yrittää "ostaa" seksiä, vaan tarkoitan läheisyyttä ja romantiikkaa, yhdessäoloa kivojen asioiden äärellä. Tunnesiteen hoitaminen ja yhteenkuuluvuuden vahvistaminen muuten kuin seksin avulla voisi auttaa sen seksimäärän lisäämiseenkin.
On varmasti hankala olla suhteessa, jossa asioista ei voi keskustella avoimesti ilman riitaa, etenkin jos kyse on jostain niin intiimistä kuin seksi. Pystyttekö te puhumaan asioista muuten avoimesti, onko seksi ainoa asia, josta keskusteleminen aiheuttaa jonkinlaisen kriisitilanteen? Seksiongelmista ei kannata yrittää puhua joka päivä tai joka viikko, mutta hyvässä hengessä ja rauhallisesti keskustellen vähän kerrallaan asiat voivat ratketa. Jos aiheesta puhuu liikaa, se saattaa vain ruokkia ongelmaa.
Jos koet asian niin tärkeäksi, että tämä voi johtaa eroon jollain aikavälillä, niin kerro siitä tyttöystävällesi. Älä täräytä tiskiin mitään pakkovaatimuksia, että lisää pillua tai lähden kävelemään, vaan muotoile asia jotenkin toisin. Kerro, ettet voi olla täysin onnellinen suhteessa, jossa ei ole lainkaan seksiä tai sitä on todella vähän. Tee tyttöystävälle selväksi, että seksi on sinulle tärkeä osa parisuhdetta, mutta älä ole hyökkäävä tai liiaksi kaivautunut omaan poteroosi. Ole itsekin valmis tulemaan vastaan, jos tyttöystäväsikin tulee.
Avoin suhde voisi myös olla yksi vaihtoehto, jos tyttöystäväsi on ajatukselle suopea.
Liian pitkäksi aikaa ei kuitenkaan kannata jäädä roikkumaan, kun olette ilmeisesti vielä nuoria. Mieti, voitko olla tyytyväinen, jos tilanne on sama vielä vuoden päästä. Viiden vuoden? Kymmenen vuoden?
Olen itsekin ollut suhteessa, jossa seksiä oli miehen haluttomuuden takia harvakseltaan ja tunsin itseni todella epähaluttavaksi, suorastaan epäkeloksi. Lopulta lähdin kävelemään, koska mies ei ollut halukas tekemään asian hyväksi mitään. Minulle päätös oli oikea.
N29
Kurja tilanne, AP. MIetin siksi, että miksi det var det, kuten sanot? Jos aloitat keskustelun, miksi se loppuu siihen, kun tyttökaverisi vastaa kysyen "pitäisikö minun aina olla haarat levällään"?
Jos keskustelut ovat maksimissaan kahden repliikin mittaisia, ei mikään vähänkään vaikeampi asia tule hoidetuksi. Ymmärrän, että hyökkäävä vastakysymys ei varsinaisesti ollut kannustava, mutta jos haluat selvittää asian, sun on jatkettava puhumista siitä huolimatta.
Ymmärrän, että toistuva torjutuksi tuleminen ei ole kivaa. Voin kuvitella myös, että tulehduskierre ja herpes hankaloittavat naisesi oloa. Siltikin tuo asia teidän on puhuttava selväksi ja saatava jokin ratkaisu, jos aiotte olla yhdessä niin, ettette ole onnettomia. Seksilakko ei ole ratkaisu - ethän sinä edes halua olla seksittömässä suhteessa, miksi käyttäisit itsellesi haitallisia aseita, jotka lisäksi tuskin ovat tehokkaita?
Jättäkää seksi kokonaan pois. Älkää edes ajatelkokaan sitä. Keskittykää harrastamaan jotakin muuta. Kyllä ne himot siitä pikkuhiljaa hiipuvat ja kohte ette enää muista koko naimista enää. Meillä on päästy jo tuolle asteelle. Siinä meni about viisi vuotta, mutta nyt on kaikki hyvin. Pillu aivan ällöttää jo. Hyvä kun siitä touhusta päästiin.
AP tässä Moro,
Kiitos erittäin hyvistä vastauksista!!
N29/(10) ,
Tohon tunnesiteen hoitamiseen. Epäilen, että olen pitänyt naistani liian hyvänä.
Olen ostanut kukkia, tuonut tuliaisia, vienyt syömään, jättänyt romanttisia viestejä,
antanut niska-hartia- ja jalkahieronnat. Olen tehnyt noi ihan antamisen ilosta, ilman ajatusta,
että saisin vastapalvekuksia ( esim. seksin muodossa ).
Aiemmissa suhteissa tuo hieronta on usein/joskus johtanut seksiin, mutta ei tässä suhteessa.
Tulos on ollut: "Voi,ihanaa, kiitos. Mua väsyttää. Meen nyt nukkumaan. Hyvää Yötä"
Ehkä oon pitänyt naistani liian hyvänä. Hän on tottunut hyvään tarvitsematta itse laittaa tikkua ristiin.
(11)
Keskustelun avaukset. Se, miten mulle on noihin avauksiin vastattu on tuntunut vähintään yhtä pahalta
kuin vastausten sisältö. Mulle on isketty jauho suuhun. En ole todellakaan osannut vastata mitään,
olen jäänyt hautomaan asiaa, kasvatellut ongelmamöykkyä sisälläni ja antanut tulla sitten täydeltä laidaltal. kilahtanut.
En todella ymmärrä miksi toiselle pitää vastata tyrmäävästi joka kerta.
Suhteen lopettaminen ei kuulu nyt keinovalikoimiin ainakaan mun puolelta. Elämä ei ole täydellistä.
Jos oon joskus pystynyt lopettamaan tupakoinnin, ei seksin lopettaminen voi sen vaikeampaa olla.
Ja seksittömyys taitaa olla tyttökaverille helpotus.
Olen ehdottanut avointa suhdetta, jos tämä tilanne ei häntäkään tyydytä, en tee tyttöystävääni onnelliseksi seksissä tai häntä ei tyydytä parisuhdeseksi tjms.
Ei käy - ei sen takia että olisi sanonut haluavansa vain minua ;) Ehkä ei on sen takia, että mulla olisi hauskempaa kuin hänellä??
Joka tapauksessa seksittömyyttä on nyt jatkunut reilu kaksi viikkoa, eikä tämä nyt ylitsepääsemättömän vaikealta tunnu.
Mielummin tämä kuin huono seksi ja tähän asti jatkunut: Ongelma, kilahdus, jotain lupauksia/puhetta paremmasta, odotusta paremmasta, pettymys, ongelma, kilahdus....
No katotaan miten elämä jatkuu. Annan tyttökaverilleni lapset ja talon. Näitä tiedän hänen varmasti haluavan.
Seksiä ei tipu, eikä hellyttä.
Tyypillinen naisen asenne. Läheisyys suhteesta on kateissa ja miehen pitäisi kaikki korjata. Naisen ei tarvitse edes vaivautua purkamaan omia tunteitaan. Jos asiasta keskustellaan, niin nainen käytännössä sanoo vain, että ei haluta. Ja sitten tyttöjen kesken nyökytellään kuinka miehet ovat niiiiin kylmiä ja tunteettomia. Mutta naisilla on ihan yhtälainen vastuu pitää romantiikkaa ja suhdetta yleensä yllä. Jos ei ole valmis tulemaan sen verran vastaan, että edes rehellisesti keskustelisi asiasta, niin saa syyttää vain itseään.
En suosittele totaali selibaattia vaan suosittelen olemaan todella vaikea. Älä anna tyttöystävälle ihan helpolla. Vähintäänkin oppii huomaamaan, miltä se torjunta tuntuu.
Ei ihmistä, ei miestä eikä naista, aina tarvitse panettaakaan, mutta vaikkei ole "sillä tuulella" niin ainahan se mieli voi muuttua kun avoimin mielin heittäytyy lämmiteltäväksi. Jos on jokin syvempi skisma tai paha olo, niin please naiset, kertokaa se ihan suoraan, ilman sanakoukeroita ja kiertelyä, meille putkiaivoille. Ei me ymmärretä pikku vihjailua tai kiertoilmauksia. Olemme hyvin yksinkertaisia. Ei on ei ja juu on juu. Silti meilläkin on tunteet. Kutsumme niitä ehkä useammin tarpeiksi, mutta torjuminen kerrasta toiseen sattuu ja käy itsetunnolle.
Rakastelu, paneminen, nussiminen... mitä nimeä sitten halutaan käyttääkään, on ainakin minulle se suurin rakkaudentunnustus ja -osoitus. Sen parempaa ja läheisempää tunnetta en voi kuvitellakaan kuin koko vartalon ihon kosketus ja aktin jälkeen sisäkkäin oleminen, hyväily ja rento jutustelu. Kun saa tarpeeksi, niin miehestä tulee parempi ja huomaavaisempi. On rakastettu olo ja sitä voi myös peilata paremmin takaisin. Miehillä se menee vissiin näin päin että kun fyysinen puoli on kunnossa niin henkinenkin pelaa, naisilla päin vastoin. Fyysisestä on kuitenkin minusta helpompi aloittaa... 7 päivää seksiä kokeiluun? Miten ois vaimokulta?
Vaikkei nainen itse nauti seksistä, niin kyllä pitäisi kuitenkin ymmärtää antaa miehelle. Mies on niin rakennettu, että hänen pitää panna vähintään 5 kertaa viikossa ja mieluummin useamminkin.
Ei siihen naimiseen todellakaan mene kauaa. Muutama minuutti päivässä ja tuloksena on tasapainoinen ja miellyttävä kumppani. Eikä tarvii pestäkään nainnin jälkeen, jos mies tökkiin kortsu päällä. Ajatelkaa nyt naiset. Noin viisi minuuttia päivässä, se ei ole paljon. Ei siinä ajassa tule pillukaan araksi, vaikka kuinka panisi.