Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaupassa kokeiltuna kenkä tuntuu jalassa hyvältä?

Vierailija
11.12.2013 |

Miksi kaupassa kokeiltuna kenkä tuntuu jalassa hyvältä mutta jo ekan kerran jälkeen kun on kävelly pihalla niin painaa niin pirusti jalkaan! kengät maksoi 90 eur, kaupassa tuntuikin hyvälle. Olisin halunnut nahkakengät, mutta myyjä näitä niin suositteli. Harmittaa kun muutama kymppi enemmän niin olisin saanut huomattavasti paremmat!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostitko kengät aamulla? Kengät pitää ostaa iltapäivällä, sillä jalka turpoaa päivän aikana.

Vierailija
2/6 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aivan sama. Jos ne ei paina, niin hiertää rakkuloita jne. Eikä auta vaikka ostan vasta kävelyn jälkeen iltapäivällä. Aina mä onnistun ostaa huonoja kenkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis kehdata kävellä tarpeeks pitkä matka niillä testikengillä kaupassa,ettei vahingossa tuu pidettyä varpaita kippuralla.

Vierailija
4/6 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa kunnon nahkakengät, ei hankaa. Tarkistakaa kengät lesti (tarpeeksi kapea/leveä), oman jalkaterän malli ja kengän muoto (pyöreä kärki, terävä kärki, tasainen kärki) Väärän malliset kengät hankaavat 

Jalkaterän malleja:

http://www.terveyskirjasto.fi/kotisivut/tk.koti?p_artikkeli=jak00012

Vierailija
5/6 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten kaupassa on sovitettaessa pehmeät matot. Sit kun ekan kerran menee uusissa kengissä töihin, niin kauhee kopina!

Vierailija
6/6 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kenkä jalkaan mukautuu, minulla ainakin hankaa ja painaa jokaiset kengät aluksi ja tulee rakkojakin. Sitten niitä on vaan pidettävä niin sopeutuvat oman jalan muotoon. Eri asia on tietty se, jos ostaa jo valmiiksi esim liian pienen koon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi