Hei te ihmiset jotka ootte ehtineet isovanhemmiksi asti! Miltä se lapsenlapsen syntyminen tuntui?
Mulla tää vielä edessä ja uskon että tulee olemaan hienoa aikaa.
Kommentit (7)
Ei se miltään tuntunut. Puhelimeen tuli kuva vauvasta, laitoin onnittelut ja se oli siinä. Jouluna ja syntymäpäivänä pitää antaa rahaa eli jonkun verran pitää isovanhemmuudesta maksaa.
Meillä on jo 3 aarretta❤
Tuntuihan se järisyttävältä! Olimme vielä reissussa kun tieto laitokselle lähdöstä tuli ja mua ahdisti se etten ollut lähellä. Pelkäsin myös valtavasti tuon ensimmäisen hoitamista vaikka omia on ollut 4:) Vastuu toisen lapsesta oli suunnaton!
3. lapsenlapsella on myös erityinen merkitys koska olin läsnä synnytyksessä ja hän asuu lähinnä meitä. Yhteydessä ollaan monta kertaa viikossa.
Uskomaton tunne, olin enemmän liikuttunut kuin omien lasten syntymästä. Hiukan huoletti miten nuoret vanhemmat pärjää, mutta muuten taisin olla aika pilvissä monta päivää, anteeksi työkaverit.
Otahan huomioon että kaikkia isovanhempia ei kiinnosta yhtään. Mun vanhemmat ei ole edes lastenlasten syntymästä onnitelleet, eivät viitsineet tulla ristiäisiin, eivät pidä yhteyttä tai käy, eivät varmaan tiedä nimiä tai ikiä edes. Heitä ei kiinnosta ja sanoivatkin suoraan asian, haluavat omien sanojensa mukaan elää itselleen.
Ei ole isovanhempia meidän lapsilla.
Ei sattunut yhtään.