Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te "oikeasti" lihavat/itsenne sellaiseksi kokevat!

Vierailija
30.09.2020 |

Montako kiloa ylipainoa teillä on? Jos ette osaa sanoa (tai vaikka osaisittekin), käyttäkää laskuria www.bmi.fi. Erosiko oma arvio sivuston antamasta luvusta? Entä missä painossa olisitte itse tyytyväisiä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kiloa ylipainoa = paljonko ylimääräistä eli matkaa normaalipainoon. Jos teillä on laihdutustavoitteita, niin niitäkin saa jakaa.

Vierailija
2/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoon matkaa 24kg, olisin tyytyväinen jos vielä 20 lähtisi. Elämäntaparemontin alussa normaalipainoon oli 40kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihosin masennuslääkkeen takia 20 kiloa. Jotain 55 - 60 kg olisi itselleni ihannepaino.

Salilla olisi tarkoitus alkaa käymään sitten, kun on turvallisempaa koronan vuoksi, sitä ennen kotijumppaa. 😊

Vierailija
4/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoon matkaa 24kg, olisin tyytyväinen jos vielä 20 lähtisi. Elämäntaparemontin alussa normaalipainoon oli 40kg.

Oho, onnea pudotuksesta! Saako kysellä, että missä ajassa ja millaisilla elintavoilla on lähtenyt?

Vierailija
5/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, onnea pudotuksesta! Saako kysellä, että missä ajassa ja millaisilla elintavoilla on lähtenyt?

Kiitos :)

Noin 10 kuukauden aikana lähtenyt lähinnä annoskokojen pienentämisellä, herkkujen ja alkoholin vähentämisellä ja liikunnalla. Viimeiset viisi kiloa on ollut haastavia ja varmaan muuttuu koko ajan hitaammaksi, mutta suunta on silti oikea.

Vierailija
6/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelin että normaalipainoon on mulla matkaa 50 kg ja tuon sivuston mukaan 51 kg joten ei paljon mennyt vikaan. Haluaisin itse laihtua 40 kg. Olen jo sen hyväksynyt että en varmaan tule koskaan olemaan normaalipainoinen, sillä 14-vuotiaana BMI:ni oli 26.

Vierailija
7/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 42, normaalipainoon olisi matkaa 40 kg .  Laihdutan parhaillaan, mutta tavoitteeni ei ole normaalipaino vaan 80 kg paino joka on sekin terveydelle paljon parempi kuin nykyinen.

Olen kerran laihduttanut normaalipainoon Cambridgella (63 kg) mutta siitä seurasi ahmintahäiriön puhkeaminen ja lihominen reilusti yli 100 kilon pikavauhtia. Joten enää en koskaan ota moisia kohtuuttomia tavoitteita. 

Vierailija
8/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelin, että normaalipainoon matkaa 40-50 kg, olikin vain 38 kg.

Vierailija
9/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainon ylärajaan 11 kg. Keväästä lähtien olen tiputtanut 8 kg. Ei helpolla lähde. Olen pätkäpaastolla ja vhh:lla. Kävelyä joka päivä noin tunti.

Vierailija
10/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 kiloa normaalipainoon. 15-20 kiloa haluaisin pois. Nuo ylimääräiset tullut kahden viime vuoden aikana ja mieli ei meinaa pysyä mukana. En meinaa muistaa, että oonkin nykyään lihava. 😕 Lisäksi laihdutuksesta ei meinaa tällä hetkellä tulla mitään. En vaan jotenkin osaa.

Vierailija
11/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan yli 100 kiloa; en ole käynyt pitkään aikaan vaa'alla, joten en ole varma onko lähempänä 105 vaiko jopa 110 kiloa. Olen 175cm pitkä, ja ihannepainoni olisi jossain 69-75 kilon välillä.

Vierailija
12/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 kiloa on ylimääräistä fläsää. 20 jo tiputettu.

Vierailija
13/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun painoindeksi on 23,8, eli normaali, mutta mua on sanottu lihavaksi. Itse en pidä itseäni ainakaan ihan hirveän lihavana, mutta kyllä ylipainoa on joku 5-8 kiloa.

Vierailija
14/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että itselläni on ylipainoa, mutta olen n. 150cm pitkä (tai lyhyt) ja kuitenkin treenaan jne, niin tuo näyttää että olisin merkittävästi ylipainoinen, mikä ei kyllä pidä paikkaansa xD

Vierailija
15/27 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi 32

Laihtunut 17kg 8kk ja 25kg edessä vielä.

Vierailija
16/27 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoon 39kg, painoon, tavoitepainoon 27kg.

Sen jälkeen kehonkoostumusmittauksen perusteella pohditaan, onko vielä laihdutustarvetta.

Vierailija
17/27 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun painoindeksi on 23,8, eli normaali, mutta mua on sanottu lihavaksi. Itse en pidä itseäni ainakaan ihan hirveän lihavana, mutta kyllä ylipainoa on joku 5-8 kiloa.

Noniin meneppäs pikku lissu siitä tunnille

Vierailija
18/27 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen läski paska ja kiloja on ~60 ylimääräistä. Hiilaria lähden tästä puhelimen äärestä mättämään, koska se on terveellistä ja auttaa painonhallinnassa.

Vierailija
19/27 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 60 ylimääräistä kiloa. Olen lopettanut herkuttelun ja syönyt selvästi vähemmän, mutta paino ei ole laskenut. Kävin äsken laskemassa kaloritarpeeni, ja se on, masentavaa kyllä, näin lyhyenä 2000 kcal per päivä. Eli ei riitä että lakkaa herkuttelemasta, vaan pitäisi alkaa kituuttamaan myös ruoan suhteen. 

Vierailija
20/27 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihosin masennuslääkkeen takia 20 kiloa. Jotain 55 - 60 kg olisi itselleni ihannepaino.

Salilla olisi tarkoitus alkaa käymään sitten, kun on turvallisempaa koronan vuoksi, sitä ennen kotijumppaa. 😊

Lihosit koska söit liikaa kun se masennuslääke nosti ruoanhimoa. Lihomiseen tarvitaan kaloreita eikä ne pillerit mitään kaloripommeja ole. Kaloreja ei voi myöskään syntyä tyhjästä joten masennuslääkkeistä lihominen johtuu aina loppupelissä omasta syömisestä. Tiedän kyllä että ne voi lisätä ruoanhimoa mutta itsessään masennuslääke ei voi lihottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme