Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun anoppi on käynyt meillä vessassa, koko vessa

Vierailija
10.12.2013 |

haisee alapäälle, siis värkille. Onko tuo merkki huonosta hygieniasta? Veikkaan että anoppi ei peseydy kuin kerran viikossa saunassa...

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia jos vessa haisee värkiltä eli täytyy olla huono hygienia ja/tai tulehdus.

Lääkkeet tai pelkkä vanhuus tuskin saa värkkiä haisemaan jos pesut ja vaatehuolto on ok!

Vierailija
42/48 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyyök

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinoutunut suolistonbakteerikanta voi olla syyllinen. Ruokavaliossa paljon huonoja hiilareita, kuten sokeria ja valkoista viljaa. Kasviksia ja oikeasti terveellisiä ruoka-aineita prosessoitujen tilalle ruokavalioon.

Vierailija
44/48 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muaki inhottaa jossai kauppakeskuksissa mennä vessaan jossa on just joku käyny ku on nii hitosti jonoo. Sit siel haisee ihan silakka ja seuraava ku menee mun jälkeen, luulee sit et se oon minä kestä se haju tulee... Hyi

Vierailija
45/48 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on että niin monella haisee ummehtunut hautunut alapää ja silli.. YÄKKKKKKKKK.

Vierailija
46/48 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kaveri jonka jälkeen veskissä haisee aina kamalalta. Sellainen pistävä pinttynyt yök ja pitkään.

Kyseessä on nelikymppinen mies ja käy saunassa päivittäin. Eikä se edes pesemättömältä kalulta haise..

Vierailija
47/48 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vaihtoehtoa tulee mieleen:

a) anopilla joku ruokailutottumus tai lääkitys jonka haju tulee läpi virtsassa - parhaimpia esimerkkejä tästä ovat penisilliini ja parsa jotka molemmat saavat joidenkin ihmisten virtsan haisemaan todella pahalta, mutta muitakin vaihtoehtoja on

b) anopilla on kroonistunut virtsatietulehdus - tätä voi olla kenellä tahansa, mutta varsinkin vanhemmilla ihmisillä yleisempi, ja haisee kyllä

c) AP on neuroottinen kyttääjä ja ongelma on hänen päänsä sisällä, ei anopissa

Vierailija
48/48 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvotus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi