Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko miniä ja anoppi oikeasti tulla toimeen?

Vierailija
10.12.2013 |

Oma mielipiteeni on: Ei.

Ei kaipaa perusteluita suuntaan tai toiseen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppivainaan kanssa tultiin hyvin toimeen, soiteltiin kuulumisia ja käytiin jopa yhdessä tansseissa. Ensimmäiset pari vuotta olivat hieman vaikeita kun mustasukkaisuus pojasta häiritsi parisuhdetta.

Vierailija
22/32 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 23:00"]Tulin entisen. Mutta äijä oli kuspää.

[/quote]

Tasan sama homma! Ikävä ihanaa ex-anoppia :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen kyllä todella hyvin toimeen anoppini kanssa =)

Toivon että minustakin tulee yhtä mukava anoppi joskus tulevaisuudesa =D

Vierailija
24/32 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 23:03"]Voi. Olemme molemmat tasavertaisia aikuisia ihmisiä, joilla on käytöstavat ja huumorintajua.

[/quote]

Vierailija
25/32 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietenkin tulla aivan erinomaisestikin toimeen, mutta appiukon kanssa EI VOI! Meitä on perheessä 3 miniää (miehelläni on 2 veljeä) ja emme kukaan tulee ollenkaan toimeen appiukon kanssa. Eivätpä kyllä tule miehemmekään isänsä kanssa erinomaisesti toimeen. 

Vierailija
26/32 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tämä apn mielestä mielipidekysymys?

Vierailija
27/32 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullaan toimeen, mutta saan aina olla vähän varpaisillani anopin seurassa. Saattaa piilovittuilla mulle välilllä ja etenkin parin alkoholiannoksen jälkeen tulee olo, että se ei voi sietää mua. Kaikkeni olen yrittänyt.

Onneksi mieheni on ihana ja miehelläni on ihana isä ja äitipuoli.

Vierailija
28/32 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja ei voi.

Anoppi nro 1:n kanssa tulin toimeen loistavasta. Poika ei vain rulettanut.

Anoppi nro 2:n kanssa en ole tekemisissä. Oli tungetteleva, epähienotunteinen, kiero yms.yms. Aikani yritin olla aidan seipäänä, mutta vetäydyin takavasemmalle muutama vuosi sitten.

Vierailija
29/32 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina tullut anopin kanssaloistavasti juttuun. Ei mitään ongelmaa. Olen jopa enemmän tekemisissä hänen kanssaan kuin hänen oma tyttärensä. Vietämme mielellään vaikka viikon kesällä yhdessä mökillä. Hommat sujuu.

Aina sanotaan, että tytärten lapsia hoidetaan enemmän kuin poikien lapsia. Meillä minun lapset ovat anopille läheisempiä kuin oman tyttären lapset. Toki heitäkin tapaa ja ovat tekemisissä, mutta lasten äiti ei päästä heitä yökylään eivätkä he ole kauheasti anopin kanssa tekemisissä. Kyläilevät harvoin jne.

Anoppi auttaa meitä tarvittaessa ja anoppi uskaltaa sotitaa mulle, jos tarvitsee itse apua. Ja autan häntä mielelläni. Hän on tosi fiksu ja empaattinen ja mukava ihminen.

Vierailija
30/32 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 23:08"]

Me tullaan kyllä toimeen oikein hyvin.

Sille ei tietenkään mitään voi että välillä anoppi ärsyttää ja varmaan minäkin ärsytän sitä.

[/quote]

Näin just.

Vierailija
31/32 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, toimeen on tultu jo yli 20 vuotta.

Vierailija
32/32 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Oma anoppini on sanonut miehelleni että olen parasta mitä hänen pojalleen on tapahtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme