Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pelaako joku AIKUINEN pokemon-peliä

Vierailija
30.09.2020 |

Aikoinaan lapset juoksi kännykän kanssa pitkin puistoja ja napsi pokemoneja. Välillä ne seisoi ringissä jossain jossa oli Stadion. Nykyään samoissa paikassa näkee ihan taviksia miehiä ja naisia, samalla tavoin kännykkä kädessä odotellen. En oikein tiedä mitä muutakaan ne harrastaisi. Nuorten osuus on aika pieni.

Kokeilin kyllä joskus kun olin työtön ja kävelin paljon pitkin stadia. Muistaakseni meni jotenkin täydeksi se sovellus jos ei ostanut lisää tilaa. Ja näytti vähän tyhmältä kaupungissa pyydystellä niitä örkkejä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä peliä enää ole.

Vierailija
2/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan sinä ihan itse vastasit, että kyllä sitä jotkut aikuiset näyttää harrastavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole aikuismaista pelata jotain pelejä!

Vierailija
4/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mä harrastan pokemonien nappailua koiran lenkityksen ohessa.

N45

Vierailija
5/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, aloita määrittelemällä AIKUINEN.

Vierailija
6/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 prosenttia ihmisistä tuijottaa puhelinta kävellessä ja seisoskellessa. Ihan sama mitä siellä näytöllä on, aina näyttää tyhmältä.

Vierailija
7/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain, nainen 37 vuotta täällä ja Pokemonia päivittäin koiran kanssa. Käy muuten niin tylsäksi tuo jatkuva ulkoilutus. Ja ihan korkeakoulutettu ja töissäkäyvä olen. Rahaa en ole peliin laittanut enkä laita.

Vierailija
8/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N45

No siis mitä sä sitten teetbkun joka nurkan takana on vain niitä paria yleisintä ja loppuu tila? Voiko niitä taviksis vapauttaa tai jotain? Ja sitten taas niitä pallojakaan ei mqhdu miennkään kun niilläkin oli jotenkin säilytystila täynnä?

Vierailija
9/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokemon Platinum Nintendo DS oli viimeisin Pokemonpeli, jonka pelasin läpi. Ja ihan aikuinen olin silloin.

Vierailija
10/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä aikuiset on alusta asti pelanneet ja pelaa edelleen. Hyvä motivaatio lähteä kävelylenkille.

Vierailija
11/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

No siis mitä sä sitten teetbkun joka nurkan takana on vain niitä paria yleisintä ja loppuu tila? Voiko niitä taviksis vapauttaa tai jotain? Ja sitten taas niitä pallojakaan ei mqhdu miennkään kun niilläkin oli jotenkin säilytystila täynnä?

Lähetät pois niitä taviksia tietenkin. Palloja voi myös heittää menemään, jos reppu on täynnä. Tyhjään itse säännöllisesti punaiset pallot pois, koska sinisiä ja keltamustiakin on niin paljon ja ovat parempia.

Vierailija
12/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kovin syvälle tainnut perehtyä? Ammattilainen en ole minäkään, sivusta seuraillut ja kuunnellut lapsen jutustelua aiheesta. Ne tavikset heitetään roskiin, jollei niitä tarvi, samoin muita tarpeettomia tuotteita (items) ja siten saadaan lisää tilaa. Rahaa ei tarvitse käyttää, coinseja (kolikoita) ansaitaan pelaamalla ja niillä voi hankkia esim. palloja, uusia vaatteita tai lisätilaa , että voi kerätä enemmän Pokémoneja.

Ja kyllä, tuntuu että varsinkin aikuiset pelaa, kun katsoo porukkaa jotka tuolla Raideilla seisoskelee.

Vierailija
13/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelaan Pokemon Gota edelleen päivittäin

Vierailija
14/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskustassa valtaosa pelaajista on 25-45v, kaikkea paitsi teinejä näkyy kuitenkin pelaajia vauvasta vaariin, nuorimmat pelaavat lähinnä kesällä. Sukupuolijakauma on aika 50/50, ehkä vähän enemmän miesoletettuja.

Vierailija
15/15 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks pakko kilpailla? Haluisin vaan kerätä kono sarjan. Olen siirtänyt "transfer" kaikki joita on useita kappaleita.

Ja heivannut kaikki lahjat "gift" pihalle. Rahaa ei ole näkynyt ja ottemut enimmäkseen häviän.