Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laivalle vai ei? Mitä teksisit?

Vierailija
30.09.2020 |

Silja Line (tai Tallink) on lanseerannut risteilyn, jossa vain suomalaiset pääsee laivaan Hgistä. LAivasta ei pääse pois kuin seuraavan kerran Hgissä. Eli laivaan ei tule muualta kuin lähtöpaikasta matkustajia.
Varasin ja maksoin tulevalle viikonlopulle jo suht kauan sitten matkan, mutta mietin uskaltaaako koko reissuun lähteäkään.
Uskaltaisitko itse lähteä?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltaisiin menty Gracelle marraskuussa Eppu Normaalia katsomaan, mutta pari päivää sitten tuli tieto keikan siirtymisestä ensi vuoden marraskuulle. Saa nähdä, mennäänkö laivalle vielä tämän vuoden puolella. Ehkä piknik-risteilylle? Sellaisella oltiin jo kerran tänä vuonna, kesäkuussa. Meille on tärkeää tax free -ostokset: mies ostaa mallasviskejä, minä tuoksuja. Nyt olisi marraskuun alkuun saakka kaikki normaalihintainen kosmetiikka -25%. Hiukka tekisi mieli lähteä...

Vierailija
42/49 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä tulee uutisia uusista korona-altistumisista. MIKSI mennä risteilylle?

Toivottavasti kysyt samaa näiltä nassuttavilta ravintoloitsijoilta ja opiskeljoilta, joiden nassutusta on tosiaan kuultu viime päivät. MIKSI mennä yökerhoihin ja pubeihin, kun ilmankin hyvin voi elää? Kesäkuussa sekä Amorellan ja Gracen (oltiin piknik-risteilyllä, jossa vaihdetaan laivaa Maarianhaminassa) puolesta ei ollut mitään valittamista hygienian tasosta kuin sen puoleen turvavälien pitämisestäkään. Turun marketeissa kassajonoissa takana seisovat hönkivät aina paljon lähempänä kuin noilla laivoilla kukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta mitä järkeä?

Vaikkapa se järki, että aikuiset lapseni halauvat lähteä kanssani. Kaipaavat pientä irtiottoa, mikä ei tarkota alkoholin kanssa lutraamista. Itse en käytä alkoholia lainkaan, eikä 2 lapsistani, yksi varmaan ottaa valkkarilasillisen ruoan kanssa.

Siltä osin ihan sama, jos joku pitää pohjasakkana. Ajattelutapa kertoo ajattelijasta enemmän kuin meistä.

AP

Epidemia on kiihtymisvaiheessa, onko sinne nyt _ihan pakko_ lähteä. Vähän valoja päälle nyt.

Vierailija
44/49 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde, jos haluat isomman riskin koronaan. Älä lähde, jos et halua.

Itse en lähtisi, vaikka kovasti haluan ja olen halunnut lähteä laivalle jo pidemmän aikaa. Päätin kuitenkin odottaa siihen asti, kunnes korona on ohitse tai siihen on löydetty toimiva hoitokeino.

Vierailija
45/49 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pakko niin oma hytti ja oma seurue

Totta kai. Aina. Ei sitä yli viisikymppisenä jaksa touhottaa. Laivaristeilyt ovat meille hyvin syömistä ja tuliaisten ostamista tax freestä. Emme käy koskaan iltaravintoloissa noin muuten, risteilyt ovat meille se "hieman irti arjesta" 3-4 kertaa vuodessa, joskus useamminkin.

Emmekä koskaan enää tee sitä erehdystä, että lähtisimme merelle torstai-iltana. Ne ovat opiskelijaristeilyjä ja viime vuonna sellaisen jouduimme kokemaan. Sain nukutuksi peräti tunnin verran aamulla joskus kuuden jälkeen. Olen itsekin ollut aikoinani opiskelija eikä mieleeni tullut silloinkaan moinen huutava känniääliöily. Ihmiset ovat totisesti erilaisia toistensa kanssa.

Vierailija
46/49 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hytissä lukisin kirjaa kunnes tulee maihin.. sitten voi ottaa taksin satamasta johonki kivaan nähtävään.

Baarit ei kiinnosta. Ruoka tuskin on erinomaista erinomaisilla hinnoilla (mallia pihvi kotiona), joten joutunee kärsimään jotain keskinkertaisempaa. Ja voi tietty tuntea ylemmyydentunnetta uhkapelaajia kohtaan.

Noin muuten on ihan kivaa istuskella ikkunoissa laivan käytävillä. Kirja kivana lisänä. Alkoholittomia juomia saanee taxfreesta. Avauslisät ravintoloissa hieman happamia.

Vierailija
47/49 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostelua

Vierailija
48/49 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin ja menenkin