Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laivalle vai ei? Mitä teksisit?

Vierailija
30.09.2020 |

Silja Line (tai Tallink) on lanseerannut risteilyn, jossa vain suomalaiset pääsee laivaan Hgistä. LAivasta ei pääse pois kuin seuraavan kerran Hgissä. Eli laivaan ei tule muualta kuin lähtöpaikasta matkustajia.
Varasin ja maksoin tulevalle viikonlopulle jo suht kauan sitten matkan, mutta mietin uskaltaaako koko reissuun lähteäkään.
Uskaltaisitko itse lähteä?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta mitä järkeä?

Vierailija
2/49 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin. Olin jo aiemmin em. risteilyllä. Melko vähän ihmisiä, erittäin väljää. Hisseissä maskit, samoin kaupoissa. Ei ollut isompi riski kuin se, että töissä on satoja ihmisiä. Koulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita oveesi ehkä omatoimisesti altistunut koronalle tarra naapurit voivat kiertää noin tyhmän kaukaa

Vierailija
4/49 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan lähtisi. Voi vain kuvitella minkälaista sakkia siellä on, totaalitorspoja koko paatti täynnä, yhteiskunnan pohjasakkaa.

Vierailija
5/49 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan lähtisi. Voi vain kuvitella minkälaista sakkia siellä on, totaalitorspoja koko paatti täynnä, yhteiskunnan pohjasakkaa.

Torspo oli aikanaan ihan laadukas merkki jääkiekkovarusteissa.

Melkoinen mestari taidat olla, kun ylennät itsesi tuolla tavalla ja arvioit ihmiset pohjasakaksi tietämättä ja tuntematta ainuttakaan matkalle lähtijää.

Vierailija
6/49 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta mitä järkeä?

Mikä järki? Jos sulla ei olisi syytä, jolkain muulla voi olla.

Halua ottaa puolison / lasten / perheen / kaverien / just name it kanssa pikkuinen irtiotto? Eikö se riitä?

Vierailija
7/49 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta mitä järkeä?

Vaikkapa se järki, että aikuiset lapseni halauvat lähteä kanssani. Kaipaavat pientä irtiottoa, mikä ei tarkota alkoholin kanssa lutraamista. Itse en käytä alkoholia lainkaan, eikä 2 lapsistani, yksi varmaan ottaa valkkarilasillisen ruoan kanssa.

Siltä osin ihan sama, jos joku pitää pohjasakkana. Ajattelutapa kertoo ajattelijasta enemmän kuin meistä.

AP

Vierailija
8/49 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en lähtisi

Vierailija
9/49 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisin koska varmaan kaupassa altistuu todennäkösemmi.

Vierailija
10/49 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin muutama vk sitten olisko ollut joku star niminen laiva. Siellä ei ollut ketään ja kaikki kiinni. Baarit suljettiin klo 23. Ei kannata lähteä.

Vierailija
11/49 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä johonkin kauppakeskukseen käymään, siellä on taatusti enemmän porukkaa kuin yhdelläkään laivalla.

Vierailija
12/49 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallink siivoaa todella huonosti ja siellä on myös ne työmiehet ja rekkakuskit. Ja ne onnreissannut ympäri euroopan.

Vierailija
13/49 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noi miniristeilyt myös Viikkarilla ja Eckeröllä.

Vierailija
14/49 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota oma hytti ja buffa on nounou

Vierailija
15/49 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin lähteä perjantaina Victorialla Helsingistä. Vaihtelu virkistää tämän koronakurimuksen keskellä. Buffassakaan tuskin tarvitsee jonottaa niin kuin normaalisti.

Vierailija
16/49 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tallink siivoaa todella huonosti ja siellä on myös ne työmiehet ja rekkakuskit. Ja ne onnreissannut ympäri euroopan.

Ei ole enää, kun raja meni kiinni. Siksi järjestetään näitä 22 tunnin ja lyhyempiä picnic-risteilyitä.

Vierailija
17/49 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Mua ei saisi millään laivalle koronabileisiin. Juuri luin noita Estoniankin selviytymistarinoita. Laiva upposi 15 minuutissa ja kääntyi ennen uppoamistaan 120 astetta ympäri. Ja ne ketkä pääsi kiipeämään vartissa kannelle joutuivat hyppäämään jääkylmään veteen. Hyi olkoon!

Vierailija
18/49 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei mennä minnekään väkijoukkoihin. Koronatilanne vaan pahenee.

Vierailija
19/49 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei!

Vierailija
20/49 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykää kotona, tai tehkää luontoretkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme