Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Milloin viimeksi rakastuit?

Vierailija
10.12.2013 |

kauanko siitä on aikaa?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2002. Ei lopu millään, vaikka mitään iloa tunteesta ei ole.

Vierailija
22/43 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on vaikea sanoa koska se tapahtui, se tapahtui hiipien ja yllättäen. En osaa määrittää sitä hetkeä. Periaatteessa se oli ihan heti kun hänet kohtasin todella kauan sitten, tai sitten vasta vuosia sen jälkeen. Hetki riippuu hyvin paljon siitäkin, miten sen rakkauden tässä tapauksessa määrittelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1998

Vierailija
24/43 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 02:03"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 01:08"]

2.5.2006 elämäni ainoa salamarakastuminen, tuntui kuin salama olisi iskenyt kehon läpi, sen takia elän ihan erilaista elämää kuin olin suunnitellut. Asun nyt toisella puolella maapalloa, olen naimisissa ja kahden lapsen äiti ja edelleen ihan umpirakastunut.

[/quote]

Jotakin tuollaista haluaisin kokea vielä, kohdata sittenkin se itselle sopiva mies johon rakastuisi ja hän rakastusi minuun.

[/quote]

Onhan se ihanaa ja tuli ihan puun takaa, mies ei ollut yhtään sitä tyyppiä johon yleensä ihastuin, olin ilmiselvästi haukkunut väärää puuta aiemmin.

Vierailija
25/43 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin että milloin viimeksi raskauduit ja rupesin ihmettelmään vastauksia ..hehhe reps

Vierailija
26/43 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1996 loppuvuodesta. Pari vuotta sitten se rakkaus kariutui lopullisesti enkä tiedä, rakastunko enää ikinä. Tahtoisin kyllä, mutta pelkään että mahdollisuuteni rakkauteen on jo mennyt.

Vierailija
27/43 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastun joka ikinen kerta uudelleen nähdessämme rakastajani kanssa. Se myös kerrotaan ääneen ja vielä tekstareilla päivittäin. Voi kunpa tää kestäisi ikuisesti!!!

Vierailija
28/43 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2007. Äijä osoittautui täydelliseksi narsistiseksi kusipääksi, kuten kaikki muutkin miehet, joihin olen ollut palavasti rakastunut. The story of my life. Mutta tiedätte kai mitä sanotaan narsistien ja alkoholistien lapsista...

Vierailija
29/43 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastun vaimooni uudelleen joka ikinen päivä.

Vierailija
30/43 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus luullut olleeni rakastunut, mutta en ilmeisesti ollutkaan. En luota siihen tunteeseen ja olen lakannut uskomasta koko juttuun.

Vierailija
31/43 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 13:03"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 01:02"]

Olen siis tapaillut kyseistä miestä kolmisen kuukautta ja vaikka suhteemme ei varmaan johda mihinkään elämän pituiseen kumppanuuteen, koen silti olevani rakastunut ja nautin tunteesta nyt kun voin. Mies myös juuri tänään sanoi, että tämä aika kanssani on ollut ihanaa. Emme kuitenkaan kumpikaan ole valmiita ilmaisemaan rakkautta sanallisesti ainakaan vielä.

[/quote]

Tuo on miehen keino sanoa, että he's not that into you. Kyllä ne maagiset sanat olisi tulleet jo, jos ovat tullakseen.

[/quote]

Ai että vierasta ihmistä pitäisi rakastaa?

Mä juoksisin tuossa kohtaa karkuun. Ja olen muutaman suhteen lopettanutkin, kun alettu selittää jotain noin naurettavaa. Mun mielestä toinen pitää tuntea ennen rakkautta. Ihastunut toki voi olla ja tuossa kohtaa pitääkin olla.

Vierailija
32/43 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2päivää sitten <3

Vierailija
33/43 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2006. Kerran olen rakastunut niin että meinasi taju lähteä, ihan kuin olisin jostain unesta herännyt, olin valtavan energinen, intuitiivinen, onnellinen. Siitä ei koskaan mitään tullut, mutta unia nään hänestä edelleen. Se tunne oli niin mieletön! Jokaisen pitäisi se saada kokea, ja mieluiten sillä onnellisella lopulla.

Vierailija
34/43 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 15:59"]

En koskaan. Rakastanut olen, ja rakastan tälläkin hetkellä todella paljon. Rakastunut en sen sijaan ole ikinä ollut. Ehkä se ei vaan kuulu kaikkien tunneskaalaan?

[/quote]

Tuohan on hyvä asia! Rakastaminen ja rakkauden ylläpitäminen on paljon vaikeampaa kuin rakastuminen.

Vierailija
35/43 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 19:10"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 15:59"]

En koskaan. Rakastanut olen, ja rakastan tälläkin hetkellä todella paljon. Rakastunut en sen sijaan ole ikinä ollut. Ehkä se ei vaan kuulu kaikkien tunneskaalaan?

[/quote]

Tuohan on hyvä asia! Rakastaminen ja rakkauden ylläpitäminen on paljon vaikeampaa kuin rakastuminen.

[/quote]Joo ei mulla mitään kriisiä tästä ole. :) Joskus nuorempana haikaili sellaisen tulisen jalat alta -rakastumisen perään, mutta kaikki ei elämässään koe kaikkea. Ja olen ihan ok sen asian kanssa.

Vierailija
36/43 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut olen ehkä pari kertaa, sitten mulla on ollut yksi parisuhde ja lapsi. Kaksi jälkimmäistä loppui aika pian. Jatkoa olisin tosin halunnut, mut "vastapuoli oli uuden kannalla, joten se päättyi siihen"...

T:mies

Vierailija
37/43 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 02:04"]

Rakastun joka ikinen kerta uudelleen nähdessämme rakastajani kanssa. Se myös kerrotaan ääneen ja vielä tekstareilla päivittäin. Voi kunpa tää kestäisi ikuisesti!!!

[/quote]

Säälittävää. Pitäisi olla pokkaa lopettaa edellinen suhde ensin.

Vierailija
38/43 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
39/43 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisen vuotta sitten. Edelleen leiskuu, ihanaa! 

Vierailija
40/43 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan viime viikolla, ja sitä ennen viime kuussa. Vaikea käsittää, miltä tuntuu jos ei ole vuosiin rakastunut. Mulle rakastuminen tekee elämästä niin paljon parempaa, etten jaksaisi ilman sitä. Ehkä ymmärrän sen sanan eri tavalla kuin muut.