Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avuksi miehille: missä tutustuu naisiin?

30.09.2020 |

Tehdään siskot palstamiehille avuksi lista paikoista, joissa parhaiten voi tutustua naisiin. Täydentäkää listaa.

Kuoro, kuoroissa on jatkuvasti pulaa miesäänistä.
Avimen yliopiston opinnot, kaikki kurssit.
Kansalaisopistojen kieli- ja kädentaitokurssit, myös puu- ja metallityön ryhmissä on paljon naisia.
Harrastajateatteri, miehiä ei ole tarpeeksi siihen nähden, miten paljon miehille olisi rooleja.
Kirjoittajapiirit, naisenemmistöisiä.
Lausuntapiirit, vain aniharvoin mukana on miehiä.
VAPEPA eli vapaaehtoinen pelastuspalvelu, mukana paljon pelastuskoiraroimintaa harrastavia naisia.
Sotilaskotitoiminta, mukaan kaivataan myös miehiä.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niin on, että jos sinkulsi joutuisin, enpä usko, että muuta konstia olisi, kuin nettideitit.

Asun maalla n. 40km päässä yliopistokaupungista.

Ei oikein mitään sellaista minua kiinnostavaa aktiviteettiä ole, jossa naisia tapaisi.

Erilaiset yhdistyksetkin ovat varsin näivettyneitä.

Erääseen tieteelliseen yhdistykseen kuulun, kerran kuussa kokoonnuimme ennen koronaa, 4-6 gubbea paikalle haalautuu.

Kuuluin erääseen tekniseen askarteluun liittyvään kerhoon kaupungissa, siinäkin satunnaisesti kävi muutama keski-ikäinen äijä.

Onneksi olen naimisissa...

Vierailija
22/72 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivista tässä ketjussa on se, että ei ole mitään "voit tutustua ihan missä vaan, vaikka kauppajonossa tai bussipysäkillä, koskaan sitä ei tiedä, milloin se oikea tulee vastaan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Positiivista tässä ketjussa on se, että ei ole mitään "voit tutustua ihan missä vaan, vaikka kauppajonossa tai bussipysäkillä, koskaan sitä ei tiedä, milloin se oikea tulee vastaan".

Ei tuokaan poissuljettu ole mutta vaatii taitoa lukea muita ihmisiä. Ei siis sovi kaikille.

Vierailija
24/72 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikat.

Olen tavannut upeita vapaita miehiä työpaikalla. 

Nykyisten työkaverien kanssa seurustelu olisi hyvin omistuista, koska ikäni perusteella voisin olla heidän äitinsä tai joissan suvuissa mummonsa.  :D

N 55

Vierailija
25/72 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysähdy kaupan leipähyllyllä mielenkiintoisen naisen viereen ja käänny tuijottamaan.

Kun hän huomaa sinut, kysy:

"Käyt sä usein täällä?!"

Vierailija
26/72 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosali? Siellä on niin naisia kuin miehiä ja elämäntavoiltaan sporttisia ja usein hoikkia ja nätti kroppa. Tuskin polttavat ja ovat bubiruusuja koska terveet elämäntavat.

Sanoisin että naisten parhaimmisto löytyy juuri salilta, kun miehethän täällä AV:lla vaatii hoikkaa, sporttista vartaloa naiselta, ja terveellisiä elämäntapoja...

Vierailija
27/72 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä säikähdän jos joku tulee kassa jonossa iskemään.

Tyyliin: ompa neidillä siinä komeat munkit..mulla ois tässä kaffe paketti..vink vink

Vierailija
28/72 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos iskis jonkun alkossa?

Kysyis ..anteeksi neiti etsin nhuvijahdilleni sopivaa pirskahtelevaa cavaa.

Osaisitteko suositella?

Niin ja punaviiniä hangon huvilan rapujuhliin...

Vierailija
29/72 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko, että ongelma ratkeaa lähtemällä johonkin toimintaan tavatakseen siellä naisia. Ei se ole hyvä perusta uudelle harrastukselle ja todennäköisyys, että kohtaa "Sen Oikean" on edelleen hyvin pieni.

Ongelma on yleinen aktiivisuuden puute. Jos elämä koostuu siitä, että käy töissä, käy jossain itsenäisessä harrastuksessa, tapaa lähimpiä kavereita harvakseltaan ja lopun aikaa istuu kotona, niin onhan se nyt äärimmäisen epätodennäköistä koskaan tutustua siihen ihmiseen, joka kolahtaa ja jonka kanssa kolahdus etenee parisuhteeksi saakka (se kolahtaminen kun ei riitä). Mutta niinkin saa elää, se on ihan tietoinen valinta.

Jos itse olisin kolmekymppinen mies ja etsisin elämänkumppania, niin menisin mieluummin epämukavuusalueilleni kuin jäisin yksin, koska kyllä tuo on jo varsin ratkaiseva ikä. Etenkin, jos haluaa myös perhettä, mutta vaikka ei haluaisikaan. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vaikeampaa on kohdata naisia, joille oma parisuhdekokemattomuus ei olisi ongelma.

Itse olen pohjimmiltani kotona viihtyvä introvertti, jolle riittäisi käydä silloin tällöin kuuntelemassa live-musiikkia, silloin tällöin elokuvissa ja näyttelyssä ja tehdä muutama matka vuodessa. Mutta viimeksi sinkkuna ollessani osallistuin monenlaiseen toimintaan. Kaikkeen mikä vähänkin kiinnosti. Joissakin kiinnostus lopahti nopeasti, joitakin jatkoin. Mukana oli koko skaala Anarkistimartoista maanpuolustukseen ja Lionseihin, yhdistystoiminnasta itämaiseen tanssiin ja kunnallispolitiikasta luostarivapaaehtoiseksi. Lähes kaikissa uusissa aktiviteeteissa tutustuin uusiin ihmisiin, enimmäkseen naisiin ja naimisissa oleviin miehiin, mutta so what. Jokainen ihminen laajentaa verkostoa ja mitä laajempi verkosto, sitä todennäköisempää on, että joku tuntee jonkun joka tuntee jonkun joka... Ja kannatti. Ystävä/tuttava tutustutti nykyiseen puolisooni ja hänen kanssaan kolahti. On erittäin epätodennäköistä, että puhtaasti maantieteellisistä syistä olisimme koskaan tavanneet missään ilman tätä yhdistävää henkilöä.

Luulisi, että itsekin kärsisi tylsyydestä, jos joka ikinen arki-ilta istuu yksin kotona. Maailmassa on vaikka kuinka paljon kiinnostavaa tekemistä! Minä en ole enää mukana noissa mainitsemissani toiminnoissa, mutta niiden tilalle on tullut uusia. Uusistakin osa lopahtelee aika nopeasti mutta jotkut säilyvät ja innostus niitä kohtaan vain kasvaa. Vielä kun koronasta päästäisiin, jotta pääsisi osallistumaan kaikkiin niihin kivoihin juttuihin, joita vielä vuosi sitten pystyi tekemään.

Vierailija
30/72 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastustalleilla. 98% harrastajista naisia, ja löytyy kaikenikäisiä.

Vierailija
31/72 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikat.

Nykyisten työkaverien kanssa seurustelu olisi hyvin omistuista, koska ikäni perusteella voisin olla heidän äitinsä tai joissan suvuissa mummonsa.  :D

N 55

Nyt eletään vuotta 2020. Tuo toimi vielä joskus 90-luvulla. 

Vierailija
32/72 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni tuon takia aloittaisi harrastuksen joka ei kiinnosta pätkääkään?

Vierailija
33/72 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosali? Siellä on niin naisia kuin miehiä ja elämäntavoiltaan sporttisia ja usein hoikkia ja nätti kroppa. Tuskin polttavat ja ovat bubiruusuja koska terveet elämäntavat.

Sanoisin että naisten parhaimmisto löytyy juuri salilta, kun miehethän täällä AV:lla vaatii hoikkaa, sporttista vartaloa naiselta, ja terveellisiä elämäntapoja...

Salilla keskustelu on raiskaus. Näin kerrottiin pari viikkoa sitten iltapaskassa ja palstan naiset komppasi. 

34/72 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salilla keskustelu on raiskaus. Näin kerrottiin pari viikkoa sitten iltapaskassa ja palstan naiset komppasi. 

No eikä ole. En enää käy nostamassa painoja olkapäävamman vuoksi, mutta silloin kun vielä kävin kuntosalilla oli tosi mukavia miehiä. Moni neuvoi laitteiden käytössä ja erityisen kiitollinen olen niille miehille, jotka uskalsivat neuvoa käsipainojen kanssa. Tulivat jopa varmistamaan painoja, kun tein penkkipunnerruksia, ihan pyytämättä.

Ja ei, olkapäävamma ei ole tullut kuntosalilla, vaan talvella kaatuessa.

Vierailija
35/72 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos käyttäytyy kohteliaasti (ei tuijota bebaa/ tissejä) ja aloittaa moikkailulla. Kun nainen moikkailee, niin voi kysyä treeneistä. Esim onko treenitavoitteita ja millaisia etc. Jos nainen alkaa juttelemaan, ja saa hyviä keskusteluja aikaan niin voi sitten siirtyä seuraavaan vaiheeseen ja kysyä kahville tai lounaalle etc.

Kun toinen on kohtelias ja auttavainen ja ystävällinen, se ei ole mitenkään epämiellyttävää.

Jos nainen vastaa lyhyesti, ei moikkaile tietää siirtyä toiseen. Jätä sellaiset mykät naiset rauhaan, ne ei kaipaa seuraa / lähestymisiä.

Vierailija
36/72 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monissa noista aloituksessa mainituista on kylläkin suuri edustus keski-ikäisillä naisilla, ei välttämättä nuorilla sinkkunaisilla. Osa noista naisistakin on varattuja, vaikka naisia enemmän onkin. Olen itse tehnyt vapaaehtoistyötä paikassa, jossa naisia oli enemmän harrastajina. Miehiä muutama mutta en muista, että romanttisia suhteita olisi syntynyt.

Mä suosittelin tanssikurssia, mutta ei kannata, koska noilla miehillä on vaan tekosyitä, että miksi siellä ei tutustu kehenkään. Joko naiset on varattuja tai ne ei etsi siellä suhteita eikä kukaan puhu toisilleen harrastuksen lomassa. Pitkän aikavälin peli oli ihan turhaa eli jos naiseen ei saanut kunnon kontaktia heti, niin homma oli ihan turhaa. Itse ajattelin, että siellä olisi saanut kontaktia naisiin, mahdollisesti saanut kavereita, jotka olisivat voineet esitellä miehen toisille vapaille naisille, mutta ihan mahdotontahan se on.

Mun nyt jo edesmennyt isäni harrasti kilpatanssia lähes 80-vuotiaaksi asti. Löysi harrastuksen parista myös neljännen vaimonsa, itseään melkein 20 vuotta nuoremman leskirouvan. Tanssi on hyvä harrastus paitsi fyysisen kunnon myös aivoterveyden kannalta, sosiaalisia suhteita väheksymättä.

Myös ikisinkku enoni, jolla eivät naissuhteet tahtoneet onnistua millään, löysi itselleen pitkäaikaisen puolison tanssin parista keski-ikäisenä.

37/72 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä ole. En enää käy nostamassa painoja olkapäävamman vuoksi, mutta silloin kun vielä kävin kuntosalilla oli tosi mukavia miehiä. Moni neuvoi laitteiden käytössä ja erityisen kiitollinen olen niille miehille, jotka uskalsivat neuvoa käsipainojen kanssa. Tulivat jopa varmistamaan painoja, kun tein penkkipunnerruksia, ihan pyytämättä.

No monenko näiden miesten kanssa nusssit tai aloit parisuhteeseen? 

Olisin hyvinkin voinut haluta lähempää tuttavuutta muutaman miehen kanssa, jos en olisi jo ollut naimisissa. Jätin miehet muiden naisten löydettäviksi.

Vierailija
38/72 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikat.

N 55

Edelleen työpaikoilla on vapaita ihmisiä, jotka etsivät seurustelukumppaneita.

Mikään ei ole muuttunut.

Minun työpaikallani on paljon nuoria ja viehättäviä ihmisiä.

Vierailija
39/72 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No monenko näiden miesten kanssa nusssit tai aloit parisuhteeseen? 

Olisin hyvinkin voinut haluta lähempää tuttavuutta muutaman miehen kanssa, jos en olisi jo ollut naimisissa. Jätin miehet muiden naisten löydettäviksi.

Eli mikä oli tämän huiman vinkkisi anti? Sinä hyödyit ja se siitä. 

Tiedätkö miesvihaaja että miehet juttelevat ihan joka päivä naisille eri tilanteissa. 

Vierailija
40/72 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikat.

N 55

Edelleen työpaikoilla on vapaita ihmisiä, jotka etsivät seurustelukumppaneita.

Mikään ei ole muuttunut.

Minun työpaikallani on paljon nuoria ja viehättäviä ihmisiä.

Voi luoja että sä olet tyhmä. Isoissa yrityksissä ei katsota parisuhteita työntekijöiden kesken hyvällä ja ilmeisesti sulla on mennyt metoot ja muu täysin ohi?

Lisäksi on kaikkein typerin veto alkaa seurustelemaan samassa työpaikassa olevan kanssa. Typerintä ikinä