Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turvotusta(ko)?

10.12.2013 |

Oon tosi huolestunu reisistäni. Omasta mielestä ne on turvonnu tosi paljon. Iho on ihan kun löysä ilmapallo tosi pehmee (oudon tuntunen), polvien sisäpuolille on tullut huimat toppaukset ja reidetkin isot ja välillä jopa punertavat/sinertävät. Painaumat jäävät tosi helposti sukista, housuista jne.. Jos painan sormella reittä (ei tarvitse edes kovaa) niin jää hetkeksi semmonen valkoinen läntti. Turvotusta riittää vatsan seudulle ja käsiinki. Kasvoissa en ole huomannut turvotusta
Olen 176cm lihonnut raskauden aikana n 10kg ja 30rv menossa.

Kukaan kellä on/on ollut sama ongelma?
Onkohan tämä ihan vaa turvotusta vai onko tää nyt vaan läskiä?

Mikä auttais näihin reisiin kun välillä ihan itkettää kattoo näitä.
Jääkö mulle nää toppaukset synnytyksen jälkeen?

Kommentit (2)

1/2 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla nilkoissa ja jalkaterissä myös turvotusta? Kyllä tuo siinä mielessä turvotukselta kuulostaa, että sormesta jää painauma. Läski on tuhdimpaa. Turvotukset lähtee viikon kuluessa synnytyksestä ja kyllä se ihokin yleensä palautuu.

2/2 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan samalta kuin mulla ja tuo on kyllä ihan vaan turvotusta. Järkyttävät jäljet jää sukista ja varpaatkin on ihan kun perunat... Polvitoppaukset kuulostaa myös tutulta :D Mulla viikkoja nyt 40+6 ja olen ihan luottavainen että suurin osa tästä turvotuksesta jää synnärille. Sitä ennen asiallehan ei oikeastaan voi tehdä mitään, itse yritän juoda paljon vettä mutta ei sillä suurta vaikutusta ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla